اخبارفناوری و تکنولوژیموبایل

جزئیات کامل از گوشی جدید و محکم نوکیا Nokia XR21

سرعت شارژ کردن بیشتر و داشتن دوربین تله‌فوتو

مشخصات و رندرهای قابل توجهی از نوکیا Nokia XR21  در اینترنت منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی جانشین مدل محکم Nokia XR20 سال ۲۰۲۱ خواهد شد. چیپست جدید، شارژ دهی سریعتر و دوربین تله‌فوتو از جمله بهبودهای اصلی در این مدل می‌باشد.

عرضه گوشی  Nokia XR20 ، یک محصول مهم برای HMD Global بود و باعث رشد جایگاه این شرکت در بین تولیدکنندگان موبایل شد. حالا به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی با نام Nokia XR21 در حال آماده سازی است و در حال حاضر به صورت کامل اطلاعات آن در دسترس است.

WinFuture  به عنوان یک منبع قابل اطمینان تکنولوژی، مشخصات و رندرهای بسیاری از Nokia XR21 را منتشر کرده است. در تصاویر منتشر شده، جنس پشت گوشی مشابه نسخه ی قبلی خود همچنان پلاستیکی است. همچنین دو رنگ سیاه و سبز نیز در این گوشی مشاهده می‌شود. تصاویر بیشتر در زیر قابل مشاهده هستند:

جدیدترین گوشی نوکیاقیمت بهترین گوشی نوکیاقیمت جدیدترین گوشی نوکیا 2022قیمت گوشی نوکیا لمسی اثر انگشتینوکیا Nokia XR21نوکیا

همچنین  یکی از این ویژگی‌ها آن نسخه چیپست آن است، در این مدل از چیپست Snapdragon 695 استفاده کردن که بهبود پردازشگر و مصرف انرژی کمتری نسبت به چیپست Snapdragon 480 که در نسل قبل استفاده شده بود را دارد.

مشخصات اصلی دیگر شامل یک صفحه نمایش 6.49 اینچی FHD+LCD (120Hz، Gorilla Glass Victus)، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با 6 گیگ رم، باطری 4800mAh غیر قابل تعویض با شارژر 33W هستند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد شارژ بی‌سیم وجود ندارد، اما شارژر 33W بهبود چشمگیری نسبت به شارژر 18W گوشی XR20 است.

 

نوکیا XR21: چه چیز‌های دیگری در این گوشی وجود دارد؟

پیشنهاد ما به شما:  چگونه ایمیل فیک ایجاد کنیم؟

درباره جزئیات دوربین، گفته شده که نوکیا XR21 با یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی (تا 8 برابر زوم دیجیتال) عرضه خواهد شد. دوربین هایی که در این گوشی قرار داده شده‌اند، همچنین هیچ گونه سخت‌افزار تثبیت نوری را پشتیبانی نمی‌کنند و پردازنده Snapdragon 695 هم  قابلیت ضبط ویدیوی 4K را ندارد. همچنین گفته شده که یک دوربین 16 مگاپیکسلی به منظور عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی در این گوشی قرار دارد.

سایر جزئیات شامل یک پورت 3.5 میلی‌متری صدا، پشتیبانی از eSIM، سه سال بروزرسانی‌های اصلی سیستم عامل و چهار سال بروزرسانی‌های امنیتی است. همچنین یک کلید سخت‌افزاری اضافی در سمت چپ (احتمالا برای دستیار گوگل) وجود دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نوکیا XR21 منتشر نشده است، اما مدل قبلی یعنی نوکیا XR20 با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می‌رسید. بنابراین ما امیدواریم که نوکیا XR21 با قیمت مشابه یا حتی ارزان‌تری عرضه شود.

منبع: WinFuture

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا