اخبارفناوری و تکنولوژیگجت ها

سامسونگ تولید حلقه گلکسی رینگ خود را از ماه آینده آغاز خواهد کرد

در حدود یک سال گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده سازی یک پوشیدنی هوشمند جدید است – حلقه ای که احتمالاً Galaxy Ring نام دارد. این یک بازار پوشیدنی هوشمند نسبتاً دست نخورده است، بنابراین منطقی است که سامسونگ آن را مدنظر داشته باشد.

به گفته The Elec، این شرکت در حال حاضر فرآیند توسعه را به پایان رسانده است و احتمالاً ماه آینده تولید خود را آغاز خواهد کرد. طبق گزارش ها، غول فناوری کره ای منبع سخت افزار مورد نیاز خود را تضمین کرده است و فقط باید تصمیم بگیرد که چه زمانی تولید انبوه را آغاز کند.

اگرچه زمان تولید نزدیک است، اما عرضه آن تا سال 2024 اتفاق نمی افتد. جدا از فرآیندهای استاندارد نظارتی، حلقه گلکسی باید مراحل مختلف صدور گواهینامه را برای به دست آوردن وضعیت “دستگاه پزشکی” طی کند. درست مانند سری گلکسی واچ که اکنون نه تنها ECG بلکه ردیابی ضربان قلب نامنظم را ارائه می دهد.

این گواهینامه ها می توانند چندین ماه دوام داشته باشند، بنابراین Galaxy Ring احتمالاً در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. برخی حدس می زنند که می تواند درست در زمان معرفی سری Galaxy S24 وارد بازار شود.

5/5 - (1 امتیاز)
پیشنهاد ما به شما:  تست سلامت پاوربانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا