ترفندهاآموزشفناوری و تکنولوژی

چگونه ایمیل فیک ایجاد کنیم؟

معرفی چهار سرویس برتر سخت ایمیل موقت

پیشرفت تکنولوژی و گسترش عصر ارتباطات سبب شده است تا مرزهای ارتباطی به طور کلی تغییر پیدا کند و ماهیت ارتباط حضوری از بین برود. ایمیل و سایر فضاهای مجازی، شیوه های ارتباطی نوینی را در اختیار انسان ها قرار داده است و به نوعی علم جدید ارتباط را شکل داده اند.

گاهی اوقات افراد بسیاری به دلایل امنیتی و یا شخصی، تلاش برای ساخت اکانت فیک و جعلی می کنند. ساخت ایمیل فیک و ساخت ایمیل فیک گوگل، از پر تکرارترین موضوعات در موتورهای جستجوگر بوده که با یک کلیک در باره این موضوع، بسیاری از سایت های فیک و اصلی، مقالاتی را برای کاربر باز می کنند. در این مقاله به بررسی راهکارها، تشخیص ایمیل فیک، برنامه ساخت ایمیل فیک، ایمیل موقت و … می پردازیم.

ایمیل موقت چیست؟

با یک جستجوی ساده درباره آموزش ساخت ایمیل فیک، اصطلاحاتی همانند ایمیل یکبار مصرف یا ایمیل موقت برخورد کرده اید اما، آیا ماهیت ایمیل یک بار مصرف یا موقتی را می دانید؟ ایمیل یا پست الکترونیک، راهی ارتباطی میان کاربران و سایت های معتبر بوده که ارسال و دریافت اسناد با استفاده از نسخه الکترونیکی صورت می گیرد.

ایمیل به صورت دائمی و یا موقت طراحی می شود. ایمیل دائمی نشانه هویت شخصی و یا تجاری یک فرد بوده که برای اکثر کارهای شخصی و معاملات محرمانه از آن استفاده می شود. ضریب امنیتی ایمیل های شخصی در مقایسه با ایمیل های موقت و یک بار مصرف بالا می باشد و کاربران استفاده از این نوع ایمیل را ترجیح می دهند.

ایمیل یک بار مصرف، سرویس ایمیل موقتی است که بعد از یک بازه زمانی معین، ایمیل به صورت خودکار غیر فعال می شود و اعتبار خود را از دست خواهد داد. ساخت ایمیل موقت، از طریق سایت های معتبر، برنامه های اندرویدی و ربات ساخت ایمیل فیک در تلگرام به دو صورت بدون رمز و با رمز کاربری انجام می شود.

چرا به ایمیل فیک نیاز داریم؟

چندین دلیل برای استفاده از ایمیل فیک وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حریم خصوصی: اگر برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید و می‌خواهید از سرویس آنلاینی استفاده کنید که به آن اطمینان ندارید و ممکن است خواسته یا ناخواسته ایمیل شما را بدون اجازه شما در اختیار دیگران قرار دهد، بهتر است که از یک آدرس ایمیل فیک برای بهره‌مندی از خدمات آن سرویس استفاده کنید. با استفاده از یک ایمیل فیک می‌توانید بدون اینکه آدرس ایمیل خود را در اختیار کسانی قرار دهید که به آن‌ها اطمینان ندارید، از خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند، استفاده کنید.
  • امنیت: با استفاده از یک آدرس ایمیل فیک می‌توانید از خود در مقابل حملات فیشینگ و ایمیل‌های اسپم محافظت کنید. در واقع، آدرس ایمیل فیک به شما کمک می‌کند تا نیازی به انتشار ایمیل واقعی خود که ممکن است در اختیار هکرها قرار بگیرد، کمک کنید که این موضوع از نظر امنیت سایبری، هم برای افراد و هم برای سازمان‌‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • داشتن همزمان چندین حساب کاربری: در صورتی که بخواهید چندین حساب کاربری در هر شبکه اجتماعی و وبسایت‌های ارائه دهنده سرویس‌های آنلاین داشته باشد، احتمالا برای هر کدام از آن‌ها نیاز به یک ایمیل دارید. شما با ساخت هر تعداد ایمیل فیک می‌توانید بی‌نهایت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های آنلاین داشته باشید.
  • تست کردن سرویس‌های آنلاین: تصویر کنید که می‌خواهید در یک شبکه اجتماعی جدید عضو شوید یا یک سرویس آنلاین را تست کنید. اگر برای هر بار تست کردن چنین شبکه‌ها و خدماتی در فضای مجازی از ایمیل واقعی خود استفاده کنید، Inbox شما از ایمیل‌های بی‌استفاده پر خواهد شد. به جای این کار می‌توانید از ایمیل‌های فیک استفاده کنید تا هر ایمیلی به آدرس اصلی ایمیل شما ارسال نشود.
پیشنهاد ما به شما:  با جدیدترین ترفندهای واتساپ و واتساپ بیزینس بیشتر آشنا شوید

بهترین ایمیل های موقت

کاربران فنی، هر روزه آموزش های بسیاری را از آموزش ساخت ایمیل فیک تا بهترین سایت های ساخت ایمیل یکبار مصرف و معایب ایمیل فیک در اختیار سایر کاربران قرار می دهند. ایمیل فیک از لحاظ امنیتی در سطح پایینی قرار داشته و در کل عنوان بهترین ایمیل های موقت برای ایمیل های فیک یا یک بار مصرف، کمی اغراق آمیز بوده.

در عین حال، بسیاری از سایت ها یا ربات های تلگرامی معتبر در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ گونه اطلاعات اضافه ای، یک اکانت فیک ایمیل برای کاربر ساخته و در اختیار او قرار می دهند. امروزه، وجود ایمیل یک بار مصرف یکی از نیازهای اساسی کاربران اینترنتی بوده که با ثبت نام و ساخت چند نوع اکانت فیک به راحتی به تمامی مطالب سایت های مختلف امکان دسترسی دارند.

ساخت ایمیل فیک گوگل

آیا تا به حال اقدام به ساخت ایمیل فیک گوگل کرده اید؟ می دانید برای ساخت ایمیل فیک به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟بسیاری از سرورهای تبلیغاتی به جهت ارسال پیام های تبلیغاتی شرکت خود، اقدام به ساخت یک اکانت ایمیل فیک کرده و از این طریق، در بازه زمانی معین، حجم انبوهی از پیام تبلیغاتی از پیش مشخص شده را برای کاربران قدیمی و یا کاربران جدید خود ارسال می کنند.

گاها ارسال پیام های تبلیغاتی از پیش معین نبوده و پیام ها به صورت تصادفی به آدرس ایمیل کاربران ارسال می شوند. ساخت ایمیل فیک گوگل با رمز و بدون رمز از طریق سایت ها و برنامه های معتبر انجام می شود. برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و ربات های نامعتبر و برنامه های ویروسی را به عنوان برنامه ساخت ایمیل فیک در اختیار کاربران قرار می دهند.

برخی از ربات ساخت ایمیل فیک، قابلیت ساخت ایمیل فیک با نام دلخواه را داشته و تنها با عضویت و شروع صحبت با ربات در حساب کاربری تلگرام خود، می توانید یک ایمیل موقت برای خود درست کنید.

سایت ساخت ایمیل فیک

بسیاری از سایت های معتبر در زمینه ساخت ایمیل فیک با دامنه دلخواه فعالیت داشته و اعتبار خود را از طریق ساخت ایمیل فیک گوگل در میان کاربران بدست آورده اند. در این بخش به بررسی چند سایت معتبر در این زمینه پرداخته و معایب ساخت ایمیل فیک را بررسی می کنیم.

پیشنهاد ما به شما:  معرفی انواع روش های دانلود پست اینستاگرام

ساخت ایمیل فیک در سایت Guerrila mail

ساخت ایمیل فیک در سایت Guerrila mail

این سایت معتبر از بهترین و قدیمی ترین سایت های ساخت اکانت ایمیل فیک و ایمیل موقت است. ضریب حریم شخصی بالا، ساخت ایمیل حرفه ای و حفظ حریم شخصی اطلاعاتی از دیگر مزایای این سایت است.

شما می توانید بارها بدون ثبت نام و هیچ فرایند خاص دیگری، از سرویس ساخت ایمیل فیک استفاده کرده و بعد از 60 دقیقه آدرس ایمیل ساخته شده فیک به طور خودکار از بین می رود.

اگر کار با سرویس اطلاعاتی گوگل برای شما سخت است، برنامه اندروید آن را دانلود کرده و با استفاده از گوشی خود، یک ایمیل فیک با نام دلخواه برای خود درست کنید.

ساخت ایمیل فیک در سایت Temp-mail

 

ساخت ایمیل فیک در سایت Guerrila mail

این سایت از سری سایت های ساخت ایمیل فیک جعلی یا موقت بوده که بسیاری از افراد به دلیل عدم استفاده از ایمیل شخصی خود، از آن استفاده می کنند.

یکی از شیوه های ساخت ایمیل فیک گوگل، استفاده از بستر اینترنتی سایت Temp-mail بوده که کاربر به صورت ایمن و در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت مستقیم ایمیل دلخواه خود را ساخته و در سایت های مختلف از آن استفاده می کند.

ساخت ایمیل فیک در سایت minute mail 10

 

ساخت ایمیل فیک در سایت minute mail 10

اگر ایمیل های اسپم برای شما نیز مشکل ساز است از این برنامه برای ساخت ایمیل فیک استفاده کنید. همان طور که از نام این وب سایت مشخص است؛ قابلیت ساخت ایمیل فیک به مدت زمان 10 دقیقه را در اختیار کاربر قرار داده و با حفظ حریم شخصی و اطلاعاتی، قابلیت مسدود سازی پیام های تبلیغاتی و یا اسپم ها را دارد.

ساخت ایمیل فیک در سایت owlymail

 

ساخت ایمیل فیک در سایت owlymail

اگر قصد ساخت ایمیل فیک با دامنه دلخواه دارید؛ بهتر است سری به وب سایت owlymail بزنید.ایمیل فیک رایگان دائمی، نام کاربری سفارشی، ساخت ایمیل فیک با نام دلخواه، ایمیل های چند دامنه، سیستم اطلاع رسانی وب و رابط کاربری عالی میان کاربر از دیگر مزایای این وب سایت عالی است.

معایب ساخت ایمیل فیک

بسیاری از افراد برای دسترسی به مطالب سایت های معتبر، نیازمند یک ایمیل بوده که گاها افراد از ایمیل فیک به منظور دسترسی به این اطلاعات استفاده می کنند. یکی از مزایای استفاده از این ایمیل های فیک، کاهش حجم ایمیل های تبلیغاتی ارسال شده به ایمیل شخصی و حفظ حریم اطلاعاتی کاربر است. علاوه بر مزایای این سری از ایمیل های فیک، سطح حریم امنیتی کاربر است.

ساخت ایمیل فیک بدون شماره

برای ساخت ایمیل فیک بدون شماره به دو صورت امکان پذیر است. راهکار اول، ساخت ایمیل فیک با رمز عبور که  کاربر به یکی از سایت های ساخت ایمیل فیک رفته و با پر کردن آدرس دلخواه ایمیل و رمز عبور دو مرحله ای و تایید کد امنیتی، ایمیل فیک ساخته و به مطالب سایت مورد نظر دسترسی می یابد.

سرویس های ساخت ایمیل موقت داخلی بدلایل امنیتی از محدودیت های ساخت بسیاری در مقایسه با سرویس های خارجی برخوردار بوده و اکثر کاربران برای ساخت راحت ایمیل فیک خود از سرویس های خارجی استفاده می کنند. ساخت ایمیل فیک بدون شماره و رمز تنها از طریق برخی سایت ها امکان پذیر بوده و پس از مدت زمان معینی، ایمیل کاملا غیر فعال می شود.

پیشنهاد ما به شما:  ۵ تبلت برتر سال ۱۴۰۲ در بازار ایران

ساخت ایمیل موقت یاهو

یکی از سرورهای اصلی در زمینه شبکه های اطلاع رسانی، یاهو است. ساخت ایمیل فیک یاهو، امنیت بالاتری در مقایسه با وب سایت مطرح نشده داشته و اکثر کاربران از این ایمیل موقت برای نامه های تجاری خود نیز استفاده می کنند.

در قسمت ثبت نام و ساخت ایمیل موقت یاهو، قسمت basename قابلیت تغییر نداشته و در زمان ثبت نام بایستی همان نام مورد نظر خود را وارد کنید؛ اما، قسمت keyword قابلیت تغییر داشته و کاربر می تواند به راحتی بارها این قسمت را با اعداد و حروف دلخواه خود تغییر دهد. ایمیل موقت یاهو همانند ایمیل دائمی با پسوند @yahoo نمایش داده می شود.

 ساخت جیمیل موقت

از دیگر سرورهای اصلی و به نوعی رقیب یاهو، سرویس جیمیل زیر نظر گوگل است. برای ساخت ایمیل فیک در گوگل، کافیست علامت + را با یک عبارت به آدرس جیمیل دائمی خود اضافه کنید. به عنوان مثال اگر آدرس جیمیل دائمی شما something@gmail باشد، آدرس جیمیل فیک شما به صورت something+post@gmail می تواند باشد. پسوند جیمیل فیک نیز همانند جیمیل دائمی به صورت @gmail است.

شیوه تشخیص ایمیل فیک

بسیاری از افراد سودجو بدلایل کلاهبرداری و سوء استفاده از مدارک و اسناد افراد، اقدام به ساخت ایمیل فیک کرده و از این طریق، با شنودهای ایمیل و تغییر دامنه اصلی، به تمامی اسناد و مدارک کاربر دسترسی پیدا می کنند.

  • مشاهده هدر ایمیل در outlook

در قسمت outlook بر روی ایمیل مورد نظر دابل کلیک کرده و از قسمت massege options، بر روی گزینه Internet headers، اطلاعات مربوط به Header را مشاهده کنید.

  • مشاهده هدر ایمیل یاهو

برای مشاهده هدر ایمیل یاهو، بایستی با کلیک راست بر روی ایمیل های دریافتی و انتخاب گزینه view full header، تمامی جزئیات ایمیل دریافتی را مشاهده کنید.

  • مشاهده هدر ایمیل جیمیل

برای مشاهده جزئیات جیمیل دریافتی، بایستی بر روی جیمیل مورد نظر کلیک کرده و به قسمت تنظیمات در بخش راست صفحه اصلی رفته و گزینه show original را بزنید.

سوالات پرتکرار

۱- چطور می‌توانم ایمیل فیک با پسوند gmail درست کنم؟

در حالی که گوگل، سرویسی برای ساخت جی میل فیک ارائه نمی‌دهد اما می‌توانید از یک جداکننده gmail (gmail separator) برای ساخت جی میل‌های دارای آدرس‌های منحصر به فرد استفاده کنید.

۲- ایمیل ۱۰ دقیقه‌ای چیست؟

ایمیل ۱۰ دقیقه‌ای نوعی ایمیل موقتی و فیک برای استفاده از خدمات آنلاین و فعالیت در فضای مجازی بدون استفاده از آدرس ایمیل واقعی است که فقط ۱۰ دقیقه اعتبار دارد. برای ساخت ایمیل ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید از سرویس‌های آنلاین ساخت ایمیل فیک استفاده کنید.

۳- بهترین وبسایت‌های ساخت ایمیل موقت خارجی در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

از بهترین وبسایت‌های خارجی برای ساخت ایمیل فیک می‌توان به Guerrilla Mail، TrashMail، OwlyMail، EmailOneDeck، 10minutemail، TEMPAIL، Fake Mail Generator، Temp Mail، Nada Temp Mail و Gmailnator اشاره کرد.

۴- بهترین سرویس ایمیل موقت ایرانی کدام است؟

بهترین سرویس‌های ایمیل موقت ایرانی، Email.ir و مهمل ایمیل هستند.

جمع بندی

در این مقاله از فروشگاه آنلاین فرنا در مورد ساخت انواع ایمیل فیک صحبت کردیم و چندین وبسایت برای ساخت ایمیل فیک نیز معرفی کردیم. چنانچه در روند ساخت ایمیل فیک دچار مشکل شدید، در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا