آموزشفناوری و تکنولوژینرم افزار

معرفی 8 تا از بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ برای موبایل و کامپیوتر

آیا شما هم عاشق نقاشی کشیدن هستید؟ بازی Quick Draw را امتحان کنیدآیا شما هم عاشق نقاشی کشیدن هستید؟ بازی Quick Draw را امتحان کنیدآیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که آهنگ آرامش بخشی را از رادیو بشنوید و قبل از اینکه بتوانید نام آن را بفهمید … پوف … آهنگ قطع شود؟ در بیشتر موارد، شما نمی توانید آهنگ را به خاطر بیاورید و هیچ ایده ای در مورد هنرمند آهنگ ندارید. خوشبختانه، کاتالوگی از برنامه تشخیص آهنگ برای شناسایی موسیقی در دستگاه های اندرویدی وجود دارد که در  این قسمت از مجله فرنا به معرفی آنها می‌ پردازیم.

می‌توانید آهنگ‌ ها را در برخی از این برنامه‌ ها، فقط با زمزمه کردن میکروفون داخلی گوشی هوشمندتان شناسایی کنید. نرم‌افزار پیدا کننده موزیک یا همان برنامه‌ های شناسه موسیقی عمدتاً نمونه‌ هایی از موسیقی گوش داده شده را جمع‌ آوری می‌ کنند و  آهنگ ضبط‌ شده را با پایگاه آنلاین عظیمی از داده آهنگ‌ ها مقایسه می‌ کنند.

به طور خلاصه، نرم‌افزار پیدا کننده آهنگ، به یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که هنگام گوش‌ دادن به لیست پخش جدید می‌پرسیم پاسخ می‌دهند: “این چه آهنگی است؟” یا «چه آهنگی پخش می‌شود؟»

در اینجا، ما فهرستی از بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ برای موبایل را برای شناسایی آهنگ‌های موجود در اندروید در سال 2022 گردآوری کرده‌ ایم تا دیگر هیچ آهنگی را از دست ندهید. در پایان معرفی هر برنامه، این برنامه‌های موسیقی یاب را بر اساس سرعت و دقت تشخیص آهنگ آنها رتبه‌بندی کرده‌ام؛ بنابراین، بیایید شروع کنیم:

لیستی از بهترین برنامه‌ پیدا کننده آهنگ برای اندروید

  • Music ID
  • Shazam
  • SoundHound
  • MusixMatch
  • Genius
  • BeatFind
  • Soly
  • Google Now Playing

 اولین و بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ برای اندروید: Music ID

اولین پیدا کننده آهنگ برای اندروید : Music ID

اگرچه Music ID هیچ ویژگی منحصربه‌فردی را ارائه نمی‌ دهد، اما برای افرادی که فقط به یک برنامه با ظاهر مینیمال نیاز دارند بسیار عالی است و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ ها برای پیداکردن آهنگ است و برچسب‌ های موسیقی متن را ارائه می‌ دهد و همچنین دارای صفحه کاوش است که در آن می‌ توانید اطلاعاتی درباره آهنگ‌ های برتر و هنرمندان مختلف را مشاهده کنید. متأسفانه، در این برنامه، متن آهنگ را به نمایش نمی‌ گذارد. اما در جنبه مثبت، می‌ توانید نظرات خود را در مورد آهنگ‌ های شناسایی شده اضافه کنید.

یکی از ویژگی‌ های جالب برنامه اندروید Music ID این است که مشخصات دقیق هر هنرمند مانند اطلاعات فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی، اطلاعات بیوگرافی و غیره را نمایش می‌ دهد.

قیمت: رایگان

سرعت تشخیص موسیقی Music ID: ⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی شناسه موسیقی: ⭐⭐⭐⭐

دومین پیدا کننده آهنگ اندروید: Shazam

دومین پیدا کننده آهنگ اندروید  : Shazam

شاید شنیده باشید که مردم می‌گویند: «این آهنگ را شزم کن».

بدون شک اپلیکیشن Shazam بیشترین محبوبیت را دارد و همچنین از نظر کاربران، بهترین اپلیکیشن برای پیداکردن آهنگ است و اگر به دنبال دانلود بهترین برنامه پیداکننده آهنگ هستید، Shazam را به شما پیشنهاد می کنیم.

با ایجاد یک رابط جذاب سه پانل، این برنامه به طرز عجیبی در تشخیص آهنگ‌ ها سریع است. اگرچه تبلیغات در نسخه رایگان به‌ نوعی آزاردهنده هستند.

پس از شناسایی آهنگ، در نسخه اندروید گزینه‌ های مختلفی را  به شما ارائه می‌ دهد. به‌ عنوان‌ مثال، می‌ توانید گزیده‌ ای از آهنگ را پخش کنید، ویدئوی یوتیوب آن را تماشا کنید، همراه با متن آهنگ بخوانید و خیلی موارد دیگر.

این برنامه همچنین دارای یک ابزار پاپ‌ آپ است که موسیقی را در هنگام استفاده از برنامه‌ های دیگر شناسایی می‌ کند. همچنین Shazam آفلاین را دارید که به‌ صورت خودکار آهنگ را پس از آنلاین شدن کاربر شناسایی می‌ کند.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش کامل پاک کردن حافظه کش گوشی سامسونگ

قیمت: رایگان

سرعت تشخیص موسیقی  Shazam: ⭐⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی Shazam: ⭐⭐⭐⭐⭐


بیشتر بدانید: بهترین برنامه برای ضبط مکالمه کدام است؟


سومین پیدا کننده آهنگ: SoundHound

 سومین پیدا کننده آهنگ : SoundHound

Sound Hound بسیار شبیه به برنامه music streaming apps است. به‌غیراز شناسایی آهنگ، این برنامه اندرویدی، دسته‌بندی‌ های مختلف آهنگ‌ ها را برای انتخاب ارائه می‌ دهد. برخلاف Shazam، موزیک ویدئوها را به‌جای آهنگ، روی صفحه نتایج پخش می‌ کند.

به‌غیراز آن، می‌توانید متن آهنگ‌ها را ببینید، به Spotify متصل شوید و در Google Play آهنگ بخرید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که آن را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، نسخه مبتنی بر وب این برنامه تشخیص آهنگ، به نام “Midomi” است که از میکروفون رایانه شخصی شما برای تشخیص آهنگ‌ها استفاده می‌کند.

هنگام پیداکردن آهنگ با صدا یا آهنگی که در حال پخش است، رابط کاربری کمی غیردوستانه و محدودکننده می‌باشد. به‌خصوص، با پنجره ویدئوی شناور، که به‌نظر می‌رسد هرگز از بین نمی‌رود(مشابه آنچه در ویدئوهای یوتیوب می‌بینیم) و همچنین خاموش‌کردن صفحه‌نمایش بلافاصله آهنگ را متوقف می‌کند.

قیمت: رایگان/ نسخه پرمیموم: 5.99 دلار

سرعت تشخیص موسیقی Sound Hound: ⭐⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی Sound Hound: ⭐⭐⭐⭐

چهارمین پیدا کننده آهنگ اندروید: Musixmatch

چهارمین پیدا کننده آهنگ اندروید :Musixmatch

ویژگی متن شناور در Musixmatch می‌ تواند تقریباً، متن هر آهنگی را در جهان به نمایش بگذارد و حتی کلمات را در زمان واقعی هنگام پخش آهنگ در پس‌ زمینه پررنگ کند. این برنامه تشخیص آهنگ، همچنین دارای یک نسخه ترجمه شده از متن آهنگ ها است. متأسفانه هر آهنگی به زبان‌ های مختلف ترجمه نشده است. اما با این‌ حال، باز هم یکی از بهترین اپلیکیشن‌ ها برای پیداکردن آهنگ به‌ حساب می‌ آید.

نسخه پریمیوم MusiXmatch، امکان همگام‌ سازی کلمه‌ به‌ کلمه را در حین خواندن آهنگ فراهم می‌ کند، مشابه برنامه‌ های موسیقی کارائوکه. همچنین، شما گزینه‌ ای برای مشاهده متن‌ های آفلاین دارید.

قیمت: رایگان با خریدهای درون‌ برنامه‌ ای

سرعت تشخیص موسیقی MusiXmatch : ⭐⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی MusiXmatch: ⭐⭐⭐⭐⭐

پنجمین پیدا کننده اندروید: Genius

 پنجمین پیدا کننده اندروید: Genius

Genius یکی دیگر از بهترین برنامه‌های پیداکننده آهنگ است که در Google Play موجود است. رابط برنامه جالب، پیمایش در کتابخانه عظیم آهنگ و مشاهده نمودارهای برتر را آسان می‌ کند.

این برنامه دارای متن‌ های بلادرنگ است که به‌ راحتی MusiXmatch کار نمی‌ کند. به‌ غیر از این، می‌ توانید هر آهنگی را جستجو کنید و متن آن را ببینید. حتی می‌ توانید ویدئوی آهنگ را پخش کنید.

این برنامه به شما امکان می‌ دهد متن آهنگ شناسایی شده را بارگیری کنید تا بتوانید درحالی‌که آفلاین هستید متن آن را بخوانید. همچنین، این برنامه دارای یک کتابخانه ویدئویی کامل است.

سرعت تشخیص موسیقی Genius:  ⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی Genius: ⭐⭐⭐

ششمین پیدا کننده برنامه اندروید: BeatFind

ششمین پیدا کننده برنامه اندروید  : BeatFind

BeatFind نیز در دسته بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیدا کردن آهنگ قرار می‌گیرد. انیمیشن‌های مسحورکننده‌ای را خواهید دید که سعی دارند با ضرب آهنگ‌ها ترکیب شوند. اما یک مشکل مهم با برنامه موسیقی یاب Beatfind وجود دارد، تبلیغات!

برای شناسایی یک آهنگ در این برنامه در سال 2022، باید روی نماد جستجو در پایین صفحه کلیک کنید. با این‌ حال، بیشتر اوقات، پشت پاپ‌ آپ‌ های تبلیغاتی پنهان می‌ شوند.

جدای از این، تمام عناصر شناخته شده مانند نگه‌ داشتن تاریخچه آهنگ‌ های شناخته شده، گوش‌ دادن به آهنگ‌ ها در Spotify ،Youtube و غیره را در بر می‌ گیرد.

قیمت: رایگان

سرعت تشخیص موسیقی BeatFind: ⭐⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی BeatFind: ⭐⭐⭐⭐


بیشتر بدانید: بهترین برنامه ریکاوری گوشی کدام است؟


هفتمین پیدا کننده آهنگ اندروید: Soly

 هفتمین پیدا کننده آهنگ اندروید : Soly

Soly یکی دیگر از برنامه‌ های نرم‌افزار پیداکننده آهنگ است که می‌ تواند آهنگ‌ ها را شناسایی کند و همچنین متن آهنگ را ارائه دهد. همچنین دارای یک پخش‌کننده موسیقی تعبیه شده است، به این معنی که می‌ توانید آهنگ‌ های ذخیره شده در دستگاه خود را پخش کنید.

اگر چه شناخت آهنگ سولی خوب است، اما شامل یک سری مسائل است. مزاحم‌ترین عنصر Soly، بمب‌های تبلیغاتی است که بیشتر از سایر برنامه‌ های تشخیص آهنگ ذکر شده در اینجا مشاهده می‌ شود.

به‌غیراز این، متن‌ ها در Soly معمولاً زمانی که آهنگی را شناسایی می‌ کند، ظاهر نمی‌ شود. از سوی دیگر، دارای یک ستون جستجوی متن است که در آن می‌ توان به‌ صورت دستی به جستجوی متن آهنگ پرداخت.

پیشنهاد ما به شما:  سامسونگ تولید حلقه گلکسی رینگ خود را از ماه آینده آغاز خواهد کرد

قیمت: رایگان

سرعت تشخیص موسیقی Soly: ⭐⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی Soly: ⭐⭐⭐

آخرین پیدا کننده آهنگ: Google Music Recognition

  آخرین پیدا کننده آهنگ : Google Music Recognition

و اما گوگل… گوگل، ترفندهای جستجوی هیجان‌انگیز زیادی دارد که منتظر شما هستند تا آنها را کشف کنید. یکی از این ترفندها، ویژگی داخلی تشخیص موسیقی گوگل است. برای جستجوی هر آهنگ، کافی است برنامه Google را باز کنید، روی نماد میکروفون (کنار نوار جستجو) ضربه بزنید و “جستجوی آهنگ” را در نزدیکی پایین صفحه انتخاب کنید. اجازه دهید آهنگ پخش شود یا فقط آن را زمزمه کنید تا به Google کمک کند آن را برای شما شناسایی کند.

بهترین بخش این است که شما نیازی به دانلود هیچ برنامه‌ای را ندارید. برنامه از پیش نصب شده Google در گوشی موبایل که در بازار موبایل ایران برای شما قرار گرفته است و همه کارها را برای شما انجام می‌ دهد. در صورتی‌ که می‌ خواهید تاریخچه تشخیص آهنگ خود را بررسی کنید، می‌ توانید این کار را در تنظیمات Android انجام دهید. تمام این ویژگی‌ ها این برنامه را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ ها برای پیدا کردن آهنگ تبدیل کرده است.

قیمت: رایگان

سرعت تشخیص موسیقی Google: ⭐⭐⭐

دقت تشخیص موسیقی Google: ⭐⭐⭐⭐⭐

بهترین برنامه تشخیص آهنگ  در گوشی آیفون iOS

همانطور که برای گوشی اندروید، بهترین برنامه‌ های پیداکننده آهنگ را توضیح دادیم، در این بخش از مقاله در مجله فرنا ما محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌ ها برای پیداکردن آهنگ در گوشی‌ های آیفون را به شما می‌ گوییم.

  • Shazam

 برنامه تشخیص آهنگ  در گوشی آیفون iOSshazam-Ios

هر آهنگی که برچسب‌گذاری می‌ کنید در پنل My Music جمع‌ آوری می‌ شود که به شما امکان می‌ دهد به اطلاعات زیادی در مورد موسیقی دسترسی داشته باشید. می‌ توانید به یک نمونه گوش دهید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، آن را در Spotify یا Apple Music باز کنید، موزیک ویدئو را تماشا کنید، موسیقی‌های مرتبط را ببینید، و آهنگ‌ های دیگری از آن هنرمند پیدا کنید.

از پانل جستجو در بالا سمت راست استفاده کنید تا هر چیزی را که دوست دارید جستجو کنید، جایی که می‌ توانید به همان صفحه دسترسی پیدا کنید که انگار آهنگ را با Shazam شناسایی کرده‌ اید. همان‌طور که از برنامه استفاده می‌ کنید، بخش Playlists For You را با موسیقی‌ هایی که سرویس توصیه می‌ کند پیدا خواهید کرد. برای اتصال حساب‌های Apple Music یا Spotify و تغییر دادن چند تنظیمات برگزیده، روی چرخ‌دنده تنظیمات ضربه بزنید. همانطور که در اندروید قابل‌ استفاده است، برای گوشی‌ های آیفون نیز به‌ صورت رایگان قابل‌ استفاده است.

  • SoundHound

 برنامه تشخیص آهنگ  در گوشی آیفون iOSsound hound ios

هنگامی که به دنبال برنامه تشخیص آهنگ هستید، SoundHound احتمالاً اولین رقیب Shazam است که پیدا خواهید کرد. مجموعه ویژگی‌ های اصلی آن مشابه است، اما چند تفاوت را ارائه می‌ دهد که ارزش دیدن را دارد.

مشابه Shazam ،SoundHound دارای یک دکمه بزرگ در صفحه اصلی خود برای شروع برچسب‌گذاری موسیقی است. SoundHound برای پشتیبانی خود از کنترل‌های صوتی کمک بزرگی می‌ کند. گفتن “Hey SoundHound” به شما امکان می‌ دهد موسیقی را جستجو کنید، برنامه را پیمایش کنید، شروع به شناسایی آهنگ‌ ها کنید. این شرکت حتی یک برنامه دستیار صوتی مستقل Hound را ارائه می‌ دهد، اگرچه دلیل زیادی برای استفاده از آن در مقایسه با Google Assistant یا Siri وجود ندارد.

دانلود این برنامه به‌صورت رایگان است. اما برای داشتن نسخه premium باید ۶.۹۹ دلار پرداخت کنید.

  • Musixmatch

برنامه تشخیص آهنگ  در گوشی آیفون iOS Musixmatch

آخرین برنامه در گروه «بهترین برنامه پیدا‌کننده آهنگ برای موبایل» در گوشی‌های آیفون Musixmatch، است. برای ارائه متن آهنگ با Spotify جفت شده است. Musixmatch همچنین یک برنامه مستقل است که آهنگ‌ها را تشخیص می‌دهد و تمرکز زیادی روی متن آهنگ‌ ها دارد.

در قسمت صفحه اصلی، می‌ توانید آخرین نسخه‌ ها و نمودارهای برتر را مرور کنید. در تب Play، می‌ توانید حساب Apple Music ،Spotify یا Amazon Music خود را متصل کنید تا آهنگ‌ های موجود در کتابخانه خود را همراه با اشعار آنها گوش دهید.

با استفاده از قسمت مشارکت یا همان Contribute، می‌ توانید با افزودن متن برای آهنگ‌هایی که هنوز متنی ندارند، همگام‌سازی متن با موسیقی، یا حتی با ترجمه متن آهنگ به زبان‌ های دیگر، به سایر کاربران کمک کنید.

دانلود این برنامه در گوشی‌ های آیفون به‌صورت رایگان بوده و اشتراک آن نیز به‌صورت فعال است.

برنامه پیداکننده آهنگ از روی فیلم

در آگوست ۲۰۲۱، هر دقیقه نزدیک به ۷۰۰ ساعت ویدئو در سایت‌ های محبوب اشتراک‌گذاری ویدئو یوتیوب، پخش می‌ شد. محتوای دیجیتالی زیادی وجود دارد، از جمله ویدیوهای بی‌شماری که از آهنگ‌ های محبوب در پس‌ زمینه استفاده می‌ کنند.

پیشنهاد ما به شما:  هوش مصنوعی گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر می‌خواهید اطلاعات آهنگ را بدانید، راه‌ های مختلفی برای انجام آن وجود دارد، از جستجوی اطلاعات ویدئو گرفته تا استفاده از یک برنامه تشخیص آهنگ

چگونه می‌توان نام آهنگ پخش‌شده در یک ویدئو را پیدا کرد؟

برای پیداکردن نام آهنگی که در یک ویدئو استفاده می‌شود، می‌توانید:

  • از یک برنامه تشخیص آهنگ مانند Shazam یا SoundHound استفاده کنید.
  • متن آهنگ را گوگل کنید.
  • از دستیار دیجیتالی مانند سیری یا الکسا استفاده کنید.
  • توضیحات ویدئو را جستجو کنید یا نظرات ویدئو را بخوانید.

بهترین برنامه پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر شما:

در این بخش ۹ ابزار از بهترین برنامه‌های پیداکننده آهنگ برای ویندوز ۱۰ را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • Shazam

پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر shazam

  • SoundHound

 پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر sound hound

  • Musixmatch

 پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر musicxmatch

  • Track ID

 پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر track id

شاید در مورد ابزار نرم‌افزار تشخیص موسیقی TrackID از سونی چیزی نشنیده باشید، اما قطعاً ارزش توجه شما را دارد چون در دسته بهترین برنامه های  پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر قرار می‌ گیرد. در مقایسه با سایر موارد ذکر شده در بالا، به طرز شگفت‌انگیزی از کاربران زیادی برخوردار است.

در اینجا چیزهایی است که TrackID را خاص می‌ کند:

صفحه Discover به کاربران اجازه می‌ دهد تا ببینند چه چیزی در نمودارهای موسیقی پرطرفدار است و چه آهنگی داغ است

نقشه زنده برچسب‌هایی را از افراد مختلف در سراسر جهان در زمان واقعی نشان می‌ دهد. شما همچنین می‌ توانید آهنگ‌ ها را همانطور که وارد می‌ شوند، فقط برای چند ثانیه گوش دهید.

  • Audiggle

پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر Audio

Audiggle یک ابزار نرم‌افزاری جدید برای پیداکردن آهنگ با صدا یا پخش آهنگ است که فوراً به شما امکان می‌ دهد نام هنرمند و هر آهنگی که در رایانه شما پخش می‌ شود را بدانید؛ بنابراین اگر از نام آهنگ، فیلم یا برنامه تلویزیونی مطمئن نیستید، از این برنامه استفاده کنید.

در اینجا چیزی است که می‌ توانید از Audiggle انتظار داشته باشید:

  1. تشخیص صوتی آهنگی را که شنیده‌اید، اما نمی‌دانید چه کسی آن را خوانده است.
  2. هر ویژگی که به شما امکان می‌ دهد، منبع هر رسانه‌ای را شناسایی کنید، خواه یک موسیقی متن، یا یک کلیپ YouTube، یا حتی رادیو اینترنتی موردعلاقه شما
  3. ویژگی دانلود به شما امکان می‌دهد با استفاده از لینک‌های ارائه شده، آهنگ را از iTunes یا Amazon دانلود کنید.
  4. کتابخانه متن آهنگ که به شما امکان می‌دهد، متن آهنگی را که ردیابی کرده‌اید دریافت کنید.
  5. ویژگی Multi Language به شما امکان می‌دهد موسیقی را از سراسر جهان با هر زبان معنی آن را فراگیرید.
  • Midomi

 پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر Midomi

Midomi یک پلتفرم نرم‌افزار پیداکننده آهنگ مبتنی بر وب است که متعلق به همان شرکت صاحب SoundHound است که قبل‌تر درباره آن توضیحات لازم داده شد.

Midomi به شما امکان می‌دهد آهنگ‌ های موردعلاقه خود را با آواز خواندن یا زمزمه کردن در میکروفون خود شناسایی کنید، سپس اطلاعات مربوط به آهنگ را باز می‌گرداند. اگر نمی‌ توانید آن را زمزمه کنید یا بخوانید، می‌توانید کلیپ صوتی آهنگ را روی میکروفون خود پخش کنید تا این اپلیکیشن آن را تشخیص دهد.

  • Audio Tag

Audio Tag، یک ابزار نرم‌افزاری پیداکننده موزیک مبتنی بر وب، فقط باید یک آهنگ صوتی را آپلود کنید یا URL کلیپ صوتی را بچسبانید تا آن را برای شما شناسایی کند. مدت‌ زمان کلیپ صوتی باید بین 15 تا 45 ثانیه باشد تا شروع به شناسایی آن کند.

  • Tunatic

 پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر Tunatic

ابزار نرم‌افزار تشخیص موسیقی Tunatic به شما امکان می‌دهد موسیقی را پس از دانلود و نصب آن بر روی رایانه خود شناسایی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آهنگ را روی گوشی خود روی میکروفون پخش کنید و سپس روی جستجو کلیک کنید.

برای اتصال به پایگاه داده Tunatic باید آنلاین باشید، پس از آن ابزار عنوان آهنگ و هنرمندی که آن را خوانده است را به شما نشان می‌دهد. Tunatic از هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند.

  • WatZatSong

پیداکننده آهنگ برای کامپیوتر WatZatSong

همان‌طور که از نامش پیداست، ابزار نرم‌افزار تشخیص موسیقی WatZatSong به شما امکان می‌دهد یک کلیپ صوتی یا موسیقی را در سایت خود پست کنید، سپس سایر فالوورها یا کاربران در سایت برای کمک به شناسایی آهنگ وارد شوند.

این بدان معناست که این ابزار مبتنی بر دانش بشری است، بنابراین ممکن است نتایج را آن‌طور که انتظار دارید به دست نیاورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا