اخبارفناوری و تکنولوژیموبایل

Mi Mix Fold 3 جدید شیائومی همه چیزهایی را که Samsung Galaxy Z Fold 5 ندارد یکجا برای شما فراهم می آورد

آیا Mi Mix Fold 3 ترند جهانی گوشی ها تاشو را تغییر خواهد داد؟ دهه 2020 به طور فزاینده ای به دهه گوشی های تاشو تبدیل خواهد شد. ممکن است هنوز به ترند اصلی بازار تبدیل نشده باشند، اما جایی می‌رسیم که گوشی های تاشو کمتر شبیه محصولات آزمایشی به نظر برسند و بیشتر شبیه تلفن‌هایی باشند که واقعاً خریدشان منطقی باشد. از طریق اصلاحات نسلی مداوم، گوشی‌های تاشو در مقایسه با گوشی‌های هوشمند استاندارد و غیر تاشو، محکم‌تر شده‌اند و جنبه‌های منفی کمتری پیدا کرده اند. در حالی که سامسونگ شروع خوبی در این زمینه با گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 که قبلاً نسل پنجم دستگاه‌ها بودند داشته است، شرکت‌های دیگر نیز در سال‌های اخیر از این روش پیروی کرده‌اند. اکنون، شیائومی جدیدترین محصول تاشوی خود را یعنی، Mix Fold 3 منتشر کرده است که  پیشرفت های زیادی را به همراه داشته است.

Mi Mix Fold 3

سری Mi Mix شیائومی سال‌ها پیش شروع شد، زمانی که این شرکت در حال بازی با مفهوم تلفن‌های بدون حاشیه بود و برخی از دستگاه‌های بی نظیر را در این زمینه  تولید کرد، اکثر گوشی‌های دیگر تا این جای کار بر روی ریل طراحی بدون حاشیه قرار گرفتند، اکنون تمرکز این شرکت برای سری Mix به نوع دیگری از تلفن‌های آزمایشی یعنی تلفن‌های تاشو معطوف شده است. به همین منظور، Mix Fold 3 به میدان آمد.

لولای این گوشی  دارای طراحی جدیدی است که به گفته شیائومی اختصاصی است و در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهبود یافته است و می‌تواند با حالت شناور از 45 درجه تا 135 درجه باز شود. این نه تنها برای تماشای تصویر و فیلم بر روی صفحه نمایش تاشو خوب است، بلکه شیائومی می گوید که به دلایل دیگری نیز مفید است، از جمله قرار دادن آن روی میز برای ضبط ویدیو که فوق العاده پایدار است. همچنین ظاهراً طراحی لولای جدید برای مقاومت در برابر 500000 بار (بازوبسته شدن) آزمایش شده است، که بیش از دو برابر تعداد تاشوهای گلکسی Z Fold 5 است که دارای گواهینامه مقاومت در برابر 200000 بار  است.

پیشنهاد ما به شما:  سری ریلمی 10 پرو در تاریخ 8 دسامبر به صورت جهانی عرضه می شود

سایر موارد اضافه شده عبارتند از پشت “فیبر کامپوزیت” که ظاهراً 36 برابر قوی تر از شیشه است و همچنین نسخه پیشرو Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک شده را به همراه دارد. شما همچنین یک آرایه دوربین چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک پریسکوپ 10 مگاپیکسلی دریافت می‌کنید، یک پیشرفت بزرگ نسبت به Mi Mix 2. همچنین در باکس آن یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با سیم 67 وات وجود دارد.

Mi Mix Fold 3 گوشی در چین با قیمت 8999 یوان برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (1250 دلار) عرضه خواهد شد و مدل بالاتر با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی 10999 یوان (1500 دلار) قیمت دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا