فناوری و تکنولوژیبازی ها

با این 9 بازی گوگل آنلاین دیگر متوجه گذر زمان نمی شوید

زمانی که حوصله‌تان سر می‌رود و نمی‌توانید راهی برای گذراندن زمان پیدا کنید، به نظر می‌رسد زمان، کند پیش می‌رود. خوشبختانه، Google هرگز شما را تنها نمی‌گذارد. شما نیازی به رایانه یا کنسول بازی ندارید، زیرا گوگل تقریباً در تمامی بخش‌های خود، از کروم و جستجوگر گرفته تا Google Earth، مینی بازی‌های مخفی دارد.

این‌ها شامل موارد دلخواه قدیمی مانند Pac Man و Tic Tac Toe و همچنین برخی از بازی های آنلاین گوگل مانند بازی آنلاین دایناسور گوگل و … است. اگر حوصله‌تان سر رفته است و به شدت از انجام کارهای روزانه اجتناب می‌کنید، بازی های گوگل آنلاین و بازی‌های مخفی گوگل می‌توانند جواب دهند. در این‌جا بازی‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید همین الان امتحان کنید و لذت ببرید.

آشنایی با انواع  بازی های گوگل آنلاین

در طول سال‌ها، گوگل گنجینه‌ای از بازی‌های پنهان را جمع‌آوری کرده­است که بسیاری از آن‌ها ابتدا در زمان سالگردها ظاهر شدند، اما امروزه همچنان برای بازی در دسترس هستند و شما می‎توانید از بازی های مخفی گوگل و همچنین بازی گوگل انلاین استفاده کنید و لذت ببرید. در این بخش به معرفی برترین و جذاب‎ترین بازی گوگل انلاین می‌پردازیم و شما را با هیجان این بازی‎ها آشنا می‎کنیم. پس با ما همراه باشید تا ای بازی‎ها را برای گذراندن وقت و زمان استراحت خود بشناسید.

1. Soccer

Soccer یک بازی آنلاین بدون نصب است. بازی فوتبال Soccer را با دیگر بازی‎های فوتبال اشتباه نگیرید. این بازی گوگل انلاین، یکی از بازی‎های قدیمی گوگل است و قدمت آن به سال 2012 بازمی­گردد. شما به سادگی یک دروازه‌بان را کنترل می‌کنید و یک بازیکن هوش مصنوعی به داخل دروازه شما شوت می‌زند.

جهت هدف شما با استفاده از ماوس در دروازه به چپ و راست حرکت می‎کند، سپس برای پرش آن روی شوت‎های هوایی کلیک کنید. تعداد شوت‎هایی که سر راه شما قرار می‌گیرند پایانی ندارد، بنابراین می‌توانید ساعت‌ها در این بازی لذت‌بخش وقت بگذرانید. Soccer بازی آنلاین گوگل برای کامپیوتر بوده و شما به راحتی می‎توانید در بازی شرکت کنید. فقط کافی است اسم بازی را در گوگل سرچ کرده و بازی را شروع کنید.

2. Champion Island Games

Champion-Island-Games

Doodle Champion Island Games یک بازی گوگل انلاین است که در سال ۲۰۲۱ توسط گوگل با همکاری Studio 4°C توسعه یافته است. این بازی به عنوان یک Google Doodle تعاملی در جشن بازی‎های المپیک تابستانی 2020 و پارالمپیک تابستانی 2020 و همچنین فولکلور و فرهنگ ژاپنی عمل کرد. بازی جزیره قهرمان داستان گربه لاکی نینجا را دنبال می‎کند که در رویدادهای ورزشی در سراسر جزیره قهرمان رقابت می‎کند تا قهرمان جزیره شود و در عین حال چندین ماموریت جانبی مانند کمک به افراد نیازمند را انجام می‎دهد.

پیشنهاد ما به شما:  بازی فکری رایگان برای موبایل اندروید و آیفون

این تقریباً یک شکل فشرده از یک بازی RPG قدیمی در سبک پوکمون است، در حالی که در یک جزیره پرسه می‌زنید و در ورزش شرکت می‌کنید، با حریفان افسانه‌ای روبرو می‌شوید و درگیر همه نوع بازی‌های جانبی عجیب و غریب می‌شوید.   Doodle در ۶ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط Google حذف شد، اما همچنان می‌توان آن را در بایگانی‌های Google Doodle پخش کرد.

3. Atari Breakout

بازی های گوگل آنلاین

Breakout یک بازی ویدئویی آرکید است که توسط Atari, Inc ساخته و در 13 مه 1976 منتشر شد. در Breakout، یک لایه آجر در یک سوم بالای صفحه قرار دارد و هدف این است که با پرتاب مکرر توپ از روی سطح مشخص شده به طرف آجر‎ها، همه آن‌ها را از بین ببرید. برای مدتی، به نظر می‌رسید که یکی از بهترین بازی‌های Google Doodle برای همیشه از دست رفته است.

اما پس از اینکه متوجه شدیم هنوز هم می‌توانید این بازی کلاسیک آتاری را بازی کنید، آن را در لیست برترین بازی آنلاین داخل گوگل، اضافه کردیم. Breakout یک موفقیت تجاری در سراسر جهان بود، در میان پنج بازی ویدیویی آرکید برتر سال 1976 که بیشترین درآمد را در ایالات متحده و ژاپن داشتند و سپس در میان سه بازی ویدیویی آرکید برتر سال 1977 در ایالات متحده و ژاپن قرار گرفت.

4. Tic Tac Toe

Tic-Tac-Toe

عقیده بر این است که Tic Tac Toe یک بازی قدیمی اما خوب و جالب است. به معنای واقعی کلمه برای چندین سال گذشته بوده و تا به الان وجود داشته است. در برخی موارد به این بازی، بازی X-O نیز گفته می‌شود. بازی X-O بسیار آسان بوده و در موارد سخت­تر فقط کمی تفکر و صبوری نیاز است.

با تایپ کردن “tic tac toe” در موتور جستجو در گوگل، به سادگی می‎توانید از این بازی گوگل انلاین استفاده کنید و با انجام این بازی ذهن خود را آزاد کنید. در این بازی سه نتیجه انتهایی موجود است. یعنی شما یا نفر برنده و یا نفر بازنده بازی هستید. حالت دیگر این بازی در مواردی رخ می‎دهد که بازی هیچ برنده و بازنده‌ای ندارد. برای این که این حالت رخ ندهد شما باید با دقت بالا بازی کنید تا برنده بازی باشید.

پیشنهاد ما به شما:  چگونه ایمیل فیک ایجاد کنیم؟

5. Basketball Game

Basketball-Game

اگر مدت طولانی‎ است که در گوگل جستجو و گوگل گردی می‎کنید ، ممکن است این جواهر کوچک پنهان را از سال 2012 به یاد بیاورید. این بازی بسکتبال ساده برای جشن گرفتن بازی‌های تابستانی 2012 منتشر شد و شامل پرتاب توپ از فواصل مختلف است. فقط دکمه ماوس خود را نگه دارید تا قدرت پرتاب خود را افزایش دهید. این مورد برای یافتن آن نقطه شیرین برای قرار دادن توپ در حلقه است.

شما زمان محدودی برای کسب حداکثر امتیاز دارید و با پیشرفت بازی باید از فواصل دور و دورتر پرتاب کنید. این بازی در Google Doodle Archive، یک بازی آنلاین گوگل برای کامپیوتر است که شما به راحتی با تایپ کردن Basketball Game Google Doodle Archive در مرورگر گوگل خود، می‌توانید این بازی گوگل انلاین را تجربه کنید و مهارت خود را در این بازی بسنجید.

6. Solitaire

Solitaire

آیا می‎دانستید که می‎توانید بازی Solitaire را در گوگل بازی کنید؟ اولین بازی که بسیاری از شما تا به حال بر روی رایانه بازی کرده‎اید، کارت بازی کلاسیک  Solitaireمی‌باشد و برای بازی مستقیم از طریق جستجوی Google در دسترس است. فقط “Solitaire” را در جستجوی Google تایپ کنید و Enter را بزنید.

این همان بازی قدیمی است که شاید به یاد داشته­باشید که کارت‎ها را به ترتیب نزولی و در رنگ‎های متناوب روی هم چیده می‌شوند. بازی Solitaire به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تک نفره در سرویس بازی آنلاین گوگل معرفی شده و شما می‎توانید در تنهایی خود، این بازی جذاب را تجربه کنید.

7. T-Rex Run

بازی گوگل انلاین (T-Rex-Run)

گوگل می‏داند که نبود اینترنت می‎تواند باعث کلافگی و سر رفتن حوصله افراد شود. خوشبختانه، گوگل با این بازی زیبا و اعتیادآور، از واکنش‎های نگران کننده جلوگیری می­کند. یکی از شناخته­ شده‌ترین بازی‎های پنهان گوگل کروم، بازی دایناسور است. شما در این بازی با پرش از روی کاکتوس‎ها می‎توانید مهارت خود را در این بازی بسنجید.

در ادامه با پرنده ها در بازی مواجه می‌شوید که به آن‌ها نیز نباید برخورد کنید. این بازی هیجان انگیز شما را در نبود اینترنت بسیار سرگرم می‌کند و هر بار شما به وجد می‌آیید که رکورد خود را در این بازی بشکنید و هر بار بهتر از قبل بازی کنید.یید که

برای بازی، Wi-Fi دستگاهتان را خاموش کنید یا وقتی به اینترنت دسترسی ندارید، Chrome را روشن کنید. هنگامی که با صفحه “عدم اتصال به اینترنت” روبرو می شوید، روی نوار Space ضربه بزنید (یا اگر از تبلت یا تلفن استفاده می کنید، روی صفحه ضربه بزنید). آماده شوید، زیرا بازی فریبنده و آسان در شرف شروع است. فقط با ضربه زدن به آن نوار فاصله برای پرش ادامه دهید.

پیشنهاد ما به شما:  راهنمای انتخاب موس‌ گیمینگ

8. Pac Man

 

باری گوگل انلاین (Pac-Man)

Pac Man، با نام اصلی Puck Man در ژاپن، یک بازی ویدئویی اکشن پر پیچ و خم است که در سال 1980 توسط Namco برای بازی‎های آرکید ساخته و منتشر شد. این بازی سفارشی Pac Man Google در 21 مه 2010 به صورت “doodle” ظاهر شد. نسخه قابل پخش از Pac Man برای جشن گرفتن 30 سالگرد بازی فوق‎العاده محبوب آرکید ساخته شده است.

بازیکن Pac Man را کنترل می‌کند، که باید تمام نقاط داخل یک پیچ و خم محصور را بخورد و در عین حال از چهار روح رنگی اجتناب کند. خوردن نقاط چشمک زن بزرگ به نام “Power Pellets” باعث می‎شود که ارواح به طور موقت آبی شوند و به Pac Man این امکان را می‎دهد تا آن‎ها را برای امتیازهای جایزه بخورد. Pac Man بهترین بازی آنلاین بدون نصب اندروید، IOS و حتی کامپیوتر و لپتاپ است.

9. Snake

Snake

Snake یک ژانر بازی ویدیویی است که در آن بازیکن روی خط رو به رشدی مانور می‎دهد که به مانع اصلی برای خودش تبدیل می‎شود. این مفهوم از بازی دو نفره Blockade در سال 1976 ازGremlin Industries سرچشمه گرفت و سهولت پیاده سازی آن، منجر به ایجاد صدها نسخه برای بسیاری از پلتفرم‎ها شد. پس از اینکه در سال 1998 یک نسخه از قبل روی تلفن‎های همراه نوکیا بارگذاری شد، علاقه دوباره به بازی‎های مار افزایش یافت زیرا مخاطبان بیشتری پیدا کرد.

امروزه بیشتر افراد برای انجام بازی گوگل انلاین، مار بازی آنلاین گوگل را انتخاب می‌کنند. این بازی آنلاین در گوگل نیز از محبوب‎ترین‌ها بوده و مخاطبان بسیاری دارد. مار بازی در گوگل بدون نصب بوده و با جستوجو کردن نام Snake، می‌توانید بازی خود را شروع کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله از سایت فرنا، بهترین فروشگاه آنلاین و بازار موبایل، سعی بر این داشتیم که برترین و بهترین بازی  های گوگل آنلاین را به شما معرفی کنیم . برخی این بازی‌ها در گوگل مخفی هستند و برای بازی، باید اسامی آن‎ها را در گوگل جستجو کنید. بازی های آنلاین گوگل، در مواقع استراحت بهترین انتخاب برای شما هستند و می‎توانید با انجام این بازی‌ها، خود را سرگرم کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع: maketecheasier

4.9/5 - (62 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا