آموزش

نحوه دریافت اینترنت رایگان رایتل

اپراتور رایتل هم مانند اپراتورهای دیگر تلفن همراه برای مشترکین خود هدایا و طرح‌های ویژه تخفیفاتی به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌دهد. بسته‌ها و کدهای مخفی اینترنت رایگان رایتل سال 1401 و یا مکالمه رایگان و یا طرح‌های مختلف تخفیفی آن عموماً به‌صورت پیامک به کاربران اعلام می‌شود. همچنین در اپلیکیشن مخصوص رایتل، با نام رایتل من تمامی طرح‌های تشویقی رایتل قابل‌مشاهده است.

ما نیز در این مقاله از فرنا موبایل، تمامی تخفیفات رایتل از قبیل بسته‌های اینترنت رایگان، کدهای مخفی اینترنت رایگان یا مکالمه رایگان را گردآوری کرده‌ایم. در صورت تمایل به استفاده از هر طرح تخفیفی حتماً به توضیحات مربوط توجه داشته باشید.

فعال‌سازی تخفیف‌های رایتل و یا بسته‌های اینترنت رایگان آن با شماره‌گیری کدهای مخفی رایتل و یا از طریق اپلیکیشن رایتل من انجام می‌شود.

برای مثال از جمله طرح‌های ویژه رایتل می‌توان به طرح بی‌نهایت رایتل و جمعه‌های رایتلی اشاره کرد. در آخرین جمعه هر ماه رایتل یک بسته اینترنت رایگان تا حداکثر سقف 70 گیگ اینترنت رایگان رایتل یا یک بسته مکالمه جذاب به مشترکین خود هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که مهلت استفاده از کدهای فعال‌سازی اینترنت رایگان رایتل تنها 24 ساعت است.

از دیگر طرح‌های تشویقی رایتل می‌توان به امتیاز ارغوانی و هدیه تولد و کد مخفی افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد.

در طرح امتیاز ارغوانی رایتل با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، با پرداخت قبض و همچنین با نصب اپلیکیشن و یا سایر موارد ذکر شده در وب‌سایت رایتل، می‌توانید امتیاز کسب کنید و برحسب مجموع امتیازتان در قرعه‌کشی‌های هفتگی رایتل شرکت کنید.

با اعلام رسمی رایتل، هدیه روزهای رایتلی به مشترکین این اپراتور طی تابستان هم ادامه دارد و سقف اینترنت هدیه رایتل به ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی رایتل، به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکین، کاربران این اپراتور می‌توانند یک روز در هر هفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی را دریافت کنند. این طرح از ۳۰ گیگابایت به ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا کرده است. از این رو، هر هفته می‌توانید با ورود به اپلیکیشن رایتل من، کد 100 گیگ اینترنت رایگان رایتل را دریافت کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

اینترنت رایگان 4 ماهه برای 3 دهک پایین جامعه رایتل:

بدون نیاز به واردکردن کد تخفیف شما می‌توانید از اینترنت رایگان و دائمی ۴ماهه رایتل برای 3 دهک پایین جامعه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این بسته برای کسانی است که یارانه 400 هزارتومانی دریافت می‌کنند، برای فعال‌شدن بسته لازم است با مراجعه به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت این بسته اینترنت را دریافت کنید و همین‌طور این بسته برای شماره‌ای که برای ورود به سامانه ثبت شده است فعال می‌شود.

کد تخفیف بسته‌های مکالمه و اینترنت طرح دست‌دوز رایتل:

رایتل در طرح دست‌دوز برای مشترکین تخفیف‌ بسته‌های مکالمه و اینترنت در نظر گرفته است. کاربران هر هفته می‌توانند با شماره‌‌گیری کد فعال‌سازی اینترنت رایگان رایتل #222*، بسته‌های اینترنت و مکالمه تخفیف‌دار را متناسب با میزان مصرف خود مشاهده و خریداری کنند. لازم به ذکر است بسته‌ها بر اساس میزان الگوی مصرف شما ارائه خواهد شد و برای هر کاربر فرق می‌کند.

پیشنهاد ما به شما:  کامل‌ترین راهنمای خرید لپ تاپ تا ۱۵ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

سیم‌کارت+ مکالمه رایگان + 6 گیگ اینترنت هدیه برای غیر رایتلی‌ها:

با معرفی رایتل به دوستان غیر رایتلی خود 10 گیگ اینترنت رایگان رایتل 30 روزه را هدیه بگیرید. همچنین دوستان شما با خرید سیم‌کارت رایتل می‌توانند 6 گیگ اینترنت رایگان و مکالمه نامحدود از رایتل دریافت کنند. برای فعال‌شدن هدیه‌ها دوستان شما باید در قسمت شماره معرف حتماً شماره شما را وارد نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رایتل مراجعه کنید.

هدیه تولد آذر ماهی‌های مشترکین رایتل:

متولدین آذرماه رایتل می‌توانید به بهانه تولد خود از رایتل هدیه بگیرید. انتخاب هدیه به انتخاب خودتان بین دو گزینه زیر است:

2 گیگ اینترنت یا 60 دقیقه مکالمه برون شبکه یک‌روزه.

برای دریافت هدیه تولدتان، کد مخفی اینترنت رایگان رایتل *232# را شماره‌گیری نمایید تا یکی از هدیه‌های انتخابی برایتان فعال گردد.

یلدای 99 با هدایای ویژه رایتل:

در طرح یلدای داغ رایتلی با انجام هر تراکنش از قبیل خرید بسته، پرداخت قبض یا افزایش اعتبار از یکم تا 28 ام آذرماه می‌توانید از رایتل جایزه دریافت کنید. با هر 1000 تومان تراکنش، یک امتیاز دریافت خواهید کرد. هرچه تعداد تراکنش‌های شما بیشتر باشد، شانس برنده‌شدن بیشتری خواهید داشت.

جوایز این طرح:

  • یک جایزه 50 میلیون‌تومانی
  • 5 جایزه 5 میلیون‌تومانی

قرعه‌کشی در روز 30 آذر مصادف با شب یلدا انجام می‌شود و هر 1 امتیاز برابر یک شانس در قرعه‌کشی است. برای تماشای قرعه‌کشی به‌صورت زنده می‌توانید به صفحه اینستاگرام رایتل سر بزنید. همچنین برای مشاهده امتیازات خود می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سامانه رایتل من، اقدام کنید.

تخفیف شگفت‌انگیز بسته 15 گیگ اینترنت رایگان رایتل:

  • آفر 15 گیگابایت ترافیک اینترنت بین‌الملل.
  • مقرون‌به‌صرفه‌ترین و جذاب‌ترین بسته 30 روزه.
  • خرید بسته از طریق اپلیکیشن رایتل من.
  • بسته اینترنتی «فیلتر ویژه رایتل من» قیمت 34.900 تومان.
  • جهت دریافت کد تخفیف و طرح‌های بیشتر به سایت مراجعه کنید.

مکالمه رایگان و نامحدود رایتل:

مشترکین  رایتل می‌توانند از این طرح ویژه، بدون نیاز به واردکردن کد تخفیف از مکالمه رایگان و نامحدود درون شبکه رایتل برخوردار شوند. این طرح کاملاً رایگان است و بدون فعال‌سازی و پرداخت هزینه‌ای قابل‌استفاده است.

35  درصد شارژ هدیه رایتل به مشترکین اعتباری:

مشترکین رایتل می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری # رمز شارژ * 145 * به‌راحتی 35 درصد شارژ بیشتر از رایتل دریافت کنید .

استفاده از مبلغ هدیه مربوط به این شارژ در محدوده رومینگ بین‌الملل امکان‌پذیر نیست و همچنین مهلت استفاده از شارژ 30 روزه است و پس از آن منقضی می‌گردد. ضمناً این شارژ هدیه قابل انتقال نمی‌باشد.

1 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل:

برای استفاده  از این طرح، کافی است برنامه رایتل من را نصب کنید و 1 گیگ اینترنت رایگان یک‌روزه از رایتل هدیه بگیرید.

این طرح شامل افرادی است که تابه‌حال اپلیکیشن رایتل من را نصب نکرده باشند

هدیه روز تولد مشترکین رایتل:

کلیه مشترکین رایتل در روز تولد خود می‌توانند با استفاده از کد دستوری *232#از رایتل هدیه بگیرند.  این هدیه شامل  2 گیگابایت اینترنت رایگان یا 60 دقیقه مکالمه غیر رایتلی است. لازم به ذکر است انتخاب هدیه به انتخاب خود مشترکین است.

هدیه رایتل ویژه جمعه‌های رایتلی:

هر جمعه  از طریق اپلیکیشن رایتل می‌توانید با واردکردن کد دستوری زیر یک بسته رایگان تا 30 گیگابایت اینترنت و یا یک بسته مکالمه یک‌روزه از رایتل هدیه بگیرید.

سیم‌کارت رایگان رایتل ویژه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی:

بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با ارائه کد بیمه و کارت ملی خود می‌توانید برای دریافت سیم‌کارت اعتباری به فروشگاه‌های رایتل مراجعه و یا از طریق وب‌سایت رایتل ثبت‌نام و خرید کنید و سیم‌کارت خود را دریافت نمایید.

سیم‌کارت هدیه رایتل شامل :

500 مگابایت اینترنت به مدت 30 روز

به مدت یک سال (12 دوره 30 روزه) شامل 2 گیگ اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی رایگان.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون ال جی

اشتراک رایگان فیلیمو، نماوا و فیلم نت مشترکین رایتل:

مشترکین  رایتل می‌توانند با استفاده از اینترنت سیم‌کارت خود و بدون خرید اشتراک برای تماشای فیلم، سریال، مستند در سامانه‌های فیلیمو، نماوا و فیلم نت از اشتراک نامحدود استفاده کنند. ترافیک مصرفی نیز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

کد تخفیف 12 هزارتومانی اسنپ‌مارکت ویژه مشترکین رایتل:

برای دریافت  این کد تخفیف کافی است با شماره رایتل خود پیامکی با محتوای کلمه لاتین SMRR یا مارکت 2 به شماره 0920920 ارسال کنید و یک کد تخفیف 12 هزارتومانی از رایتل هدیه بگیرید و از آن برای خریدهای بالای 100 هزار تومان در اسنپ‌مارکت استفاده کنید. ضمناً این تخفیف تنها شامل مشتریان جدید رایتل است.

طرح ارغوانی رایتل برای اولین خرید فروشگاه دیجی‌کالا:

مشترکین رایتل برای استفاده از این طرح می‌توانند با شماره‌تلفن خود پیامکی با محتوای کلمه دیجی یا DGKL به شماره 0920920 ارسال کنند ویک کد تخفیف از رایتل هدیه بگیرند. این کد به ارزش 30 هزار تومان تخفیف برای اولین خرید بالای 100 هزار تومان در فروشگاه دیجی‌کالا قابل‌استفاده است.

60  گیگابایت اینترنت رایگان با تعویض سیم‌کارت اعتباری به دائمی رایتل:

برای استفاده  از این طرح مشترکین رایتل می‌توانند با تعویض سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی از این طرح ویژه برخوردار شوند .

این طرح شامل یک بسته اینترنت 60 گیگابایتی به مدت یک سال و مکالمه نامحدود درون‌شبکه‌ای رایگان می‌باشد .

لازم به ذکر است برای تبدیل سیم‌کارت می‌توانید از نرم‌افزار رایتل من استفاده کنید.

10 گیگابایت اینترنت هدیه رایتل با معرفی دوستان:

برای دریافت  این بسته می‌توانید بدون نیاز به واردکردن کد تخفیف فقط کافی است با معرفی دوستان و آشنایان خود و ثبت شماره معرف از 10 گیگ اینترنت رایگان رایتل بهره‌مند شوید.

حداکثر سقف معرفی دوستان به رایتل و استفاده از هدیه 10 نفر است.

طرح رایگان سیم‌کارت‌های رایتل:

افرادی  که تابه‌حال سیم‌کارت رایتل دریافت نکردند می‌توانند از این طرح ویژه بهره‌مند شوند. با دریافت سیم‌کارت رایتل می‌توانید از 6 گیگ اینترنت به مدت 6 ماه و 10 هزار دقیقه مکالمه درون‌شبکه‌ای رایگان استفاده کنید.

ضمناً برای دریافت سیم‌کارت می‌توانید به‌صورت حضوری اقدام کنید و یا به وب‌سایت رایتل مراجعه کنید.

هدیه ویژه اولین سیم‌کارت اعتباری رایتل برای غیررایتلی‌ها:

با ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت رایگان رایتل می‌توانید از هدیه ویژه رایتل که دارای شارژ اولیه به مبلغ 10 هزار تومان مکالمه درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه در شش دوره و به مدت 6 ماه است بهره‌مند شوید. این طرح برای افرادی که برای اولین‌بار سیم‌کارت رایتل دریافت می‌کنند قابل‌استفاده است.

50 گیگابایت اینترنت هدیه طرح x50 رایتل:

در طرح x50 رایتل تنها با پرداخت 100 هزار تومان و خرید سیم‌کارت دائمی می‌توانید از 50 گیگ اینترنت رایگان رایتل، مکالمه رایگان درون شبکه، 500 دقیقه مکالمه برون شبکه، 1000 عدد پیامک درون شبکه و 500 عدد پیامک برون شبکه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که اعتبار این هدایا 30 روز پس از فعال‌سازی سیم‌کارت است.

90% تخفیف اینترنت تعرفه آزاد و مکالمه رایتل:

بدون واردکردن کد تخفیف می‌توانید از %90 تخفیف اینترنت تعرفه آزاد رایتل بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است در این طرح تنها مبلغ 4 هزار تومان به‌ازای هر گیگابایت مصرف اینترنت آزاد رایتل پرداخت خواهید کرد.

فرصت‌های ارغوانی رایتل:

در طرح فرصت‌های ارغوانی رایتل با ارسال پیامک کلیدواژه هر فروشگاه به شماره 0920920 از خط رایتل خود، از کدهای تخفیف آن فروشگاه‌ها بهره‌مند شوید. با ارسال کلمه “elanza” یا “الانزا” از 90 هزار تومان تخفیف برای سفارش بالای 490 هزار تومان،

با ارسال کلمه “irana” یا “ایرانا” از 50 هزار تومان تخفيف برای سفارش بالای 240 هزار تومان ایرانا،

با ارسال کلمه “mrbilit” یا “مستربلیط” از 50 هزار تومان تخفیف جهت رزرو اولین هتل مستر بلیت،

با ارسال کلمه “JET” یا “جت” از 30 هزار تومان تخفيف براي سفارش بالای 120 هزارتومان ویژه خرید اول دیجی‌کالا جت،

پیشنهاد ما به شما:  ۵ تبلت برتر سال ۱۴۰۲ در بازار ایران

با ارسال کلمه “TICKET” یا “تیکت” از 10 درصد تخفيف تا سقف 150 هزار تومان جهت خرید بلیت اسنپ تیکت،

با ارسال کلمه “HOOYO” یا “هویو” از 50 هزار تومان تخفیف برای خرید بالای 300 هزار تومان همراه با ارسال رایگان هویو،

با ارسال کلمه “OTAGHAK” یا “اتاقک” از 60 هزار تومان تخفیف برای سفارش بالای 900 هزار تومان اتاقک،

با ارسال کلمه “PLUS” یا “پلاس” از 50 درصد تخفیف خرید اشتراک ۱ماهه دیجی پلاس،

با ارسال کلمه “BOXMAX” یا “باکس ماکس” از 400 هزار تومان تخفیف ویژه خرید دکوراسیون آماده چوبی باکس ماکس،

با ارسال کلمه “RGD” یا “رنگدونه” از 25 هزار تومان تخفيف به همراه ارسال رایگان رنگدونه،

با ارسال کلمه “BILIT” یا “بلیت” از 35 هزار تومان تخفیف ویژه خرید اول مستر بلیت،

با ارسال کلمه “DGSTL” یا “استایل1” از 50 هزار تومان تخفیف برای خرید بالای 110 هزار تومان ویژه خرید اول دیجی استایل،

با ارسال کلمه “DGST” یا “استایل” از 50 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزار تومان دیجی استایل،

با ارسال کلمه “MOSHAVER” یا “مشاور” از 25 هزار تومان تخفیف دریافت مشاوره مشاور لاین،

با ارسال کلمه “SMRR” یا “مارکت2” از 18 هزار تومان تخفیف برای سفارش بالای 180 هزارتومان اسنپ‌مارکت،

با ارسال کلمه “MARKET” یا “مارکت” از 35 هزار تومان اعتبار برای خرید بعدی اسنپ‌مارکت برای خریدهای بالای 200 هزار تومان،

با ارسال کلمه “GOL” یا “گل” از %20 تخفیف ویژه خرید اول گل،

با ارسال کلمه “ALIN1” یا “آلین1” از 35 هزار تومان تخفیف آلین لند برای سفارش بالای 250 هزار تومان،

با ارسال کلمه “ALIN” یا “آلین” از 55 هزار تومان تخفیف برای سفارش بالای 400 هزار تومان،

با ارسال کلمه “BIMITO” یا “بیمیتو” از 6 درصد تخفیف تا سقف 120 هزار تومان برای بیمه شخص ثالث ازکی،

با ارسال کلمه “BODY” یا “بدنه” از 14 درصد تخفیف تا سقف 150 هزار تومان برای بیمه بدنه ازکی،

با ارسال کلمه “MOTOR” یا “موتور” از 5 درصد تخفیف تا سقف 50 هزار تومان برای بیمه موتورسیکلت ازکی،

با ارسال کلمه “HEALTH” یا “تکمیلی” از 15 درصد تخفیف تا سقف 150 هزار تومان برای بیمه درمان تکمیلی ازکی،

با ارسال کلمه “TRAVEL” یا “سفر” از 20 درصد تخفیف تا سقف 25 هزار تومان برای بیمه مسافرتی ازکی،

با ارسال کلمه “FIDIBO” یا “فیدیبو” از 35 درصد تخفیف تا سقف 20 هزار تومان فیدیبو،

با ارسال کلمه “DIET” یا “رژیم” از 25 درصد تخفیف برای دریافت رژیم شفاجو،

با ارسال کلمه “COUNSEL” یا “مشاوره” از 25 درصد تخفیف برای دریافت مشاوره پزشکی شفاجو،

با ارسال کلمه “SALVA” یا “سلوا” از 40 هزار تومان تخفیف اولین سفارش برای خرید بالاتر از 150 هزار تومان سلوا،

با ارسال کلمه “HOTEL” یا “هتل” از 2 درصد تخفیف برای رزرو هتل پیک خورشید،

با ارسال کلمه “BUS” یا “اتوبوس” از 2 درصد تخفیف برای خرید بلیت اتوبوس پیک خورشید،

با ارسال کلمه “GHATAR” یا “قطار” از 2 درصد تخفیف برای خرید بلیت قطار پیک خورشید،

با ارسال کلمه “PARVAZ2” یا “پرواز2” از 2 درصد تخفیف برای خرید بلیت پرواز خارجی پیک خورشید،

با ارسال کلمه “PASA” یا “پاسا” از 300 هزار تومان تخفیف پاساریا،

با ارسال کلمه “ROOM” یا “روم” از 10 درصد تخفیف اسنپ روم،

با ارسال کلمه “BEROOZ” یا “به‌روز” از 30 هزار تومان تخفیف برای سفارش‌های بالای 100 هزار تومان به‌روز مارت،

با ارسال کلمه “ACHARBAZ” یا “آچارباز” از 50 درصد تخفیف تا سقف 50 هزار تومان آچارباز،

با ارسال کلمه “ATR” یا “عطر” از 30 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالای 100 هزار تومان عطرافشان

با ارسال کلمه “FLYTODAY” یا “فلای تودی” از 2.5 درصد تخفیف تا سقف 50 هزار تومان خرید بلیت هواپیما فلای تودی برخوردار خواهید شد.

Reference:

netcart.ir

www.mopon.ir

vigiato.net

3.3/5 - (10 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. طرح 7 چرت ترین طرحیه که دیدم. من دانشجو ام الکی طرح 7 رو به اسم ماهی 7 گیگ چپوندن بهمون ، هیچ اینترنت یا مکالمه رایگانی دریافت نکردم. یه گیگ واسه نصب برنامه رایتل دادن که یک روزه بود.

  2. همش خالی بندیه من سیم کارت رایتل گرفتم طرح x50 گفتن سه روز بعد از فعال سازی کد سیم کارت هدیه پیامک میشه 10روز گذشت پیامک نیومد زنگ زدم 200 گفتن چند روز دیگه پیامک میاد بازم 10 روز گذشت خبری نشد بازم زنگ زدم گفتن چند روز دیگه خلاصه وقتی کد برام اومد که یک ماه از فعال سازی سیم‌کارت من گذشته بود رفتم ثبت نام کنم با همون کد یک هفته ای میشه سایت هدیه باز نمیشه همش می‌نویسه در حال به روز رسانی از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم
    اگه قرار بود سیم کارت هدیه ای در کار باشه با همون سیم کارت اصلی ارسال میشد چه نیازی به اینهمه داستان و مشکلات بود

    1. سلام دوست عزیز
      بنده سیم رایگان اینترنتی ثبت کردم و یک سال هر ماه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داشتم مکالمه هم ۱۰۰۰ دقیقه رایگان داشتم
      این حرف ها مال چند سال پیش بود که رایتل مشترک نداشت اما حالا همه حرف هاش شده خالی بندی چند وقت پیش تو سایت رایتل تو بوق کرده بود مصرف اینترنت آزاد رایتل هر گیگابایت چهار هزار تومان بعد فهمیدم دروغی بیش نبو و هر گیگابایت را برای مشترک شصت و دو هزار تومان حساب می کنه خلاصه که سرت را درد نیارم همش خالی بندیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا