آموزشفناوری و تکنولوژینرم افزار

معرفی انواع روش های دانلود پست اینستاگرام

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن فضای مجازی بین مردم، برنامه ها و اپلیکیش های پیام رسان، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. پیام رسان اینستاگرام، یکی از آن برنامه های موفق و پر طرفدار است که امکان اشتراک گذاری محتواهای مختلفی را در بین دوستانتان به شما می دهد. یکی از مزایای اینستاگرام، امکان بازدید از پست هایی است که افراد مختلف آن ها را بارگذاری می کنند.

گاهی اوقات لازم است عکس های اینستاگرام را در رایانه یا تلفن همراه خود دانلود کنید یا به عبارتی دانلود پست اینستاگرام را تجربه کنید.یا حتی گاهی ممکن است، مدتی پیش عکسی را در پلتفرم رسانه اجتماعی اینستاگرام پست کرده باشید و سپس به اشتباه تصویر اصلی را حذف کرده باشید، یا بدتر از آن، دستگاهی را که تصویر در آن ذخیره شده را گم کرده باشید.

این احتمال نیز وجود دارد که شما همچنین عکس هایی را روی پلتفرم داشته باشید که با دوربین درون برنامه ای گرفته ید اما ذخیره نکرده اید و همچنین ممکن است بخواهید تصویری را از صفحه ی دوست یا همکار بازنشر کنید یا پست مورد نظر توجه شما را جلب کرده است و قصد دارید، آن محتوا را در گالری تلفن همراه خود ذخیره کنید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشد تا روش های دانلود پست اینستاگرام و آموزش دانلود پست اینستاگرام را برایتان شرح دهیم.

دانلود عکس های اینستاگرام در رایانه یا مک

دانلود عکس های اینستاگرام در رایانه یا مک

چگونه از اینستا پست دانلود کنیم؟ هیچ روش بومی برای دانلود عکس های اینستاگرام از فید شما به صورت جداگانه وجود ندارد. تنها امتیازی که اینستاگرام داده است، این است که به شما امکان می دهد کل تاریخچه ی حساب خود را در یک بسته سنگین بارگیری کنید. این شامل تمام عکس‌ها و ویدیوهایی است که به‌عنوان پست یا داستان آپلود کرده‌اید.

این روش، یکی از راه‌های “رسمی” برای دانلود مطالب شما به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی بدنبال جنجال‌های شرکت مادر فیسبوک معرفی شد. برای شروع باید لینک دانلود را از طریق وب سایت اینستاگرام یا اپلیکیشن درخواست کنید.

برنامه دانلود پست اینستاگرام

برنامه دانلود پست اینستاگرام

یکی از راه هایی که به شما در دانلود پست اینستاگرام کمک خواهد کرد، استفاده از برنامه ها، اپلیکیشن ها و دانلود پست اینستاگرام است که به شما امکان دانلود پست های اینستاگرام را خواهد داد. برنامه‌های شخص ثالث زیادی وجود دارند که راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهند.

به خاطر داشته باشید که برخی از این موارد نیاز به دسترسی به اطلاعات حساب شما دارند، در حالی که برخی دیگر برای کسب درآمد به تبلیغات سنگین متکی هستند. در ادامه مقاله به معرفی چند مورد از این اپلیکیشن های دانلود پست اینستاگرام می پردازیم و شما را با برنامه دانلود پست اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

دانلود عکس های اینستاگرام با دانلود گرام

دانلود عکس های اینستاگرام با دانلود گرام
Download Gram یکی از جذاب ترین گزینه های شخص ثالث برای دانلود پست از اینستا است. زیرا نیازی به نصب هیچ نرم افزاری ندارد. این برنامه ممکن است از نظر امنیت اعتماد بیشتری را القا کند. همچنین جالب است بدانید، دانلود گرام هم در کامپیوتر و هم در گوشی موبایل قابل استفاد است.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش نحوه وصل کردن اپل واچ به آیفون

علاوه بر آن می توان از آن برای دانلود ویدیوها، IGTV و Reels استفاده کرد. نقطه ضعف این اپلیکیشن این است که شما فقط می توانید یک قطعه رسانه را در یک زمان دانلود کنید. برای استفاده از برنامه دانلود گرام جهت دانلود پست اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

• در یک دستگاه تلفن همراه، برنامه اینستاگرام را باز کنید.
• عکس مورد نظر خود را پیدا کنید.
• روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و «کپی پیوند» را انتخاب کنید.
• از آنجا، روند را مانند مراحل بالا دنبال کنید.

دانلود پست اینستاگرام با Save-o-gram

دانلود پست اینستاگرام با Save-o-gram

اگر می خواهید همزمان بیش از یک تصویر را از اینستاگرام دانلود کنید، برنامه هایی برای این فعالیت شما وجود دارد که می توانید به آن ها مراجعه کنید. اگر نیاز به انتخاب پست بیشتری برای دانلود دارید،Save-o-gram اجازه می دهد تا تصاویر انتخاب شده را به صورت یک جا و به صورت یک فایل فشرده یا به صورت جداگانه دانلود کنید.

ما قبلاً راهی برای دانلود تصاویر از اینستاگرام با استفاده از یک وب سایت و یک برنامه اندروید به شما نشان داده ایم. اکنون زمان آن رسیده-است که کاربران مایکروسافت با این برنامه مخصوص ویندوز در کانون توجه قرار گیرند. Save-o-gram نیز یک راه حل کاملاً عالی است. این نرم افزار به شما امکان می دهد عکس ها را به صورت مستقل یا در یک فایل زیپ دانلود کنید.

شما همچنین می توانید تصاویر را در یک شبکه قابل تغییر اندازه تجسم کنید. یک نقطه ضعف بزرگ برای این نرم افزار عالی وجود دارد! این برنامه، یک برنامه پولی است و هزینه آن 9 دلار است. با این حال، شما یک دوره آزمایشی 14 روزه دریافت می کنید. نحوه استفاده از این برنامه به شرح زیر است:

• Save-o-gram را دانلود و نصب کنید.
• یک نام کاربری، هشتگ یا پیوند را در کادر متنی در بالا وارد کنید تا تصاویر اینستاگرام را ببینید.
• تصاویری را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.
• روی دانلود عکس‌های انتخاب شده یا دانلود به‌عنوان فایل ZIP کلیک کنید.

نحوه دانلود پست اینستاگرام باFast Save

نحوه دانلود پست اینستاگرام با Fast Save

نحوه دانلود پست اینستا با Fast Save
اما راه دیگر برای دانلود پست از اینستاگرام، فقط به کمی کمک از فروشگاه Play نیاز دارد. نگران نباشید؛ استفاده از برنامه رایگان است. پس از آن، فرآیند کپی و چسباندن تقریباً مانند استفاده از DownloadGram است. تنها نقطه ضعف FastSave این است که فقط برای اندروید در دسترس است، بنابراین سایر کاربران در استفاده از این مورد بی‌اقبال هستند.

نحوه استفاده از آن به شرح زیر است:

• FastSave را از فروشگاه Play دانلود کنید (رایگان است).
• برنامه اینستاگرام را باز کنید و تصویری را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.
• روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای تصویر ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.
• برنامه FastSave را باز کنید، پیوند را در کادر جستجو قرار دهید و به دنبال تصویر بگردید.
• دکمه دانلود را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.
• با علامت زدن کادرها، تصاویری را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.
• دانلود سریع را انتخاب کنید.
• کار شما به اتمام رسیده.

دانلود پست اینستاگرام با Stogram 4k

دانلود پست اینستاگرام با Stogram 4k

K Stogram4 به شما امکان می‌دهد، هرگونه پست را بدون نیاز به ورود به اینستاگرام دانلود کنید. با این حال، در حالی که اشتراک در چند فید رایگان است، برای استفاده نامحدود باید 10 دلار برای مجوز بپردازید. این برنامه را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. برنامه را باز کنید سپس یک نام کاربری اینستاگرام، هشتگ یا موقعیت مکانی را در نوار جستجو تایپ کنید.

پیشنهاد ما به شما:  افشای تصاویر واقعی هواوی میت 60

روی Subscribe کلیک کنید، سپس برنامه جستجو می کند و به طور خودکار شروع به دانلود می کند. برای هر جستجویی که وارد می‌کنید، تصاویر و پست هایی که دانلود می شوند را در پوشه 4k Stogram در رایانه‌تان در پوشه ها پیدا خواهید کرد.

دانلود پست اینستاگرام از سایت

کاربران اینستاگرام از همه ی اقشار و سنین مختلف، از کودکان گرفته تا افراد مسن هستند. تعداد کمی از آنها نیز مایل به دانلود عکس ها یا ویدیوهایی هستند که در صفحه اصلی یا منوی کاوشگر ظاهر می شوند. با این حال، آنها گاهی اوقات از این کار منصرف می شوند زیرا فکر می کنند برای دانلود عکس در اینستاگرام باید از برنامه های اضافی استفاده شود که می تواند فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند آنها را پر کند.

اما جالب است بدانید راه های ساده‌تری برای دانلود عکس‌ها یا ویدیوهای اینستاگرام بدون استفاده از برنامه‌های اضافی وجود دارد. اگر نحوه دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه را نمی دانید، فروشگاه اینترنتی فرنا این آموزش را در این مقاله قرار داده است و چند سایت دانلود پست اینستاگرام را به شما معرفی کرده است.

دانلود عکس اینستاگرام ازسایت دانلود گرام

دانلود عکس اینستاگرام ازسایت دانلود گرام
راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود عکس ها در اینستاگرام بدون برنامه استفاده کنید. راه اول برای دانلود پست اینستاگرام از سایت، استفاده از سایت دانلودگرام است. با سایت دانلودگرام می توانید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های اضافی، عکس یا فیلم را به راحتی دانلود کنید.

همچنین می توانید اندازه عکس یا ویدیو را قبل از دانلود تنظیم کنید تا با سهمیه اینترنت شما مطابقت داشته باشد.ابتدا می توانید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید، یا اینستاگرام را با استفاده از مرورگر باز کنید. سپس عکس یا ویدیویی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید و لینک عکس یا ویدیو را کپی کنید.

سپس سایت downloadgram.com را در مرورگری مانند گوگل کروم یا سایرین باز کنید. پس از ورود به سایت دانلودگرام، لینک اینستاگرام را که کپی کرده اید در ستون ارائه شده قرار دهید. روی دانلود کلیک کنید، سپس “دانلود تصویر” را انتخاب کنید. پس از تمام مراحل که طی کرده اید، عکس ها یا ویدیوهای شما ذخیره می شوند.

نکته: اگر می‌خواهید بدون وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود پستی را دانلود کنید یا به عبارتی دانلود پست اینستاگرام بدون لاگین را تجربه کنید، باید روی تصویر کلیک راست کرده وCopy Link Address را انتخاب کنید.

نحوه دانلود پست اینستاگرام با Inspect Element

علاوه بر استفاده از دانلودگرام، کاربران اینستاگرام می‌توانند با استفاده از «Inspect» عکس‌ها یا ویدیوهای اینستاگرام را نیز دانلود کنند. با این حال، این روش فقط با استفاده از رایانه شخصی یا رومیزی قابل استفاده است. عکس/ویدیویی را که می‌خواهید از طریق مرورگر در اینستاگرام دانلود کنید، باز کنید. روی عکس کلیک راست کنید، Inspect را انتخاب کنید.

یک پنجره جدید ظاهر می شود، خط کد را انتخاب کنید و نماد “فلش” را انتخاب کنید تا صفحه نمایش تغییر کند. پیوند حاوی تصویری را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید، سپس کلیک راست کرده و «باز کردن در برگه جدید» را انتخاب کنید. یک پنجره جدید باز کنید، عکسی ظاهر می شود که می خواهید دانلود کنید، سپس “ذخیره تصویر به عنوان” را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما:  بررسی 6 تا از بهترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام برای موبایل‌های اندروید

عکس ها مستقیماً در گالری ذخیره می شوند. Inspect یک روش کاربردی و برنامه ذخیره پست های اینستاگرام در گالری است.

دانلود پست اینستاگرام در تلگرام

دانلود پست اینستاگرام در تلگرام

دانلود کردن پست اینستاگرام کار پیچیده ای نیست. این کار حتی با استفاده از دیگر پیام رسان ها نیز ممکن است. تلگرام یکی از پر امکانات ترین برنامه های پیام رسانی فوری در بازار است. از حریم خصوصی قوی گرفته تا تنظیمات پیشرفته پروکسی. در میان بسیاری از این ویژگی های قابل توجه، ربات‌ها را می‌توانیم نام ببریم.

ربات هایی کاربردی حتی برای دانلود پست های اینستاگرام. با این حال، به خاطر داشته باشید که ربات‌ها فقط می‌توانند تصاویر را از حساب‌هایی که عمومی می‌شوند واکشی کنند. هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند اکانت‌های خصوصی اینستاگرام را دور بزند. با این اوصاف، در اینجا مراحل دانلود تصاویر از اینستاگرام با استفاده از تلگرام آورده شده است:

• برای دانلود پست اینستاگرام در تلگرام، روی سه نوار در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و Contacts را انتخاب کنید.
• روی نماد ذره بین ضربه بزنید تا نوار جستجو باز شود و Instasave_bot را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید از طریق مرورگر دلخواه خود به پیوند مراجعه کنید.
• هر کدام را که انتخاب کردید، روی Send Message کلیک کنید تا به صفحه چت ربات بروید. روی دکمه Start ضربه بزنید و انگلیسی را به عنوان زبان خود انتخاب کنید.
• با کپی کردن لینک پست اینستاگرام مورد نظر خود، دستورالعمل را دنبال کنید تا ربات دانلود پست اینستاگرام بتواند آن را دریافت کند.
• در عرض چند ثانیه، ربات با یک تصویر قابل دانلود از لینک شما بازخواهد گشت.
• به این ترتیب مراحل دانلود استوری ها و پست های اینستاگرام و به عبارتی دانلود پست اینستاگرام با کیفیت اصلی با استفاده از ربات دانلود پست اینستاگرام به پایان می رسد.

چگونه پست های پیج خصوصی را دانلود کنیم؟

دانلود پست اینستاگرام
در پاسخ به سوال چگونه پست های پیج خصوصی را دانلود کنیم باید بگوییم، خط‌مشی‌های اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد هیچ ویدیو یا عکسی را ذخیره کنند، مخصوصاً از حساب‌های خصوصی. در وب سایت Save Insta می توانید بدون هیچ محدودیتی از حساب های اینستاگرام خصوصی دانلود کنید؛

می توانید فیلم ها و عکس ها را به صورت آنلاین ذخیره کنید، خواه دستگاه شما اندروید، آیفون یا رایانه شخصی باشد. برای دانلود پست اینستاگرام پیج خصوصی مراحل زیر را در وبسایت مربوطه دنبال کنید.

• مرورگر گوشی یا رایانه شخصی خود را باز کرده و وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
• به حساب خصوصی بروید، ویدیو را انتخاب کنید و سپس لینک ویدیو را کپی کنید.
• لینک ویدیو را در کادر اول موجود در سایت قرار دهید.
• بر روی دکمه کپی کلیک کنید، سپس یک صفحه وب جدید باز کنید و متن را در صفحه قرار دهید.
• تمام متن‌های صفحه را انتخاب کرده و کپی کنید.
• به دانلودر خصوصی برگردید و متن را در کادر سوم قرار دهید.
• روی دکمه View کلیک کنید تا ویدیو ظاهر شود. سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید. بلافاصله دانلود شروع می شود.

منابع:

creativebloq.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا