ترفندهاآموزشفناوری و تکنولوژی

آموزش روش های حذف تبلیغات خودکار اینستاگرام

یکی از مواردی که امروزه کاربران اینستاگرام را به شدت سردرگم کرده است، تبلیغات اینستاگرام است و اکثر کاربران به دنبال آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام می گردند. امروزه اکثر مردم در فضای مجازی حضور دارند و این باعث شده است که کسب و کارهای مختلف تبلیغات خود را در این فضا به اشتراک بگذارند تا بیشتر دیده شوند! البته این موضوع باعث آزار کاربران اینستاگرام شده است و در این مقاله ما قصد داریم به چگونگی حذف تبلیغات اینستاگرام و حذف استوری های تبلیغاتی اینستاگرام بپردازیم. اگر شما نیز دغدغه این موضوع را دارید، حتما تا پایان مقاله با فروشگاه اینترنتی فرنا همراه باشید.

دلیل وجود تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک پلتفرم رایگان محسوب می شود، اما مدیران و سازندگان اینستاگرام برای کسب درآمد، امکان تبلیغات کسب و کارها را فراهم کرده‌اند تا بتوانند از این طریق درآمدزایی کنند. البته اینستاگرام در کنار کسب درآمد، به درآمدزایی سایر کسب و کارها نیز کمک شایانی  می کند.

لازم به ذکر است که اگر قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید، ابتدا باید اکانت خود را به بیزینس اکانت تغییر دهید و بعدا از بخش Promote پست خودتان را به یک پست تبلیغاتی تغییر دهید. اما صبر کنید؛ این امکان هنوز برای کاربران ایرانی فراهم نشده است و نمی توانید یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام ایجاد کنید!

تبلیغات اینستاگرام را چطور شناسایی کنیم؟

داستان از اینجایی شروع می‌شود که فید اینستاگرام را باز می کنید و پست‌ های عجیب و غریب را مشاهده می کنید که قبلا فرستنده‌ های این پست‌ ها را دنبال نکرده بودید و همچنین شکل ظاهری این پست ها، با پست‌های معمولی متفاوت دیده می شود. ممکن است بعد از مشاهده این پست ها، حذف تبلیغات اینستاگرام در گوگل را جستجو کنید و به دنبال راهکارهایی برای حذف در گوگل کروم یا استفاده از نرم افزارهای جانبی و …. باشید. اولین کار برای حذف شناسایی پست‌های تبلیغاتی است. برای اینکه شما بتوانید تبلیغات اینستاگرام را شناسایی کنید.

ابتدا باید از ویژگی‌ های پست‌ های تبلیغاتی آگاه باشید. معمولا پست‌ های تبلیغاتی دارای دو ویژگی برجسته هستند که عبارتند از:

  1. وجود کلمه Sponsored در بالای پست ها: در پست های تبلیغاتی عبارت Sponsored در بالای پست ظاهر می شود. این بدین معنی است که اینستاگرام برای نشان دادن این پست مبلغی را دریافت کرده است. یعن این یک پست تبلیغاتی محسوب می شود.
  2. وجود گزینه action button در پایین پست ها: دومین نشانه پست های تبلیغاتی وجود گزینه action button در پایین پست است. البته این گزینه نیز می تواند شامل اقدامات متفاوتی از جمله موارد Install now، Download، Sign uot، shop now و Learn more باشد.
پیشنهاد ما به شما:  افزایش سرعت اینترنت گوشی

این دو مورد از روش‌های شناسایی پست های تبلیغاتی اینستاگرام به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که اگر منبع پست نامشخص بود، این پست نیز می تواند یک پست تبلیغاتی محسوب شود.این نکته را در نظر بگیرید که تعامل بیشتر با پست های تبلیغاتی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن، ذخیره کردن و اشتراک گذاشتن با دیگران، باعث می شود که حذف تبلیغات اینستاگرام سخت تر شود.

چون الگوریتم اینستاگرام تشخیص می دهد که شما با این اقدام ها به این نوع پست علاقه مند هستید و در نتیجه از این جنس پست ها را بیشتر برای شما نشان می دهد. اگر تا الان پست های تبلیغاتی را مشاهده نکردید، به این معنی است که هنوز این ویژگی توسط اینستاگرام برای شما فعال نشده است. معمولا این جنس پست ها در اکانت های بیزنسی بیشتر دیده می شود و اگر حساب شما شخصی و یا خصوصی باشید، از این نوع پست ها نخواهید دید.


پیشنهاد ما به شما: چگونه مخاطبین گوشی خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟


چه روش هایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

مشاهده مکرر پست های تبلیغاتی برای هر کسی می تواند ناخوش آیند باشد. این موضوع نیز یک دلیل قانع کننده برای این است که یاد بگیرید چگونه تبلیغات اینستاگرام را به روش های مختلف حذف کنید.

لازم به ذکر است که امروزه هیچ نرم افزاری برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، چون روش مشخص و واضحی برای حذف این پست ها وجود ندارد. در واقع نباید شما برای نرم افزارهایی که این اطمینان را می دهند تا تبلیغات اینستاگرام را برای شما حذف کنند، اعتماد کنید.

روش اول حذف تبلیغات اینستاگرام: پنهان کردن آنها

برای حذف تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی این نکته را در ابتدا مدنظر داشته باشید که هیچ روش حیرت انگیزی وجود ندارد که بتوانید یکبار برای همیشه تبلیغات اینستاگرام را حذف کنید. در واقع ما اینستاگرام را به عنوان یک انسان عاقل در نظر می گیریم تا به روش های مختلف به آن بازگو کنیم که پست های تبلیغاتی را برای ما نشان ندهد!

پیشنهاد ما به شما:  بهترین هندزفری گردنی

آشنایی با پنهان کردن تبلیغات در اینستاگرام

اولین کار پنهان کردن پست های تبلیغاتی است. برای مخفی کردن پست های تبلیغاتی کافی است روی سه نقطه بالای سمت راست پست کلیک کنید و در پنجره باز شده گزینه Hide Ad را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه، اینستاگرام از شما این سوال را می پرسد که چرا می خواهید این پست را پنهان کنید؟

از بین گزینه ها، گزینه Its inappropriate که به معنای این محتوای این تبلیغ مناسب نیست، انتخاب کنید. این گزینه به اینستاگرام می فهماند که این پست تبلیغاتی برای شما مناسب نیست. تکرار این کار برای هر تبلیغ اینستاگرام، تعداد پست های تبلیغاتی را به صورت چشم گیری کاهش می دهد.

روش دوم حذف تبلیغات اینستاگرام: ریپورت کردن

دومین روش حذف تبلیغات اینستاگرام، ریپورت کردن است. برای انجام این کار کافیست روی سه نقطع سمت راست بالای پست، روی گزینه Report Ad کلیک کنید. این کار برای پست هایی که محتوای نامناسبی دارند و می خواهید برای اینستاگرام گزارش دهید، مورد استفاده قرار میگیرد. با انتخاب این گزینه، اینستاگرام به شما تعهد می دهد که هیچ پست دیگری از این حساب به شما نشان ندهد!

آشنایی با روش ریپورت کردن تبلیغات در اینستاگرام

روش سوم حذف تبلیغات اینستاگرام: بلاک کردن آنها

سومین راهکار برای حذف تبلیغات اینستاگرامی، بلاک کردن حساب هایی است که تبلیغات ارسال می کنند. برای انجام این کار به پروفایل حسابی که تبلیغ ارسال می کند، بروید و روی سه نقطع بالای صفحه ضربه بزنید و روی گزینه Block کلیک کنید.

بلاک کردن تبلیغات در اینستاگرام

لازم به ذکر است که این کار فقط تبلیغات یک حساب را برای شما می بندد و شما باید برای حساب های دیگر نیز همین کار را انجام دهید. البته ناگفته نماند که اگر به صورت مکرر و پی در پی حساب های مختلف را بلاک کنید، باعث بلاک شدن حساب کاربری خودتان می شود.

روش چهارم حذف تبلیغات اینستاگرام: با ورود به اکانت از طریق وب سایت

خبر خوب این است که نسخه تحت وب اینستاگرام هیچ تبلیغاتی ندارد. برای حذف تبلیغات اینستاگرام در مرورگر خود به سایت اینستاگرام بروید و وارد نسخه تحت وب اینستاگرام شوید. در این حالت شما می توانید اینستاگرام را بدون تبلیغات استفاده کنید. از این روش می توانید در کامپیوتر و حتی در موبایل خود نیز استفاده کنید.

حذف تبلیغات اینستاگرام از طریق وبسایت

دلایل باز شدن خودکار پیج اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از اکانت های اینستاگرام رخ دهد، باز شدن خودکار پست های تبلیغاتی است. برای اینکه بتوانید این مسئله را حل کنید، باید ریشه این اتفاقات را بدانید و بعدا دست به اقدام بزنید. دلایل باز شدن خودکار پیچ اینستاگرام می تواند دلایلی مختلفی داشته باشد که در ادامه به مهمترین موارد می پردازیم:

  1. اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک: اگر اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود متصل کنید، ممکن است تبلیغات زیادی برای شما نشان داده شود. برای حذف تبلیغات اینستاگرام و باز شدن خودکار اینستاگرام، اتصال بین اکانت فیسبوک و اینستاگرام را قطع کنید.
  2. فالو کردن پیج‌های خارجی: یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تبلیغات اینستاگرام به صورت خودکار باز شود، فالو کردن بیش از حد پیج های خارجی است. برای اینکه بتوانید تبلیغات اینستاگرام را محدود کنید، پیج های خارجی و فروشگاه ها را آنفالو کنید.پیج های خارجی به دلیل اینکه از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند، فالو کردن این پیج ها باعث دیده شدن پست های تبلیغاتی بیشتر می شود. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از باز شدن خودکار پیج اینستاگرام، پیج های خارجی را حتما انفالو کنید.
  3. لایک یا فالو کردن اکانت‌ و پست های تبلیغاتی: اگر شما در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی را فالو کنید و با محتوهای آنها تعامل داشته باشید، اینستاگرام تشخیص می دهد که شما به این گونه پست ها علاقه مند هستید. برای جلوگیری از باز شدن خودکار پیچ، تعامل خود را مانند لایک، کامنت، ذخیره کردن و اشتراک گذاشتن را به حداقل برسانید.
پیشنهاد ما به شما:  سامسونگ تولید حلقه گلکسی رینگ خود را از ماه آینده آغاز خواهد کرد

پیشنهاد ما به شما: چگونه یک پیج را ریپورت یا رفع ریپورت کنیم؟


سوالات متداول

چه تبلیغ‌هایی به ما نمایش داده می‌شوند؟

با توجه به الگوریتم اینستاگرام، شما با تبلیغاتی که تعامل بیشتری داشته باشید، از همان نوع تبلیغات بیشتر برای شما نشان داده می شود.

آیا نرم افزاری برای حذف دائمی تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

با توجه به اینکه یک روش مشخص برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، هیچ نرم افزار حذف تبلیغات اینستاگرام ساخته نشده است. در نتیجه اگر در بازار موبایل یا در سایت های مختلف از وجود چنین نرم افزاری صحبت می شود، مطمئن باشید که کاملا دروغ است!

آیا حذف همیشگی تبلیغات اینستاگرام ممکن است؟

قطعا خیر! اما شما می توانید به وسیله تکنیک هایی که در این مقاله آموختید، پست های تبلیغاتی را می توانید به حداقل برسانید.

جمع بندی

گاهی پست های تبلیغاتی به دلایل مختلف از جمله تکراری بودن و یا زیاد بودن، آزار دهنده می شود. بنابراین ما در این مقاله روش های مختلفی برای حذف کردن تبلیغات اینستاگرام برای شما پیشنهاد کردیم که می توانیم به حذف تبلیغات اینستاگرام در کروم و استفاده از نسخه تحت وب آن اشاره کنیم. امیدواریم شما با استفاده از این تکنیک ها بتوانید میزان پست های تبلیغاتی را به حداقل برسانید.

4.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا