آموزشفناوری و تکنولوژینرم افزار

برنامه ریکاوری گوشی؛ معرفی 7 نرم افزار +1 برنامه 2022

از بین رفتن داده های تلفن همراه مشکلی است که هر لحظه تمامی کاربران این دستگاه ها را تهدید می کند. این اتفاق ناگوار می تواند در یک چشم به هم زدنی رخ داده و تمام اطلاعات مهم گوشی ان اعم از مخاطبین، پیام ها، عکس و فیلم ها، آهنگ-ها و دیگر موارد را پاک کند. اما اگر با چنین چیزی روبرو شدیم، چه باید کرد؟

آیا تمامی این اطلاعات برای همیشه از بین می روند؟ چه راه حلی برای بازگرداندن فایل ها وجود دارد؟ تیم تخصصیی ما به شما می گویند در صورت بروز این مشکل اصلا نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم تا از بین رفتن داده های گوشی موبایل شما دائمی نباشند و در مدت کوتاهی بتوانید آن ها را بازیابی کنید.

پس تا انتهای این مقاله مجله فرنا همراه باشید تا ضمن معرفی 8 برنامه ریکاوری گوشی، لینک دانلود برنامه ریکاوری گوشی فلش شده را نیز در اختیار شما قرار دهیم.

ریکاوری گوشی

دلایل مختلفی وجود دارد که در نتیجه آن ممکن است دستگاه اندروید شما به یکباره تمامی اطلاعات را از بین ببرد. ممکن است این اتفاق در اثر خرابی سیستم یا یک حمله ویروسی رخ دهد، شاید هم نتیجه خطای روت کردن و یا عدم پشتیبان گیری بوده و یا نقص عملکرد کارت حافظه باعث آن شده باشد؛

به هر حال هر دلیلی که مسبب این اتفاق بوده، بسیار آزاردهنده است و باید خیلی زود برای ریکاوری کردن گوشی دست به کار شد.بنابراین اگر شما هم روزی با این مشکل مواجه شدید، می توانید مطابق با سلیقه تان از یکی از برنامه هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، برای بازیابی اطلاعات گوشی خود استفاده نمایید.

برنامه های ریکاوری گوشی اندروید

کاربران گوشی های اندروید از جمله گوشی های سامسونگ، شیائومی، هواوی و… می توانند به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و ابزارهای زیادی را برای بازیابی اطلاعات خود بیابند. اما وجود گزینه های زیاد در این برنامه می تواند سبب سردرگمی افراد شود. در ادامه ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با ارائه لیستی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اندروید شک و تردید شما را برطرف کنیم.

اولین نرم افزار ریکاوری گوشی: iMyFone

 

نرم افزار ریکاوری گوشی iMyFone

برنامه ریکاوری گوشی imyfone یک نرم افزار بازیابی اطلاعات می باشد که به طور خاص برای کاربران اندروید منتشر شده است. این برنامه می تواند تمام اطلاعات را بدون روت کردن گوشی بازیابی کند. مهم نیست چه نوع فایل‌هایی را از دست داده‌اید، برنامه imyfone تمام اطلاعات شما اعم از مخاطبین، پیام‌های متنی، عکس‌ها، فیلم ها، آهنگ ها و فایل‌های صوتی، پیام‌ها و پیوست‌های واتساپ و … را به صورت انتخابی برایتان بازیابی خواهد کرد.

بنابراین اگر شما هم با مشکل از بین رفتن داده های تلفن همراه خود روبرو شده اید، می توانید برای دانلود برنامه ریکاوری گوشی از لینکی که در ادامه آمده است، استفاده نمایید. همچنین 4 مورد زیر دیگر قابلیت های این نرم افزار هستند که عبارتند از:

• دارای یک محیط کاربری ساده می باشد.
• قابلیت بازیابی بیش از 1000 فرمت مختلف را دارا است.
• از انواع گوشی های اندروید از جمله سامسونگ، هواوی، شیائومی و… پشتیبانی می کند.
• امکان بازیابی اطلاعات از کارت حافظه و هارد دیسک وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما:  بدافزار چیست و چطور می‌توانیم از گوشی خود در مقابل آن محافظت کنیم؟

لینک دانلود نرم افزار iMyFone

دومین نرم افزار ریکاوری گوشی: Tenorshare ULtData

 

نرم افزار ریکاوری گوشی Tenorshare ULtData

Tenorshare ULtData  یکی دیگر از ریکاوری گوشی اندروید است که با بیش از یک میلیون دانلود، یکی از بهترین ها در این حوزه می باشد. این برنامه برای ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی و سایر اطلاعات شما تنها به سه مرحله نیاز دارد، نصب، اسکن، بازیابی. یعنی پس از نصب، تنها در عرض چند دقیقه تمام داده های دستگاه را اسکن می کند.

سپس می توانید اطلاعات از دست رفته خود اعم از مخاطبین، پیام ها، تاریخچه تماس، عکس و فیلم ها و … را بازیابی کنید. همچنین شایان ذکر است که این نرم افزار با سه طرح قیمت برای مدت یک ماهه، یک ساله و دائمی به کاربران ارائه می شود. اگر به دنبال یک برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ هستید، دانلود این اپلیکیشن را از دست ندهید که از جمله امکانات آن می توان موارد زیر را نام برد:

• محیطی ساده و کاربر پسند را به شما نمایش می دهد.
• فایل ها را در کمترین زمان بازیابی می کند.
• قابلیت بازگردانی داده ها از حافظه داخلی و یا کارت حافظه خارجی را دارا است.
• دارای ویژگی جدید بهبود عکس برای افزایش وضوح تصاویر بازیابی شده می باشد.
• بدون نیاز به روت کردن گوشی، به داده ها دسترسی خواهد داشت.

لینک دانلود Tenorshare ULtData

سومین نرم افزار ریکاوری: Dr.Fone – Dara & Photo Recovery

نرم افزار  ریکاوری Dr.Fone – Dara & Photo Recovery

برنامه Dr.Foneیک ابزار امنیتی کامل برای گوشی های هوشمند است که ضمن ایمن نگه داشتن اطلاعات ذخیره شده، قابلیت بازیابی داده های دستگاه اندروید را به شما می دهد. این نرم افزار ریکاوری گوشی هنگام بازگردانی اطلاعات به طور خودکار دستگاه را روت می کند که سبب می شود عملیات در سطح بالاتری صورت پذیرد.

با این برنامه ریکاوری گوشی شیائومی، هواوی، سامسونگ و دیگر دستگاه های اندروید قادر خواهید بود انواع اطلاعات گوشی خود شامل عکس  و فیلم ها، اسناد، پیام های گم شده و … را به آسانی و مجدد بدست آورید. دریافت امتیاز 4.8 از کاربران فروشگاه گوگل پلی، این اپلیکیشن را در لیست 4 مورد از بهترین برنامه ریکاوری گوشی قرار داده است.

از جمله امکانات این برنامه عبارت هستند از:

• برای بازیابی، از انواع فایل های اصلی پشتیبانی می کند.
• یک پیش نمایشی از فایل ها برای اسکن ارائه می دهد.
• قابلیت ذخیره فایل های حذف شده و بازیابی آن ها در زمان دیگر را دارا می باشد.
• از امنیت بالایی برخوردار است.

لینک دانلود Dr.Fone 

چهارمین نرم افزار  ریکاوری گوشی: EaseUS MobiSaver

 

  ریکاوری گوشیEaseUS MobiSaver

EaseUS MobiSaver دیگر برنامه ریکاوری گوشی موبایل، ابزاری ساده، سریع و رایگان می باشد. مهم نیست داده های حذف شده در حافظه داخلی و یا خارجی ذخیره بوده اند، این نرم افزار شما را قادر می سازد بدون روت کردن گوشی خود، اطلاعات را تنها در سه مرحله بازیابی کنید.

همچنین اگر در میان انبوهی از فایل ها در بخش پیش نمایش نمی توانید داده مورد نظر خود را پیدا کنید، کافی است فایل ها را بر اساس اندازه، نوع و تاریخ فیلتر کنید. این برنامه ریکاوری گوشی اندروید طراحی شده تا افراد عادی بدون نیاز به هیچگونه تخصصی، به راحتی گوشی خود را بازیابی کنند. از جمله دیگر قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشنهاد ما به شما:  آیپد پرو OLED، آیپد ایر جدید در سال 2024

• دارای محیطی بسیار ساده و کاربر پسند می باشد.
• قبل از بازیابی پیش نمایشی از فایل ها ارائه می دهد.
• قادر است فایل ها را در فرمت های مختلف بازیابی نماید.
• تقریباً از تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند.
• استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

لینک دانلود EaseUS MobiSaver

معرفی برنامه ریکاوری گوشی با کامپیوتر

تمام برنامه هایی که در بخش قبل خدمت شما عزیزان معرفی کردیم، می توانند بر روی دستگاه اندرویدتان نصب شده تا همه داده های از دست رفته را بازیابی کنند. حال در ادامه قصد داریم شما را با نرم افزارهایی آشنا کنیم که از طریق کامپیوتر به بازیابی اطلاعات شما می پردازند؛

تنها کافی است نسخه ویندوز یا مک برنامه ریکاوری گوشی هواوی، سامسونگ، آیفون و یا هر دستگاه دیگر را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید و فرایند بازیابی را آغاز نمایید. بنابراین توصیه می کنیم همچنان با ما همراه باشید.

پنجمین نرم افزار برای ریکاوری گوشی: FoneLab

 

برای ریکاوری گوشی FoneLab

شاید بتوان نرم افزار FoneLab را به عنوان قوی ترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید معرفی کرد که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز و مک را دارد. برای استفاده از این برنامه کافیست آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و گوشی اندرویدتان را به رایانه شخصی متصل نمایید.

پس از آن قادر خواهید بود همه چیز را از عکس های گم شده گرفته تا پیام های واتساپ، فایل های صوتی و یا اسناد به اشتراک گذاشته شده را بازیابی کنید. البته لازم به ذکر است که در نسخه رایگان این برنامه ریکاوری موبایل فقط می توانید داده های قابل بازیابی را در یک پیش نمایش مشاهده کنید و برای ریکاوری آن ها باید از نسخه پولی برنامه استفاده نمایید.

از این رو به عنوان تنها ایراد این نرم افزار باید به هزینه بالای آن در مقایسه با برنامه های مشابه اشاره کرد.اما از نقاط مثبت آن هم نباید غافل شد که عبارتند از:

• دارای یک رابط کاربری راحت و مدرن می باشد.
• می تواند برخی از داده ها را حتی بدون روت بازیابی کند.
• قبل از بازیابی اطلاعات، پیش نمایشی از آن ها نشان می دهد.
• از همه دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 و بالاتر پشتیبانی می کند.

لینک دانلود FoneLab 

ششمین نرم افزار برای ریکاوری گوشی: Disk Drill

 

نرم افزار برای ریکاوری گوشی Disk Drill

Disk Drill دیگر برنامه ریکاوری گوشی با کامپیوتر است. این نرم افزار از بیش از 400 فرمت فایل پشتیبانی کرده و قادر است تمام داده های از دست رفته گوشی های هوشمند و تبلت اندرویدی را به سادگی بازیابی کند. لازم به ذکر است که نسخه ویندوز این برنامه ریکاوری گوشی عکس و فیلم تنها می تواند اطلاعات کارت SD را بازیابی کند.

در حالی که نسخه مک آن قابلیت بازگرداندن مستقیم اطلاعات از حافظه داخلی یا کارت SD را دارا است. آنچه که این برنامه را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می کند، ویژگی فایل یاب فایل های تکراری است که برای یافتن عکس های تکراری ذخیره شده و حذف آن ها به منظور آزادسازی فضای حافظه بسیار کاربردی می باشد.

موارد زیر به عنوان دیگر نقاط مثبت برنامه Disk Drill به شمار می روند:

• داری محیط کاربری ساده و بسیار آسان است.
• فرایند بازیابی اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
• دارای الگوریتم های قدرتمند بازیابی می باشد.
• با همه دستگاه های اندروید نسخه 2.3 و بالاتر کار می کند.
• برای کمک به کاربر، پیش نمایشی از فایل های قابل بازیابی ارائه می دهد.
• به وسیله ابزارهای اضافی، داده های ذخیره شده را سازماندهی می کند.

پیشنهاد ما به شما:  جزئیات کامل از گوشی جدید و محکم نوکیا Nokia XR21

لینک دانلود Disk Drill 

هفتمین  نرم افزار برای ریکاوری گوشی: FoneLab

 

  ریکاوری گوشی FoneLab

برنامه iMobie PhoneRescue دیگر پیشنهاد از جمله روش‌های ریکاوری گوشی است. این برنامه ساده و محبوب می  تواند بر روی کامپیوتر شما نصب شده و تمامی اطلاعات از دست رفته را مجدد برایتان به ارمغان آورد. آنچه که این برنامه را در لیست بهترین برنامه ریکاوری گوشی قرار می دهد، پشتیبانی از دو سیستم عامل اندروید و ios می-باشد. بنابراین اگر از گوشی آیفون یا آیپد استفاده می کنید، نصب این برنامه یک پیشنهاد عالی برای شما است.

هر چند که ملزم به خرید مجوز جداگانه برای بازیابی ios هستید. همچنین اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا گوشی شما قادر به باز کردن قفل با اثر انگشت نمی باشد، این نرم افزار می تواند بدون انجام بازگشت به تنظیمات کارخانه، قفل دستگاه را باز نماید.

از جمله دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• از همه انواع فایل های رایج پشتیبانی می کند.
• قابلیت بازیابی دستگاه های اندروید و ios را دارا می باشد.
• قادر است قفل هر دستگاه اندرویدی را باز کند.
• دارای پشتیبانی رایگان می باشد.

لینک دانلود iMobie PhoneRescue

نرم افزار EaseUS MobiSaver

شاید با خود بگویید که برنامه EaseUS MobiSaver را در بخش اپلیکیشن های مخصوص اندروید معرفی کردیم اما جالب است بدانید این برنامه از نسخه ویندوز نیز پشتیبانی می کند؛ بنابراین این بسته به سلیقه شماست که می خواهید از نسخه اندروید و یا ویندوز آن استفاده کنید. هر چند که نسخه ویندوز این نرم افزار آخرین بار در سال 2019 بروز رسانی شده است.

برای کارکردن با این ابزار تنها کافیست گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و برنامه را اجرا نمایید. سپس طی یک فرایند سه مرحله ای اطلاعات شما از کارت حافظه داخلی و نیز کارت SD بازیابی خواهند شد. لازم به ذکر است که این برنامه ریکاوری گوشی فقط با دستگاه های روت شده کار می کند و برای بازیابی نامحدود نیاز به مجوز خرید دارد.

دیگر قابلیت های این برنامه شامل موارد زیر می شوند:

• محیط کاربری ساده ای داشته و استفاده از آن آسان است.
• دارای امکان استفاده رایگان برای بازیابی فایل های محدود می باشد.
• قابلیت بازیابی انواع فایل های مختلف را دارد.
• می تواند به طور مستقیم بر روی دستگاه اندروید اجرا شود.

سخن پایانی

از بین رفتن اطلاعات در گوشی  های شیائومی، گوشی های هواوی و یا هر مدل تلفن همراه دیگر که شما در دست دارید، امری است که می تواند به یکباره رخ داده و نگرانی های زیادی ایجاد کند. اما هر مشکلی، راه حلی دارد.

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی فرنا سعی کردیم شما را با تعدادی برنامه ریکاوری گوشی آشنا نماییم تا در صورتی که به طور ناگهانی و به هر دلیلی داده های ثبت شده در گوشی  شما از بین رفت، به راحتی و بدون هیچ اضطرابی بتوانید مجدد آن ها را بدست آورید.

همچنین اگر به دنبال مطالبی دیگری در زمینه موبایل و یا لوازم دیجیتال هستید، باز هم مراجعه به وب سایت این فروشگاه را فراموش نکنید تا ضمن دریافت آموزش های جدید، از قیمت روز گوشی نیز اطلاع یابید.

منبع :

softwaretestinghelp.com

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا