اخبارفناوری و تکنولوژیموبایل

سامسونگ گلکسی اس 24 همانند ایفون 15 پرومکس با قاب تیتانیومی خواهد آمد؟

سری سامسونگ گلکسی اس 24 را در سه ماهه اول سال 2024 عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده جدید، گلکسی اس 24 اولترا با قاب تیتانیومی وارد بازار خواهد شد که اصلاً بی شباهت به آنچه در مورد آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس آینده اپل شایع شده است، نخواهد بود.

سامسونگ پس از معرفی گوشی‌های تاشو خود در Unpacked گذشته، مطمئناً اکنون روی گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، سری گلکسی S24 تمرکز میکند. سری گلکسی اس 24 اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و طبق اطلاعات جدید نشان می دهد که گلکسی اس 24 اولترا حداقل از یک جهت با آیفون 15 پرو مکس مطابقت دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا را با قاب تیتانیومی خواهد ساخت. بعید به نظر می رسد که این شایعه برای گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس وانیلی نیز معتبر باشد. در هر صورت، این امر برابری مواد را با گوشی‌های پرچم‌دار آینده اپل تضمین می‌کند، چرا که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس هر دو از فریم‌های تیتانیومی برخوردار هستند.

در حالی که تیتانیوم سبکتر از آلومینیوم است، مشخص نیست که چگونه از نظر سختی با “آلمینیوم آرمور” استفاده شده در گلکسی اس 23 اولترا مقایسه می شود. با این حال، تیتانیوم یک ماده کمیاب در گوشی‌های هوشمند باقی است، و استفاده از آن امتیازات بازاریابی فوق‌العاده‌ای را برای سامسونگ تضمین می‌کند، و این در حالی است که احتمالا وزن S24 Ultra را کاهش می هد.

5/5 - (2 امتیاز)
پیشنهاد ما به شما:  مقایسه کامل دو گوشی سامسونگ گلکسی A54 و A73

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا