آموزشفناوری و تکنولوژینرم افزار

پیدا کردن کانال در واتس اپ (whatsapp)

چگونه در واتس اپ (whatsapp) کانال پیدا کنیم؟

واتساپ، یک پیام‌رسان پرطرفدار بین مردم است. با برنامه واتساپ می‌توانید عکس، فیلم، پیام و صدای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با فیلتر شدن تلگرام، واتساپ بیشتر از گذشته بین مردم رواج یافت. واتساپ، نسبت به دیگر برنامه‌های پیام‌رسانی، از سرعت بالایی برخوردار بوده و ترفند‌های بسیار جذابی دارد که شاید تا به حال تجربه نکرده باشید.

یکی از این ترفندهای جالب، پیدا کردن کانال در واتس اپ می‌باشد. در کانال‌های واتساپ، مدیر کانال می‌تواند رسانه مورد نظر خود شامل عکس، فیلم، صدا و پیام را با اعضای کانال خود به اشتراک بگذارد. در این مقاله  نحوه پیدا کردن کانال در واتس اپ را مورد بررسی قرار داده و همچنین لیست برخی از کانال‌ های واتساپ برای شما آورده شده است .

ترفند های ورود و پیدا کردن کانال در واتس آپ

پیدا کردن کانال در واتس اپ

شاید این سوال برایتان پیش آید که چگونه در واتساپ کانال پیدا کنیم؟ اگر قصد داریم از طریق خواندن چندین پست و فایل در واتساپ، اطلاعات خود را افزایش دهیم، چگونه لینک موضوع مورد نظر خود را بیابیم؟ آیا حتما باید با مدیر کانال در ارتباط باشیم تا بتوانیم عضو کانال او شویم؟ چندین راه متفاوت جهت پیدا کردن کانال‌های واتساپی وجود دارد.

از رایج‌ترین روش‌ها می‌توان به جستجو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اشاره کرد که لینک معروف‌ترین و محبوب‌ترین کانال‌ها را در اختیار عموم قرار می‌دهند. در ادامه ترفندهای ورود به کانال  واتساپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم و چندین روش جهت یافتن لینک کانال‌های واتساپی را خدمت شما ارائه می‌کنیم.

1.  پیدا کردن کانال در واتس آپ: عضویت با دعوت‌نامه

پیدا کردن کانال در واتس اپ عضویت با دعوت‌نامه

اولین و ساده‌ترین روش جهت ورود به کانال واتساپ، دریافت دعوت‌نامه می‌باشد. مدیر و ادمین کانال می‌توانند لینک کانال را به فرد مورد نظر ارسال کرده و آن فرد با لمس لینک، عضو کانال می‌شود. تنها مدیر و ادمین گروه می‌توانند به لینک دسترسی داشته باشند. این روش مزایای قابل توجهی دارد.


بیشتر بدانید: چگونه متوجه شویم واتس‌ آپ هک شده است؟

پیشنهاد ما به شما:   هزینه گمرک و رجیستری گوشی (شهریور 1402)

دعوت کردن با دعوت‌نامه، روشی ساده بوده که بدون نیاز به ذخیره کردن شماره افراد، می‌توانید آن‌ها را در کانال خود عضو کنید.این لینک را از طریق ایمیل و صفحات مجازی دیگر مانند تلگرام، اینستاگرام و … نیز می‌توانید با فرد مورد نظر به اشتراک بگذارید. پس روش عضویت با دعوت‌نامه، یکی از ترفندهای ورود به کانال واتساپ است.

2. پیدا کردن کانال در واتس آپ: عضویت عمومی

پیدا کردن کانال در واتس اپ عضویت عمومی

گوگل همیشه بهترین، جامع‌ترین و نامحدودترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هیچ راهی جهت پیدا کردن کانال‌های واتساپ پیدا نکردید، گوگل به شما کمک خواهد کرد.

پس می‌توان گفت یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن کانال در واتس اپ، جستجو در گوگل می‌باشد. بعضی از سایت‌ها، لیست لینک‌های برخی کانال‌های واتساپی را در اختیار عموم قرار می‌‌دهند تا افراد به راحتی کانال مورد نظر را پیدا کرده و عضو شوند. با سرچ کردن عباراتی مانند لینک دعوت به کانال‌های واتساپ، پیوندهای کانال‌های واتساپ و عباراتی از این قبیل، لینک‌های مورد نظر در اختیار شما قرار خواهند گرفت و امکان سرچ کانال در واتس اپ را برای شما برقرار می‌کنند.

در سایت whatsgrouplink.com لینک کانال‌ها و گروه‌های واتساپ، به صورت لیست قرار گرفته و لینک‌های کانال‌های مشابهی که به یک موضوع مشترک می‌پردازند، به صورت فهرست کنار هم قرار دارند تا دسترسی شما را آسان‌تر کنند. این سایت علاوه بر لینک کانال های واتساپ، اسم کانال های واتساپ را نیز قرار می‌دهد تا به صورت سریع و آسان، کانال مورد نظر را بیابید.

این سایت معرفی شده، یک سایت معتبر و محبوب می‌باشد. اگر گیمر هستید و به دنبال کانال مناسب در این زمینه می‌گردید، این سایت لیست کانال‌های بازی واتساپی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با پیدا کردن لیست کانال‌های فوتبال واتساپی، می‌توانید از جدیدترین و به‌روزترین گزارش‌های فوتبال، آگاه شوید.

3. پیدا کردن کانال در واتس اپ: با اپلیکیشن

پیدا کردن کانال در واتساپ با اپلیکیشن

برخی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی طراحی شده‌اند که لینک کانال‌های واتساپی را در اختیار عموم قرار می‌دهند. برای مثال با دانلود کردن برنامه Whatsapp Group در Google Play یا App Store، می‌توانید لیست کانال های واتساپ را در اختیار داشته باشید. این برنامه، لینک گروه‌ها و کانال‌های واتساپ در زمینه‌های گوناگون را جهت پیوستن اعضا، در دسترس قرار می‌دهد.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون ال جی

بیشتر بدانید: با جدیدترین ترفندهای واتس آپ بیشتر آشنا شوید


برنامه Groups for Whatsapp را نیز می‌توانید از فروشگاه پلی استور دانلود کنید. این برنامه، رابط کاربری جذاب و ساده‌ای دارد که با دسته‌بندی لینک‌ها، دسترسی را برای افراد آسان کرده است.این برنامه دارای 28 دسته است که زمینه‌های مربوط به هم، در دسته مشترک قرار دارند.

اگر بخواهیم یکی از پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن‌ها جهت پیدا کردن کانال در واتس اپ را معرفی کنیم، می‌توانیم به اپلیکیشن Trend Link اشاره کنیم. این برنامه لینک کانال‌های واتساپ و تلگرام را در اختیار عموم قرار می‌دهد. روش استفاده از آن به این صورت است که بعد از دانلود آن از اپ استور یا دیگر فروشگاه‌ها، نصب می‌کنید.بعد از وارد شدن به برنامه، لیست لینک کانال‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد.

موضوع مورد نظر خود را پیدا کرده و از لینک‌های آن جهت عضویت، استفاده می‌کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب Trend Link این است که شما با داشتن این برنامه، می‌توانید هم به کانال‌های فارسی و هم به کانال‌های غیر فارسی، دسترسی داشته باشید.

چگونه در واتساپ، کانال ایجاد کنیم؟

چگونه در واتساپ، کانال ایجاد کنیم؟

با فیلتر شدن تلگرام، عده زیادی از کاربران ایرانی به واتساپ روی آورده و از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، امنیت بالا و سرعت زیاد واتساپ، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. در نسخه به‌روز‌رسانی شده واتساپ، قابلیت جالبی اضافه شده است. این قابلیت به این صورت است که می‌توانید اعضای گروه خود را محدود کنید.

یعنی می‌توانید اعضا را جهت فرستادن هر گونه پیام، عکس، فیلم و … محدود کنید. در این صورت فقط مدیر و ادمین گروه قادر به فرستادن پیام هستند. این قابلیت، گروه شما را به کانال تبدیل می‌کند. مدیر، در کانال واتساپی خود می‌تواند پیام مورد نظر خود را با اعضای کانال خود به اشتراک بگذارد.

در ادامه مراحل ساخت کانال در واتساپ  را به صورت کامل شرح می‌دهیم:

1) در ابتدا باید توسط گوگل پلی یا اپ استور، واتساپ خود را به‌روز‌رسانی کنید.
2) وارد اپلیکیشن شوید. (اگر شما مدیر گروه هستید و قصد دارید گروه خود را تبدیل به کانال کنید، از بخش 6 ادامه دهید.)
3) سه نقطه بالا را انتخاب کنید، سپس روی گزینه New Group ضربه بزنید.
4) در مرحله بعد، اعضای کانال خود را انتخاب کنید.
5) در قسمت بعدی، نام و پروفایل گروه را انتخاب کنید سپس روی تیک سبز رنگ، ضربه بزنید.
6) گروه شما ایجاد شد. حال می‌بایست این گروه را تبدیل به کانال کنید. وارد صفحه گروه شوید و سه نقطه بالا را انتخاب کنید.
7) گزینه Group info را ضربه بزنید.
8) Group Setting را انتخاب کنید.
9) در مرحله بعدی، سه گزینه را مشاهده می‌کنید. گزینه Send message را انتخاب کنید. تیک گزینه را از حالت All participants به Only admins جا‌به‌جا کنید. حال گروه شما به کانال تبدیل شده و تنها ادمین‌ها و مدیر گروه می‌توانند پیام ارسال کنند.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی های سامسونگ

کانال در واتساپ، معایبی را دارا می‌باشد. شما برای کانال خود، نمی‌توانید لینک دلخواه بسازید. اعضای کانال برای همه اعضا، قابل مشاهده است. متاسفانه کانال واتساپ از ربات پشتیبانی نمی‌کند. موارد گفته شده بخشی از معایب کانال در واتساپ می‌باشد.همانطور که گفته شد، ما توانستیم یک کانال ایجاد کنیم، اما این کانال همه خواسته‌های ادمین را رفع نمی‌کند.

واتساپ به تازگی توانسته قابلیت ایجاد کانال را اضافه کند و هنوز نمی‌تواند یک کانال بی‌نقص و مطلوب را شامل شود.بنابراین انتظار زیادی از آن نمی‌رود. با به‌روزرسانی‌های واتساپ در آینده، انتظار داریم متخصصان، ایرادها و نقص‌های کانال‌های واتساپی  را رفع کنند و مدیریت بی‌نقص و جذابی را در اختیار ادمین‌ها قرار دهند.


بیشتر بدانید: آموزش انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون


کلام آخر

پیدا کردن کانال در whatsapp

انتشار لینک کانال، یکی از رایج‌ترین روش‌ها جهت پیدا کردن کانال در واتس اپ است. هر چقدر لینک کانال بیشتر انتشار پیدا کند و بیشتر در دسترس عموم قرار گیرد، اعضای آن بیشتر خواهد شد.شما جهت پیدا کردن محبوب ترین کانال های Whatsapp، می‌توانید از طریق جستجو در گوگل یا جستجو در برخی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها مانند Trend Link اقدام کنید که با دسته‌بندی لینک‌ها، دسترسی را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

فرنا، یک فروشگاه اینترنتی است که علاوه بر بازار موبایل و فروش گوشی های موبایل، به تمام سوالات و مشکلات شما در این زمینه کمک خواهد کرد. با توجه به پیشرفت فوق‌العاده تکنولوژی، امید داریم متخصصان در آینده‌ای نزدیک، اپلیکیشن‌های بیشتری طراحی کرده و همچنین راه‌های جدید و پیشرفته‌تری جهت پیدا کردن کانال در واتس اپ را در اختیار عموم قرار دهند تا دسترسی برای آن‌ها آسان‌تر شود.

4.8/5 - (52 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا