اخبارفناوری و تکنولوژیگجت ها

Apple Watch X سال آینده با سنسور فشار خون عرضه می شود

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی یک ارتقاء بزرگ برای جشن گرفتن دهمین سالگرد ساعت خود با دستگاه جدیدی به نام “Apple Watch X” است.

طبق گزارش‌ها، Watch X دارای قاب نازک‌تری خواهد بود و طراحان در نظر دارند بند مغناطیسی برای آن در نظر بگیرند که شیک‌تر باشد و فضای کمتری را نسبت به بند‌های اپل واچ اصلی اشغال کند. ظاهراً این ساعت دارای صفحه نمایش microLED است که رنگ و شفافیت بهتری را ارائه می دهد و راهی برای نظارت بر فشار خون برای کاربران است.

همچنین طبق گزارش‌ها، این شرکت قرار است سری ۹ اپل واچ خود را در رویدادی در ماه سپتامبر منتشر کند، جایی که انتظار می‌رود آیفون‌های جدید نیز در آن عرضه شوند. به گفته بلومبرگ، ساعت‌ها دارای رنگ‌های جدید و پردازنده‌های سریع‌تر خواهند بود. این تغییرات در مقایسه با آنچه اپل برای Watch X در نظر گرفته است که در سال 2024 یا 2025 رونمایی خواهد شد، بسیار جزئی است.

اپل می‌داند که اکثر مردم هنوز در حال خرید اولین ساعت اپل خود هستند. برای مثال، برخلاف آیفون، مصرف‌کنندگان هر سال اپل واچ‌های خود را ارتقا نمی‌دهند. بلومبرگ قبلاً گفته بود که اپل همچنین در حال برنامه‌ریزی یک نسخه جدید از Apple Watch Ultra است، اگرچه مشخص نیست چه چیزی ممکن است جدید باشد.

اپل فروش ساعت‌های خود را کاهش نمی‌دهد، زیرا در رده «محصولات دیگر» با ابزارهای دیگری مانند AirPods ،HomePods و Apple TV قرار می‌گیرند. این بخش درآمد 8.28 میلیارد دلاری را برای سه ماهه سوم مالی گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشت.

پیشنهاد ما به شما:  ۱۰ روش حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در اپل واچ

سهام اپل از ابتدای معاملات روز دوشنبه تا به امروز حدود 37 درصد رشد داشته است. نزدک کامپوزیت در مدت مشابه حدود 30 درصد رشد داشته است.

منبع: بلومبرگ

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا