ترفندهاآموزشفناوری و تکنولوژی

چگونه مخاطبین گوشی خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

پیدا کردن مخاطبین گوشی در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ شاید برای شما نیز بارها اتفاق افتاده است که بدنبال دوستی قدیمی یا یک همکار و حتی یک فامیل باشید. در صورتی که هیچ آدرس و یا نشانی از آن ندارید و گاها یک شماره تماس یا حتی نام آن فرد، تنها اطلاعات شما باشد.

پیدا کردن افراد در دنیای وسیع ارتباطات امروزی، بسیار راحت بوده و شما از طریق نام، شماره تماس و یا هر اطلاعات به ظاهر ساده ای می توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. فضای مجازی در این حیطه کمک بسیاری به افراد کرده و مرز ارتباطات را محدود به یک شهر یا کشور نکرده است.

شما می توانید مخاطبین گوشی خود را در برنامه پرکاربرد اینستاگرام پیدا کرده و با آنها ارتباط بگیرید. در این مقاله به بررسی پیدا کردن مخاطبین گوشی در اینستا و پیدا کردن مخاطبین در اینستا می پردازیم.

آشنایی با شبکه اجتماعی به نام اینستاگرام

اینستاگرام نوعی شبکه مجازی بوده که برخلاف سایر شبکه های مجازی همانند توییتر به صورت علنی فیلتر نشده است. اشتراک گذاری محتوای متنی و ویدئویی این شبکه مجازی سبب گسترش ارتباطات در دنیای امروزه شده است. اینستاگرام قابلیت دنبال کردن مخاطبین کاربر را داشته و فرد با خیال راحت تمامی مخاطبین خود که حساب فعال اینستاگرام داشته باشند را می تواند دنبال کند.

پیدا کردن مخاطبین در اینستا با شماره تلفن فرد امکان پذیر بوده و اینستاگرام همانند برخی شبکه های مجازی دیگر، مخاطبین را جستجو می کند. برنامه اینستاگرام در آپدیت های مکرر خود، قابلیت های بسیاری را به برنامه خود افزوده و کاربر به راحتی تمامی کارایی خود را انجام می دهد.قبل از اینکه به توضیح درباره پیدا کردن پیج اینستاگرام و جست و جوی افراد با شماره تلفن آن ها بپردازیم،

بهتر است با مفاهیم پایه ای اینستاگرام آشنا شوید:

دنبال کننده یا Follower: این دست از افراد پیج یا اکانت کاربری شما را دنبال کرده و به تمامی پست ها، استوری و مطالب پیج شما دسترسی دارند. دسترسی به استوری ها از طریق تنظیمات اکانت، قابل بازیابی و تغییر است.

دنبال شونده یا Following: فعالیت این دسته از افراد در محیط مجازی برای شما قابل دیدن خواهد بود و شما به راحتی از وضعیت پست و استوری آن ها مطلع می شوید.

پیشنهاد ما به شما:  راهنمای جامع خرید لپ تاپ لنوو

پیشنهاد ما به شما: چگونه یک پست را از اینستاگرام دانلود کنیم؟


نحوه پیدا کردن پیچ اینستاگرام از طریق شماره تلفن

گروهی از افراد اکانت شخصی داشته و تنها درخواست دوستان و آشنایان خود را قبول می کنند با این حال، برخی دیگر از افراد علاقه ای به پیج خصوصی نداشته و اکانت عمومی خود را دارند.

اگر شما نیز جزء دست دوم هستید و یک اکانت عمومی با پیدا کردن مخاطبان از اهمیت بالائی برخوردار است، بایستی نحوه پیدا کردن مخاطبان گوشی در اینستاگرام را بدانید.

اگر یافتن دوستان و همکارانتان در اینستاگرام مهم است و به دنبال راهی برای پیدا کردن آن ها هستید؛ بهتر است از طریق شماره تلفن آن ها شانس خود را امتحان کنید. برای جواب به سوال “چگونه مخاطبین گوشی را در اینستاگرام پیدا کنید؟” به نکات و مراحل زیر دقت کنید.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

افراد بعد از نصب برنامه اینستاگرام، به دنبال دوستان و آشنایان گشته را آنها را دنبال کنند. این اپلیکیشن کاربردی، قابلیت همگام سازی مخاطبین گوشی و سایر فضاهای مجازی همانند فیسبوک را داشته و شما به راحتی می توانید مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کرده و به دوستان خود اضافه کنید.

برنامه اینستاگرام پس از اجازه از کاربر برای همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام، کاربر را به افرادی که شماره تلفن آنها در گوشی کاربر ذخیره شده است؛ وصل می کند. به روز رسانی نرم افزار اینستاگرام برای یافتن مخاطبین در اینستاگرام، ضروری است.

فروشگاه گوگل پلی، تمامی آپدیت ها و به روزرسانی های اپلیکیشن اینستاگرام را به راحتی در اختیار کاربر قرار داده و آموزش بخش های مختلف اینستاگرام را به صورت رایگان در سایت خود آپلود کرده است.

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن به ترتیب بایستی مراحل زیر انجام شود.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

  • وارد حساب کاربری فعال خود شوید.
  • گزینه تنظیمات را لمس کنید.
  • از بخش تنظیمات، گزینه حساب کاربری(Accounts) را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه حساب کاربری در setting

  • در پنجره ظاهر شده، گزینه contact syncing را انتخاب کنید. این کار کمی زمانبر بوده و برنامه اینستاگرام به صورت خودکار، مخاطبان گوشی شما را که پیج کاربری داشته پیدا می کند. اگر شخص مورد نظر برای ساخت اکانت خود از شماره تلفن همراه ذخیره شده استفاده نکرده باشد؛ اکانت مورد نظر جزء پیج های پیشنهادی نمایش داده نمی شود.
  • گزینه connect contacts را فعال کنید.

فعال کردن گزینه connect contacts در contact syncing

با انجام تمامی مراحل بالا، شما به راحتی می توانید با مخاطبین خود در تماس بوده و حساب کاربری اینستاگرام آن ها را بیابید.

جستجوی مخاطبین در اینستاگرام

برای یافتن دوستان فیسبوک خود می توانید به راحتی از طریق حساب کاربری اینستاگرام خود کمک گرفته و جستجوی مخاطبین در اینستاگرام را انجام دهید.

  • آپدیت و به روز رسانی نرم افزار اینستاگرام انجام شود.
  • وارد حساب کاربری فعال خود شوید.
  • بر روی آیکن سه خطه اینستاگرام کلیک کرده و از منوی کشویی، گزینه Discover People بزنید.
  • Connect to contacts را فعال کنید.
پیشنهاد ما به شما:  دانلود استوری اینستاگرام | آموزش 0 تا 100

جستجوی مخاطبین در اینستاگرام از طریق گزینه Discover People

در صورتی که برای اولین بار است که مخاطبین گوشی یا فیسبوک خود را در اینستاگرام جستجو می کنید؛ بایستی از پنجره باز شده گزینه Get Started را انتخاب کرده و به مخاطبین فیسبوک یا گوشی خود وصل شوید. توجه داشته باشید افرادی که با شماره تلفن ثبت شده در هنگام ساخت اکانت شخصی، فعالیت داشته باشند.

در صورتی که نمایش شماره تلفن همراه خود را روشن کرده باشند؛ در صفحه پروفایل اینستاگرام گزینه تماس یا call  را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب این گزینه، شماره پیج مربوطه برای شما نمایش داده می شود. این ترفند اینستاگرامی تنها برای اکانت های کاری و یا تجاری به جهت سهولت در ارتباط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

یافتن مخاطب موبایل در اینستاگرام فارسی

اگر اینستاگرام فارسی بر روی گوشی خود نصب دارید؛ نگران یافتن مخاطب موبایل در اینستاگرام نباشید! پیدا کردن پیچ اینستا از طریق شماره تلفن و یا حساب فیسبوک، یکی از چالش های رایج در میان کاربران فنی بوده که به نوعی ترفندهای اینستاگرام شناخته می شود.

اگر زبان برنامه اینستاگرام فارسی شما، همان فارسی بوده برای جست و جوی مخاطبین گوشی در اینستاگرام بایستی مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد شدن به حساب کاربری فعال
  • لمس آیکن سه خطی در کنار صفحه
  • گزینه تنظیمات یا همان Setting را بزنید.
  • وارد قسمت حساب کاربری یا Account شوید.
  • از قسمت حساب کاربری، همگام سازی مخاطبین را انتخاب کنید.
  • فعال کردن گزینه دسترسی به مخاطبین گوشی و اتصال به آن ها. اما، توجه داشته باشید که در صورت غیر فعال بودن این گزینه، یافتن مخاطب موبایل در اینستاگرام با محدودیت روبرو بوده و امکان پذیر نمی باشد.

با انجام مراحل بالا، شما به راحتی مخاطبین پیشنهادی خود را از میان لیست باز شده به دوستان خود اضافه کرده و به صورت دائم به آن ها دسترسی دارید. مرجع موبایل ایران، تنها سایت رسمی خرید انواع گوشی های هوشمند و آموزش ترفندهای اینستاگرامی بوده که قابلیت های اینستاگرام فارسی را نیز با به روز رسانی های متعدد در اختیار کاربر قرار می دهد.


پیشنهاد ما به شما: چگونه تبلیغات خودکار در اینستاگرام را حذف کنیم؟


قطع همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

پیدا کردن مخاطبین در اینستا و نحوه پیدا کردن پیج شخصی افراد به کمک شماره تلفن، یکی از سرگرمی های جذاب کاربران فنی بوده که در به روز رسانی های این برنامه کاربردی، در پی یافتن مخاطبین گوشی در اینستاگرام خود هستند.

پیشنهاد ما به شما:  سامسونگ DeX چیست؟

برای قطع همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام بایستی مراحل زیر انجام شود:

  • وارد حساب کاربری فعال خود شوید.
  • از منوی سه خطه، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • گزینه حساب کاربری را از منوی کشویی تنظیمات انتخاب کنید.
  • با لمس گزینه همگام سازی مخاطبین پیغامی مبنی بر قطع همگام سازی به کاربر نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه تایید، همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام جدید لغو خواهد شد.

مخفی سازی شماره موبایل در اینستاگرام

برخی از افراد چند نوع حساب کاربری اینستاگرام داشته و گاها برخی از این حساب ها را برای پیدا کردن مخاطبان خود، ترجیح نمی دهند. از این رو، اگر دوست ندارید کسی از طریق شماره تلفن همراه، اکانت شخصی اینستاگرام شما را پیدا نکند، بایستی شماره تلفن در هنگام ثبت نام پیج کاربری را تغییر داده و از طریق ویرایش پروفایل، با تایید رمز عبور، شماره موبایلی که کسی از آن اطلاع ندارد به عنوان شماره موبایل ثبت نامی در اکانت درج کنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن اندروید ثبت شده در هنگام ایجاد یا ساخت حساب کاربری امکان پذیر است. به طور حتم تا به حال در هنگام ثبت یک حساب کاربری، اجازه اینستاگرام برای اتصال اکانت کاربری مورد نظر با اکانت فیسبوک مشاهده کرده اید. این گزینه سبب تماس دوستان فیس بوک با اکانت اینستاگرام شما شده و در صورتی که اکانت فیس بوک ندارید؛ دوستان شما که در فیسبوک حضور دارند؛ مطلع شده و در صورت تمایل آن ها در اینستاگرام دنبال می کنید.

یافتن مخاطبان در اینستاگرام با QR code

جستجو مخاطبین در اینستاگرام جدید از طریق qr code امکان پذیر شده است. قابلیت جدید اینستاگرام که به عنوان ترفند اینستاگرام شناخته شده به نوعی راهکاری برای یافتن مخاطب در اینستاگرام است.

شما با استفاده از این قابلیت به راحتی و بدون نیاز به شماره موبایل، کد QR code ویژه فرد را اسکن کرده و جزء دنبال کنندگان آن می شوید. QR code منحصر به فرد بوده و برای تمامی افراد یکسان نیست. گزینه QR code در منوی کشوئی قسمت سه خطه اکانت کاربری بوده و با اسکن کردن کد، می توان شخص را دنبال کرد.

یافتن مخاطبان در اینستاگرام با qr code

جمع بندی

در این مقاله از سری مقاله های آموزش ترفند های اینستاگرام در فروشگاه آنلاین فرنا به موضوع پیدا کردن مخاطبین گوشی در اینستا پرداختیم و راهکاری مختلف و متنوعی به شما آموزش دادیم. اگر در حین روند کار دچار مسئله شدید و نتوانستید که مخاطبین خود را در اینستاگرام به این روش ها پیدا کنید، حتما در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا