آموزشفناوری و تکنولوژینرم افزار

آموزش کامل و جامع رفع ریپورت اینستاگرام

حتما تا الان عبارت رفع ریپورت اینستاگرام به گوش شما خورده؟ حتما شما هم یکی از کاربران شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام هستید. اینستاگرام چیزی در حدود 1 میلیارد کاربر دارد و تلاش می‌کند تا بتواند پلتفرم خودش را برای کاربران مناسب، ایمن و راحت نگه دارد. با توجه به اینکه تعداد زیادی کاربر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و کنترل محتوای منتشر شده و فیلتر کردن تمام محتواهای نامناسب تقریبا غیر ممکن است؛ اینستاگرام از نظرات کاربران استفاده می‌کند و محتواهای نامناسب را تشخیص می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، ریپورت کردن حساب‌های کاربری است، اگر محتوایی نامناسب و یا محتوایی که قوانین اینستاگرام را نقض می‌کند را مشاهده کردید؛ می‌توانید آن حساب کاربری را ریپورت کنید. البته ریپورت کردن کار ساده‌ای است و شما می‌توانید حتی یک پست، استوری و یا یک کامنت را ریپورت کنید. برای دانستن اینکه بعد از ریپورت کردن یک حساب چه اتفاقی می‌افتد و نحوه‌ رفع ریپورت اینستاگرام تا انتها‌ی مقاله با فرنا موبایل همراه باشید.

نحوه ریپورت کردن اینستاگرام

نحوه ریپورت کردن اینستاگرام

  • برای ریپورت کردن یک حساب کاربری به صفحه‌ پروفایل آن حساب بروید و از بالا گوشه سمت راست آیکون سه نقطه را بزنید و ریپورت را انتخاب کنید و بعد spam را بزنید.
  • برای ریپورت کردن یک پست آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست را فشار دهید و گزینه‌ ریپورت را انتخاب کنید. بعد از آن گزینه‌ اسپم را انتخاب کنید.
  • برای ریپورت کردن یک استوری در اینستاگرام، در پایین صفحه روی سه نقطه بزنید و گزینه‌ ریپورت را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ اسپم را انتخاب کنید.
  • برای ریپورت یک کامنت، انگشت خود را کمی روی آن نگه دارید و آیکونی که شبیه به علامت خطر است را انتخاب کنید و از پنجره پاپ آپ نشان داده شده گزینه spam or scan را انتخاب کنید.
پیشنهاد ما به شما:  فضای ابری شیائومی چیست؟ | از ورود تا خروج از فضای ابری

در ادامه شاید این سوال برای شما پیش بیاید که رفع ریپورت اینستاگرام چگونه است؟ چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد پس با ما در فروشگاه فرنا همراه باشید تا از این اطلاعات مفید بی‌بهره نمانید. در فرنا علاوه بر این نکات، می‌توانید از قیمت گوشی موبایل در مدل‌های مختلف نیز آگاه شوید.

بعد از ریپورت شدن چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از ریپورت شدن چه اتفاقی می‌افتد

هنگامی که یک حساب کاربری ریپورت می‌شود، (What happens after the Insta report) مدت زمان رفع ریپورت اینستاگرام مشخص نیست یعنی مشخص نیست که اینستاگرام چه قدر سریع آن را بررسی کند. چون روزانه تعداد زیادی گزارش دریافت می‌کند. اگر چندین نفر یک حساب را ریپورت کرده باشند، بررسی آن حساب کاربری برای اینستاگرام اولویت بیشتری دارد و سریع‌تر آن را بررسی می‌کند.

پس از بررسی گزارش‌ها از سوی اینستاگرام، اگر که آن حساب واقعا قوانین را نقض کرده باشد، حساب کاربری توسط اینستاگرام مسدود یا غیر فعال می‌شود. هیچ راهی برای لغو کردن ریپورت یک حساب وجود ندارد. اگر حساب، پست یا کامنت شما بی‌دلیل توسط شخصی ریپورت شود و با مشکل ریپورت شدن در اینستاگرام روبه‌رو شوید، جای هیچ نگرانی نیست.

برای حساب شما اتفاقی نمی‌افتد و نیازی به رفع ریپورت اینستاگرام ندارید. اگر حسابی را ریپورت کردید و از سوی اینستاگرام پیگیری نشد، می‌توانید دوباره آن را ریپورت کنید و یا از دوستان خود بخواهید که آن‌ها هم حساب را ریپورت کنند. با گزارش دادن محتواهای نامناسب، این شما کاربران هستید که اینستاگرام را به محیطی بهتر تبدیل می‌کنید.

پیشگیری بهتر از درمان!

جلوگیری از ریپورت شدن در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید بدون مشکل در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و بعدا مجبور به رفع ریپورت اینستاگرام نشوید. بهتر است فعالیت‌هایی که منجر به ریپورت شدن شما می‌شوند را انجام ندهید.

از انتشار محتوایی که قوانین کپی رایت را نقض می‌کند خودداری کنید.

 رعایت قوانین کپی رایت

توجه داشته باشید محتوایی که منتشر می‌کنید نباید کپی باشد. اگر از تصاویری استفاده می‌کنید از اطلاع و رضایت صاحب عکس مطمئن باشید. البته بیشترین مشکل در زمینه‌ی کپی رایت مربوط به موسیقی‌ها و ویدئوهای استفاده شده، است. حتما از داشتن یا نداشتن کپی رایت محتوای خود مطمئن شوید و بعد آن را انتشار دهید در صورت تکرار شدن مداوم از سوی اینستاگرام مسدود می‌شوید.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش نحوه وصل کردن اپل واچ به آیفون

از هشتگ‌های ممنوعه استفاده نکنید.هشتگ‌های ممنوعه استفاده نکنید.

 

اینستاگرام هشتگ‌های خاصی را ممنوع می‌کند. هشتگ‌هایی که بر خلاف شرایط و قوانین آن عمل ‌می‌کنند مانند هشتگ‌هایی که برهنگی و خشونت را ترویج می‌دهند و تشویق می‌کنند. برای جلوگیری از ریپورت شدن و تلاش برای رفع ریپورت اینستاگرام بهتر است از این نوع هشتگ‌ها استفاده نکنید.

آدرس‌های IP یا دستگاه‌های مختلف

آدرس‌های IP یا دستگاه‌های مختلف

اگر معمولاً آدرس IP خود را تغییر می‌دهید یا از چندین دستگاه وارد حساب کاربری خود می‌شوید، خطر مسدود شدن از سوی اینستاگرام برای شما وجود دارد.

از محدودیت‌ها عبور نکنید

محدودیت‌ها عبور نکنید

 

اگر از محدودیت‌ها عبور کنید، قطعا مسدود خواهید شد. به محدودیت‌های لایک و فالو کردن حتما توجه کنید:

  • محدودیت‌های لایک: 350 لایک در هر ساعت
  • محدودیت‌های فالو: 20 حساب در هر ساعت

فعالیت منظم داشته باشید

فعالیت منظم داشته باشید

در اینستاگرام فعالیت منظم داشته باشید و با کاربران تعامل کنید. پروفایل کاربری خود را تکمیل کنید. از پست کردن عکس اسناد شخصی نیز خودداری کنید تا رپیورت نشوید.

چگونه از ریپورت شدن نجات یابیم؟

چگونه از ریپورت شدن نجات یابیم

برخی از کاربران اینستاگرام، صفحه مجازی‌شان هفته‌ها یا ماه‌ها درگیر بلاک و مسدود شدن از طرف اینستاگرام می‌شود. برای رفع ریپورت اینستاگرام باید باید از طریق مرورگر لپ تاپ یا گوشی خود وارد اینستاگرام شوید. هنگامی که وارد حساب کاربری خود شدید رمز عبور خود را از قسمت تنظیمات تغییر دهید و سپس وارد حساب کاربری خود از طریق اپلیکیشن شوید.

برای رفع ریپورت اینستاگرام باید اینستاگرام تشخیص دهد که شما یک کاربر جعلی نیستید. برای رفع ریپورت اینستاگرام فوری مراحل زیر را انجام دهید:

  • ربات‌ها و افزونه‌ها را از حساب کاربری خود جدا کنید.
  • بیوگرافی خود را تغییر دهید و اطلاعات تماس خود را تکمیل کنید.
  • تا 48 ساعت هیچ‌گونه فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشید.
  • از طریق IP یا گوشی دیگری وارد حساب کاربری خود شوید.
  • مجددا رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا وارد آن شوید.
  • از دوستان خود بخواهید که در زیر پست‌های شما کامنت به زبان انگلیسی بگذارند. یعنی از ترفند متن انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام استفاده کنید.

مراحل و روش‌های گفته شده، رفع ریپورت اینستاگرام سریع هستند. اگر هیچ کدام از مراحل بالا باعث رفع ریپورت اینستاگرام شما نشد، برای رفع ریپورت اینستاگرام در تنظیمات نیز می‌توانید از تنظیمات این برنامه در پیامی به اینستاگرام، متن رفع ریپورت اینستاگرام ارسال کنید. در آخر می‌توانید از فیلم آموزش رفع ریپورت اینستاگرام کمک بگیرید و متوجه روند کار درخواست رفع ریپورت اینستاگرام شوید.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین و شگفت انگیزترین بازی های مخفی گوگل در سال 2022

استفاده از برنامه اینستاگرام امن

استفاده از برنامه اینستاگرام امن

استفاده از برنامه رفع ریپورت اینستاگرام و یا ربات رفع ریپورت اینستاگرام شاید بتواند از ریپورت شدن حساب کاربری شما جلوگیری کند. هر چند به طور کلی استفاده از برنامه رفع ریپورت اینستاگرام و برنامه‌های دیگر برای فعالیت‌های مختلف در فضای اینستاگرام توصیه نمی‌شود و ممکن است خود این برنامه‌ها یا ربات‌ها حساب کاربری شما را هک کنند و یا باعث ایجاد مشکل در حساب کاربری شما شوند.

اگر مشکل شما با راه‌حل‌های گفته شده برطرف نشد، در صورتی که اکانت کاربری شما از اهمیت زیادی برخوردار نیست، بهتر فعالیت خود را با اکانت جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ادامه دهید.

رفع ریپورت اینستاگرام با برنامه SPY24

رفع ریپورت اینستاگرام با برنامه spy24می‌توانید برای رفع ریپورت اینستاگرام و یا جلوگیری از آن از برنامه SPY24 استفاده کنید. این برنامه امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • کنترل پیام‌های دریافتی و ارسالی
  • گزارش پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  • مسدود سازی سایت‌ها
  • ردیابی و مکان‌ یابی لحظه ای
  • و کلی امکانات مفید دیگر

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شده به دلایل مختلفی مانند رعایت نکردن حق کپی رایت، استفاده کردن از هشتگ‌های نامناسب و… حساب کاربری شما ریپورت شود. برای رفع ریپورت اینستاگرام راه‌ کارهای مختلفی پیشنهاد شد که اگر با هیچ‌کدام از آن‌ها نتیجه نگرفتید می‌توانید به خود اینستاگرام از طریق حساب کاربری خود ایمیل دهید تا اینستاگرام را متوجه آن کنید که درباره‌ی اکانت شما اشتباه فکر‌ می‌کند.

همانطور که گفته شد، مشخص نیست که رفع ریپورت اینستاگرام چند روز طول می کشد. شاید بیشترین دلیل مسدود شدن یک اکانت، همان رعایت نکردن حق کپی رایت باشد. این روزها اینستاگرام نسبت به کپی‌رایت سختگیری شدیدی دارد. برای عبور از مشکل کپی رایت راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با سرچ و جست‌وجو آن‌ها را پیدا کنید و از شر مشکل کپی رایت و ریپورت شدن خلاص شوید. برای رفع ریپورت اینستاگرام استفاده از ربات و یا برنامه رفع ریپورت اینستاگرام توصیه نمی‌شود.

منبع

izood.net/blog

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا