بازی هافناوری و تکنولوژی

بهترین و شگفت انگیزترین بازی های مخفی گوگل در سال 2022

همه ما بازی‌های خوبی را روی کامپیوتر و گوشی‌ یا تبلت انجام داده‌ایم، اما امروز در مورد بازی های مخفی گوگل  صحبت می‌کنیم که برای پیداکردن آن‌ها به نشانه‌ها و کلیک‌کردن روی یک‌سری چیزها برای رونمایی نیاز دارند و بهترین بخش آن، این است که بسیاری از این بازی‌های مخفی گوگل بدون نصب بوده و حتی نیاز به یک کنسول بازی هم ندارید.

با گذشت زمان، گوگل بازی‌های زیادی را توسعه داده که می‌توانید در حین استفاده از خدمات آن، بازی هم کنید.تعداد کمی از مردم در مورد تمام آنها می‌دانند. اکثر این بازی‌های Google رایگان هستند و در جستجوی Google و سایر سرویس‌های Google مانند Play Store و برنامه Google پنهان هستند و برخی از آن‌ها فقط بر روی گوشی موبایل یا تبلت قابل اجرا هستند.

در این مقاله از مجله فرنا ما بهترین و پرطرفدارترین‌های این بازی‌های مخفی برای کامپیوتر و گوشی موبایل و تبلت را به شما معرفی می‌کنیم. اگر حوصلتان سر رفته و دلتان می‌خواهد که بازی‌های جدید را امتحان کنید، با یک ضربه سریع هر یک از این بازی‌های مخفی گوگل، در اختیار شما قرار می‌گیرد.گوگل کروم و بازی‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند!

بازی‌های زیادی روی کروم موجود است و شما ممکن است بسیاری از آنها را در دوران کودکی بازی کرده باشید. تنها کاری که باید برای بازی‌های دیگر انجام دهید این است که بازی مورد نظرتان را دانلود کنید و در یک تب جدید شروع به بازی کنید. اما بازی‌های مختلفی وجود دارد – از یک بازی مخفی گرفته تا یک بازی آرکید که بخشی از مرورگر است و به‌جای دانلود، می‌توانید آن را در هر زمانی از روز بازی کنید.

1- بازی های مخفی گوگل دهه 1980: Atari Breakout

بازی های مخفی گوگل

Atari Breakout که از دهه 1980 در دسترس بوده و توسط استیو جابز توسعه داده شده است. این بازی یکی از بهترین بازی‌های مخفی گوگل کروم است. همه شاید در مورد آن ندانند، با این‌ حال خیلی بازی شناخته شده‌ای است!بازی به این صورت است که یک صفحهٔ کشویی در پایین صفحه قرار دارد و شما باید توپ را به سمت بالا که آجرهای رنگارنگ روی‌هم چیده شده‌اند، پرتاب کنید.

هدف این است که تمام آجرها را با ضربه‌ زدن توپ به آنها از بین ببرید. فقط کافی است به نوار جستجوی گوگل بروید و «Atari Breakout» را تایپ کنید تا نوستالژی آن، شما را تحت‌تأثیر قرار دهد.

2- از کلاسیکترین بازی های مخفی گوگل: Solitaire

 ازکلاسیکترین بازی های مخفی  گوگل  Atari Breakout

از نظر من، کلاسیک‌ترین بازی مخفی گوگل است. احتمالاً اولین بازی‌ای بود که اکثر ما در کودکی روی رایانه‌های خود بازی می‌کردیم. در این بازی تک‌نفره باید یک عرشه 52 کارتی را با استفاده از رنگ‌های قرمز و سیاه به طور متناوب روی‌هم قرار دهید. هدف بازی Solitaire این است که شما کارت‌ها را به صورتی بچینید که در چهار گروه به ترتیب صعودی از آس تا کینگ مرتب شده باشد.به نوار جستجوی گوگل بروید. “Solitaire” را تایپ کنید و از بازی‌کردن لذت ببرید.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین هندزفری گردنی

3- بازی پنهان  گوگل: Zerg Rush

بازی پنهان  گوگل Zerg Rush

تا به‌ حال Starcraft را بازی کرده‌اید یا اسم آن را شنیده‌اید؟ Zerg Rush نسخه ساده‌تری از بازی است.شما باید به‌سرعت یک دسته بزرگ از واحدهای ضعیف‌تر را جمع‌آوری کنید تا دشمن را شکست دهید. این بازی اغلب یک صفحه جستجوی گوگل وارونه را به شما نشان می‌دهد که باید در آن خیلی سریع عمل کنید، در غیر این صورت سیستم‌عامل، صفحه نتایج جستجوی شما را خواهد خورد.

Zerg Rush یکی از بازی‌های مخفی رایگان گوگل است که طرفدارهای زیادی داشته و ارزش یکبار امتحان را دارد. اگر تا به‌ حال این بازی را تجربه نکرده‌اید، حتماً بازی کنید و لذت ببرید.

4- بازی کلاسیک گوگل کروم: Pac Man

بازی نهفته  گوگل کرومPac Man

همه ما با بازی PacMan بزرگ شده‌ایم. اما آیا می‌دانستید که به مناسبت سی‌امین سالگرد تولد Pac Man در سال 2010، برای اولین‌بار به‌عنوان یک Google Doodle منتشر شد؟برای انجام بازی کلاسیک آرکید، از کلیدهای جهت‌دار استفاده کنید تا با خوردن نقاط روی لوگوی گوگل، PacMan را از ارواح رنگارنگ دور کنید و آن را به سمت میوه‌ها هدایت کنید.

بازی آنلاین PacMan، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مخفی گوگل است که به سبک بازی‌های آرکید تعلق دارد. به نوار جستجوی گوگل بروید. «PacMan» را سرچ کنید و روی «Click to Play» بزنید.

5- از سرگرمی ترین بازی های گوگل کروم: Snake

بازی مخفی مار در گوگل کروم Snake

بازی مار، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و درعین‌حال سبک‌ترین بازی‌ها از زمان شروع بازی‌های موبایلی بوده است. گوشی‌های نوکیا در سال‌های گذشته این بازی را داشتند و ما عاشق این بازی بودیم. پس چگونه گوگل نمی‌تواند آن را برای ما بازگرداند؟ برای اجرای آن کافی است “Snake Game” را در گوگل جستجو کنید.

شما می‌توانید بازی را با تصاویر بیشتر، کنترل‌ها و صدا بازی کنید. این بازی یک تجربه نوستالژیک عالی ایجاد می‌کند. برو و امتحانش کن!

6- ماجراجویی متنی بازی گوگل در دهه 1970: Text Adventure

بازی مخفی در دهه 1970 گوگل کروم Text Adventure

آیا می‌خواهید تجربه این را داشته باشید که بازی در دهه 1970 چگونه بوده؟ در آن زمان هیچ گرافیک خوب و رابط کاربری مناسبی وجود نداشت. این یکی از غیرمعمول‌ترین بازی‌های مخفی گوگل کروم است.برای کشف ماجراجویی‌های متنی عجیب‌وغریب، Text Adventure را در مرورگر Google Chrome خود بازی کنید.

در مرورگر کروم، Google را بازکرده و عبارت Text Adventure را در نوار جستجو تایپ کنید. در نتیجه جستجو، Ctrl+Shift+I را تایپ کنید. در کنسولی که بالا می‌آید، «YES» را بنویسید. با شروع ماجراجویی متنی، با واردکردن دستورات، این بازی مخفی گوگل را امتحان کنید و شاهد باز شدن اکشن باشید.

7- بازی محبوب و مورد علاقه گوگل کروم: Tic Tac Toe

بازی محبوب و موردعلاقه نهان  گوگل کروم Tic Tac Toe

بازی محبوب و موردعلاقه همه در دوران کودکی؛ تیک تاک یکی از بهترین بازی‌های مخفی گوگل برای گوشی و حتی کامپیوتر است که می‌توانید در اوقات فراغت خود امتحان کنید.این بازی در نتایج جستجوی گوگل موجود است و برای شروع بازی باید نام بازی را بنویسید و اینتر را فشار دهید.

یک دکمه راه‌اندازی مجدد درست در زیر بازی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که بخواهید دور را از اول شروع کنید.
شما می‌توانید سطح سختی دلخواه خود را انتخاب کنید. می‌توانید این بازی مخفی گوگل را با دوستان خود بازی کنید یا هوش مصنوعی را به‌عنوان حریف خود انتخاب کنید. آسان، متوسط، یا غیرممکن؛ شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

8- بازی با ارزش دوران کودکی گوگل: Minesweeper

ازی باارزش دوران کودکی گوگل Minesweeper

بازی دیگری که همه ما در کودکی دوست داشتیم بازی کنیم، Minesweeper!در نتایج جستجوی گوگل موجود است. این بازی باارزش ویندوزی به‌درستی سزاوار جایگاهی در لیست ما از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های مخفی گوگل است.Minesweeper را تایپ کنید، enter را فشار دهید و بازی را شروع کنید. ظاهر و گرافیک بازی تغییر کرده است.

پیشنهاد ما به شما:  معرفی بهترین گوشی های شیائومی تا ۷ میلیون

جلوه‌های جدید و انیمیشن‌های رنگارنگ اضافه‌شده به آن جذابیت بازی را بیشتر و مدرن‌تر کرده است.

9- بازی مخفی در گوگل: Quick Draw

نقاشی کشیدن مخفی  در گوگل Quick Drawآیا شما هم عاشق نقاشی کشیدن هستید؟ بازی Quick Draw را امتحان کنید، یکی از بهترین بازی‌های مخفی گوگل بدون نصب است که به شما امکان می‌دهد دست خود را در هنر امتحان کنید. این بازی در ابتدا به‌عنوان یک آزمایش هوش مصنوعی توسط غول جستجو آغاز شد. به شما اسم یک شی داده می‌شود تا در یک بازه زمانی محدود، آن را بکشید، به‌عنوان‌مثال، یک توپ، مارشمالو یا سبد بسکتبال که در 20 ثانیه باید بکشید.

پس از کلیک بر روی «!!Got It»، تایمر شما شروع به کار می‌کند و بعد از اتمام زمان، گوگل سعی می‌کند آنچه را که کشیده‌اید را حدس بزند.

10- بازی مخفی گوگل که سرگیجه میگیرید: Do A Barrel Roll

بازی مخفی گوگل که سرگیجه میگیریدDo A Barrel Rollنوار جستجوی گوگل پر از شگفتی‌های خوشحال‌کننده است. اگر Starfox را بازی کرده‌اید و عاشق آن بوده‌اید، Do A Barrel Roll را نیز دوست خواهید داشت. این بازی مخفی گوگل بیشتر شبیه یک مانور هوایی است که شما را سرگرم می‌کند و سرگیجه می‌گیرید، زیرا صفحه می‌چرخد، کج می‌شود و وارونه می‌شود و حس کارکردن با کنسول بازی را به شما می‌دهد.

شما یک خلبان جنگنده هستید، از حرکت هواپیمای خود در امتداد محورهای جانبی و طولی کاملاً لذت خواهید برد و همچنین می‌توانید جهت هواپیما را بچرخانید و حلقه بزنید.یکی از بهترین و محبوب‌ترین‌های بازی‌های مخفی گوگل، Do a Barrel Roll است که سرتان را خوب می‌چرخاند.

11- بازی ضد اضطراب مخفی گوگل: Fidget Spinner

بازی ضد اضطراب  مخفی گوگل :Fidget Spinner

ازآنجایی‌که فیجت اسپینر یکی از پرفروش‌ترین اسباب‌بازی‌های سال 2017 بوده است، گوگل آن را به یک بازی مجازی تبدیل کرد که برای همه با استفاده از موتور جستجو در دسترس است. بسیاری از مردم نمی‌دانند که دستگاه‌های مشابه برای چندین دهه وجود داشته است، اولین مورد در سال 1993 معرفی شد.

چه یک دستگاه اندرویدی گوشی موبایل و تبلت باشد چه دسکتاپ، به‌سادگی «fidget spinner» یا فقط «spinner» را در نوار جستجوی Google تایپ کنید. برای شروع چرخش اسپینر، روی “spin” کلیک کنید. هر زمان که احساس اضطراب کردید، از این بازی مخفی گوگل استفاده کنید تا خود را آرام کنید.

12- از بازی های مخفی مورد علاقه من در گوگل: Roll A Dice

بازی مخفی  مورد علاقه من گوگل Roll A Diceیکی دیگر از بازی‌های مخفی گوگل برای کامپیوتر، Roll A Dice است که در لیست بازی‌های موردعلاقه ما قرار دارد. در نوار جستجوی گوگل، «Roll a Dice» یا «Roll Dice» را بنویسید، اینتر را فشار دهید، تاس شش وجهی رنگارنگی ظاهر می‌شود. برای ایجاد یک عدد، روی “roll” کلیک کنید و آن را هرچند بار که می‌خواهید رول کنید.

13- بازی جذاب مخفی گوگل: Pictures Puzzle

بازی جذاب مخفی گوگل Pictures Puzzle

این یک بازی تعاملی است که در آن Google Assistant بر اساس یک عکس سؤال می‌پرسد. سؤالات آن می‌توانند واقعاً جذاب باشند و قبل از اینکه به پاسخ برسید، مدتی طول می‌کشد.می‌توانید در گوشی موبایل یا تبلت اندروید، با گفتن جملهٔ «let me talk to picture puzzle» از طریق دستیار گوگل وارد این بازی شوید و از آن لذت ببرید.

14- بازی بدون نصب و اتصال  گوگل: T Rex Dash

بازی مخفی گوگل بدون نصب و اتصال T Rex Dash

یکی از بازی‌های مخفی گوگل بدون نصب و اتصال اینترنت، است که شاید تابه‌حال فکر نمی‌کردید یک بازی باشد! اتصال اینترنت لپ‌تاپ خود را قطع کنید و گوگل کروم خود را باز کنید. صفحهٔ باز شده پیام قطع بودن اتصال اینترنت را به شما می‌گوید. روی صفحه کلیک کنید تا وارد بازی شوید. بازی به این صورت است که باید با کمک کلید space از روی کاکتوس‌ها و موانع عبور کنید.

پیشنهاد ما به شما:  پوستر رسمی سامسونگ گلکسی S24 اولترا، گوشی موبایل با هوش مصنوعی

خوبی این بازی در این است که نیاز به اتصال اینترنت ندارد. اگر تابه‌حال آن را امتحان نکرده‌اید، حتماً آن را انجام دهید و بیشترین رکوردی که به دست آوردید را هم برای ما بنویسید.

15- ازبازی های مخفی گوگل رایگان: Hot Air Balloon

بازی مخفی گوگل رایگان Hot Air Balloon

Hot Air Balloon بازی موردعلاقه و رایگان گوگل برای من است که بیشتر از همه بازی کرده‌ام. هر بار که Play Store را بدون اتصال به اینترنت باز می‌کنید، بازی ظاهر می‌شود. شما باید در طول بازی سکه‌ها را جمع کنید تا امتیاز خود را افزایش دهید و در حین انجام این بازی از برخورد با موانع سر راه خود جلوگیری کنید؛ بنابراین، برای انجام این دو عمل، باید در اطراف بالون حرکت کنید.
اگر به مانع برخورد کنید، بازی تمام می‌شود و اگر می‌خواهید به بازی‌کردن ادامه دهید، باید آن را از ابتدا شروع کنید. هرچه بیشتر سعی کنید رکورد قبلی خود را شکست دهید، بازی جالب‌تر می‌شود. برای جمع‌کردن سکه‌ها بدون حرکت در اطراف آنها، آهنربای سکه را فشار دهید. بازی برای شما قطعاً جذاب است؛ زیرا برای برخورد نکردن به موانع نیاز به تمرکز بالا دارید.

16- شگفتی پرواز ،بازی مخفی گوگل: Google Flight Simulator

خلبان بازی مخفی گوگل Google Flight Simulator

اگر می‌خواهید تجربه به پرواز درآوردن یک هواپیما را داشته باشید، به شبیه‌ساز‌های پرواز مایکروسافت نیاز ندارید – تنها چیزی که نیاز دارید Google Earth Pro است که این بازی مخفی گوگل در آن است. گوگل، بازی Flight Simulator را زمانی که Google Earth معرفی شد، عرضه کرد و هنوز هم یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های رایگان گوگل است.

می‌توانید با راه‌اندازی Google Earth Pro و فشار دادن Ctrl + Alt + A، Flight Simulator را بازی کنید تا پنجره Flight Simulator باز شود. حتی می‌توانید هواپیمای خود را انتخاب کنید و مکان شروع پروازتان را انتخاب کنید.

17- بازی عالی در اوقات فراغت: Google Cloud

بازی مخفی گوگلGoogle Cloud

وقتی تلفنتان در حالت پرواز است، در برنامه Google Android با جستجو کردن Google Cloud، بازی برای شما ظاهر می‌شود. زمانی که گوشی شما در حالت هواپیما قرار دارد و در کنار اعلانی که در این حالت قرار دارد، شخصیت اصلی بازی را خواهید دید. با کلیک بر روی این شخصیت به صفحه بازی هدایت می‌شوید.

در این بازی باید اطمینان حاصل کنید که توسط پرندگان در حال پرواز مورد اصابت قرار نخواهید گرفت. می‌توانید این کار را با نگه‌داشتن و رهاکردن صفحه‌نمایش انجام دهید تا کاراکتر به بالا و پایین حرکت کند. یک بازی عالی در اوقات فراغت است، اما فقط می‌توانید آن را در گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی بازی کنید.

18- بی رحمانه ترین بازی مخفی گوگل: Garden Gnomes

بازی  بی رحمانه مخفی گوگلGarden Gnomes

پاین بازی در آرشیوهای Google Doodle است، از بازیکنان دعوت می‌شود تا یک گنوم را از یک منجنیق پرتاب کنند تا سعی کنند تاحدامکان گل بکارند. کاربران می‌توانند سعی کنند با پرتاب کوتوله‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف در هوا و در سراسر باغ، امتیازات خود را افزایش دهند. حتی شاید کمی بی‌رحمانه باشد، اما این بازی شباهت زیادی با Angry Birds دارد.

19- بازی مخفی گوگل فقط برای اندرویدی ها: Android Neko

بازی مخفی گوگل Android Neko

آخرین بازی که در این لیست از سری بازی‌های مخفی گوگل (Google’s hidden games ) برای گوشی قرار گرفته، Android Neko است و همان‌طور که از اسم بازی مشخص است فقط برای کاربران اندروید قابل‌اجرا است.ماجرای بازی ازاین‌قرار است که شما یک ظرف غذا روی صفحه‌نمایش گوشی خود به‌صورت مجازی قرار می‌دهید .

بعد از مدتی یک گربه می‌آید و آن غذا را می‌خورد و از آن به بعد شما صاحب این گربه هستید. هر چند بار که این کار را انجام دهید گربه‌های متفاوتی می‌آیند و شما می‌توانید کلکسیونی از این گربه‌های ملوس را داشته باشید.

4.9/5 - (103 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا