بررسی و مقایسهموبایل

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو

میان-رده‌‌هایی عالی با قیمت مناسب؛ کدامیک را بخریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی A54 آخرین گوشی از سری A5X سامسونگ است که در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ وارد بازار موبایل شد. در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو بپردازیم که یکی از میان‌رده‌های جدید و خوب شیائومی است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر مشخصات

 

قبل از هر چیزی، این دو گوشی را از نظر مشخصات با همدیگر مقایسه می‌کنیم. در جدول زیر می‌توانید مشخصات سامسونگ A54 را در مقابل مشخصات ردمی نوت ۱۲ پرو ببینید:

سامسونگ گلکسی A54 ردمی نوت ۱۲ پرو
تاریخ ورود به بازار ۲۴ مارس ۲۰۲۳ ۱ نوامبر ۲۰۲۲
ابعاد ۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی متر ۱۶۳ در ۷۶ در ۸ میلی متر
وزن ۲۰۲ گرم ۱۸۷ گرم
جنس بدنه گوریلا گلس ۵ در جلو و پشت و قاب پلاستیکی گوریلا گلس ۵ در جلو، شیشه در پشت و قاب پلاستیکی
مقاومت محیطی IP53 IP67
نوع نمایشگر Super AMOLED OLED
حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ‍۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۰۰۰ نیت ۹۰۰ نیت
HDR +HDR10 +HDR10
اندازه نمایشگر ۶.۴ اینچ ۶.۷ اینچ
نسبت نمایشگر به بدنه ۸۲.۹ درصد ۸۶.۷ درصد
رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچ ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
سیستم عامل و رابط کاربری پیشفرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1 اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13
تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با ساخت ۵ نانومتری Mediatek MT6877V Dimensity 1080 با ساخت ۶ نانومتری
پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای (۴ هسته کورتکس A78 با نرخ ساعت ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته کورتکس A55 با نرخ ساعت ۲ گیگاهرتز) هشت هسته‌ای (۲ هسته کورتکس A78 با نرخ ساعت ۲.۶ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با نرخ ساعت ۲ گیگاهرتز)
پشتیبانی از کارت حافظه خارجی میکرو SD کارت ندارد
حافظه و رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم
سیستم دوربین پشتی ·        دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/1.8، اندازه حسگر 1/1.56 اینچ، اندازه پیکسل ۱ میکرومتر، قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر، قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز

·        دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۳ درجه، اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر

·        دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.4

·        قابلیت‌های HDR و پانوراما، فلش LED

·        فیلمبرداری با کیفیت‌های 4K@30fps، 1080p@30/60fps و 720p@480fps

·        دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/1.9، اندازه حسگر 1/1.56 اینچ، اندازه پیکسل ۱ میکرومتر، قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر، قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز

·        دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۰ درجه، اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر

·        دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.4

·        قابلیت‌های HDR و پانوراما، فلش Dual-LED Dual-tune

·        فیلمبرداری با کیفیت‌های 4K@30fps، 1080p@30/60/120fps و 720p@960fps

دوربین سلفی ·        دوربین ۳۲ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2، اندازه حسگر 1/2.8 اینچ و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر

·        فیلمبرداری با کیفیت‌های 4K@30fps و 1080p@30/60fps

·        دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.5، اندازه حسگر 1/3.06 اینچ و اندازه پیکسل ۱ میکرومتر

·        فیلمبرداری با کیفیت 1080p@30/60fps

اسپیکر استریو اسپیکر استریو اسپیکر
جک ۳.۵ میلی متری ندارد دارد
وای-فای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct
بلوتوث 5.3, A2DP, LE 5.2, A2DP, LE
موقعیت مکانی GPS, GLONASS, GALILEO, BDS GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
NFC دارد دارد
پورت IR ندارد دارد
رادیو ندارد ندارد
USB USB-C 2.0, OTG USB-C 2.0, OTG
حسگرها اثر انگشت (نوری، زیر نمایشگر)، شتابسنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج اثر انگشت (کناری)، شتابسنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما
باتری لیتیوم-یون ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت لیتیوم-یون ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ ۲۵ وات سیمی ۶۷ وات سیمی
رنگ‌ها لیمویی، گرافیتی، بنفش، سفید ارغوانی، آبی، مشکی، سفید
پیشنهاد ما به شما:  نقد و بررسی گلکسی واچ ۶ کلاسیک

مقایسه گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر طراحی و ساخت

در بخش اول از مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو، طراحی و ساخت این دو گوشی میان-رده را با همدیگر مقایسه می‌کنیم.

هر دو گوشی از نظر اندازه وضعیت استانداردی دارند و تفاوت زیادی با گوشی‌های مشابه خود نشان نمی‌دهند. گوشی گلکسی A54 کمی عریض‌تر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسد و گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو با ضخامت و عرض کمتر و درصد بالاتر اندازه صفحه نمایش به بدنه، ظاهری کمی ظریف‌تر دارد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در طراحی و ساخت این دو گوشی میان-رده، میان مقاومت محیطی آن‌ها است. گوشی سامسونگ گلکسی A54 جک ۳.۵ میلی متری ندارد و بنابراین، دارای امتیاز مقاومت محیطی IP67 است؛ یعنی به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام می‌آورد. در مقابل، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و بنابراین، امتیاز مقاومت محیطی IP53 دارد؛ یعنی در مقابل پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است.

مقایسه A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر طراحی

از دیگر تفاوت‌ها در ساخت این دو گوشی مي‌توان به وجود فرستنده IR در گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو و فقدان آن در گلکسی A54 و وجود شکاف کارت حافظه خارجی در A54 و فقدان آن در ردمی نوت ۱۲ پرو اشاره کرد.

تفاوت دیگری که ارزش اشاره کردن دارد، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت است. در حالی که حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ گلکسی A54 همانند گوشی‌های پرچمدار، زیر نمایشگر قرار دارد، این حسگر در گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو در کنار گوشی و روی دکمه پاور قرار گرفته است.

برای مشاهده لیست قیمت گوشی کلیک کنید.

مقایسه دو گوشی A54 سامسونگ و ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی از نظر نمایشگر

گوشی موبایل سامسونگ  A54 5G مجهز به صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED است ولی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع OLED دارد. این دو نمایشگر دارای رزولوشن Full HD هستند و نرخ نوسازی حداکثری هر دوی آن‌ها، ۱۲۰ هرتز است. نمایشگرهای این دو گوشی از نظر نحوه نمایش رنگ‌ها نیز با همدیگر تفاوت زیادی ندارند و هر دو، رنگ‌ها را کمی اشباع شده نشان می‌دهند. گوشی سامسونگ گلکسی A54 دارای قابلیت +HDR10 و گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو دارای قابلیت دالبی ویژن است.

مقایسه A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر عمر باتری و سرعت شارژ

در این بخش از مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو این دو گوشی را از نظر عمر باتری و سرعت شارژ مقایسه می‌کنیم.

هر دو گوشی مجهز به باتری دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستند اما گوشی سامسونگ گلکسی A54 به طور بهینه‌تری از باتری استفاده مي‌کند که به احتمال زیاد، به دلیل فرایند ساخت ۵ نانومتری تراشه آن باشد. در واقع، تست‌های باتری در حالت صفحه نمایش روشن نشان می‌دهند که A54 نسبت به ردمی نوت ۱۲ پرو، برای مرور وب به میزان ۴ ساعت و برای بازپخش ویدئو به میزان ۲ ساعت بیشتر شارژ نگه می‌دارد. در مجموع، هر دو گوشی خیلی خوب شارژ نگه مي‌دارند اما ردمی نوت ۱۲ پرو به خوبی گلکسی A54 نیست.

وقتی به سراغ مقایسه دو گوشی از نظر سرعت شارژ می‌رویم، ورق به نفع گوشی شیائومی بر می‌گردد. مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر سرعت شارژ حاکی از برتری کامل گوشی شیائومی در مقایسه با گوشی سامسونگ است. ردمی نوت ۱۲ پرو با سرعت ۶۷ وات شارژ می‌شود اما سرعت شارژ A54 سامسونگ از ۲۵ وات بالاتر نمی‌رود. البته این تفاوت به این معنی نیست که گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو، سه برابر سریع‌تر از سامسونگ گلکسی A54 شارژ می‌شود اما اگر دو گوشی را در حالت شارژ صفر به شارژر وصل کنید، در مدت نیم ساعت، گوشی شیائومی ۷۸ درصد و گوشی سامسونگ ۵۶ درصد شارژ می‌شود که تفاوت قابل ملاحظه‌ای است.

پیشنهاد ما به شما:  آموزش 10 روش رفع مشکل دانلود در سامسونگ

مقایسه A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر سرعت شارژ

نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم، نبود شارژر همراه با گوشی سامسونگ گلکسی A54 است و باید شارژر متناسب با این گوشی را به صورت جداگانه بخرید. این در حالی است که گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو با شارژر ۶۷ واتی به فروش می‌رسد.

مقایسه گوشی A54 سامسونگ با ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی از نظر اسپیکر

هر دو گوشی استریو اسپیکرهایی با کیفیت دارند که صدا بلندی تولید می‌کنند. مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر اسپیکر حاکی از برتری خفیف گوشی سامسونگ به دلیل صدای بلندتر در فرکانس‌های پایین و یکنواخت‌‌تر بودن صدا در کل محدوده فرکانسی است.

برای مشاهده لیست گوشی های سامسونگ کلیک کنید.

مقاله عملکرد گوشی گلکسی A54 با عملکرد گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو

هیچکدام از این دو گوشی تراشه کوالکام اسنپدراگون ندارند. گوشی سامسونگ گلکسی A54 مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است و ردمی نوت ۱۲ پرو نیز با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ کار می‌کند. هر دو تراشه دارای مودم 5G هستند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها به ساخت این دو تراشه مربوط می‌شود؛ اگزینوس ۱۳۸۰ ساخت پنج نانومتری دارد ولی مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ با فرایند ۶ نانومتری ساخته شده است. همین موضوع، تفاوت مهمی در بهینه بودن عملکرد دو تراشه ایجاد کرده است.

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به کار رفته در سامسونگ گلکسی A54 دارای پیکربندی ۴+۴ است اما مدیاتک دایمنسیستی به کار رفته در ردمی نوت ۱۲ پرو پیکربندی ۲+۶ دارد. ۴ هسته کورتکس A78 در گوشی A54 دارای نرخ ساعت ۲.۴ گیگاهرتز هستند و ۲ هسته کورتکس A78 در ردمی نوت ۱۲ پرو، نرخ ساعت ۲.۶ گیگاهرتز دارند.

با اینکه تست‌های تک-هسته، تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین توان پردازشی اگزینوس ۱۳۸۰ و مدیاتک دامینسیتی ۱۰۸۰ نشان نمی‌دهند، اما عملکرد پردازشی گوشی سامسونگ گلکسی A54 در تست‌های چند-هسته، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر از عملکرد پردازشی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو است.

همچنین، تراشه به کار رفته در گوشی سامسونگ دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 است که یک هسته بیشتر از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP4 به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی دارد. همین یک هسته، سبب شده است تا عملکرد گوشی سامسونگ گلکسی A54 در تست‌های گرافیکی، کمی بهتر باشد و آن را برای گیمینگ مناسب‌تر ساخته است.

عملکرد A54 و عملکرد ردمی نوت ‍۱۲ پرو

دیگر برتری گوشی سامسونگ که باید در این بخش از مقایسه به آن اشاره کنیم، پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر است. گوشی سامسونگ گلکسی A54 با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 به فروش می‌رسد و حداقل تا چهار سال، آپدیت‌های اصلی سیستم عامل و رابط کاربری و حداقل تا پنج سال، پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کند. در مقابل، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به فروش می‌رسد و تنها تا دو سال تضمین دریافت آپدیت‌های سیستم عامل را دارد. از نظر کیفی نیز واقعا نمی‌توان گفت که رابط کاربری One UI بهتر است یا رابط کاربری MIUI و این موضوع کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای خرید گوشی موبایل شیائومی Xiaomi note 12 کلیک کنید.

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر کیفیت دوربین

هر دو گوشی دارای سیستم دوربین مشابهی هستند که شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین اولتراواید و یک دوربین ماکرو در پشت و یک دوربین سلفی در جلو است. البته، دوربین‌های گوشی سامسونگ گلکسی A54 از نظر مشخصات، نسبت به ردمی نوت ۱۲ پرو برتری دارند؛ گوشی A54 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، ولی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. گذشته از این، اندازه حسگر دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی سامسونگ از اندازه حسگر دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی ردمی بزرگ‌تر است.

با اینکه مشخصات بالاتر، الزما نمی‌توانند نشان‌دهنده کیفیت بالاتر عکس‌ها و ویدئوها باشند اما در مورد مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو چنین است و گوشی سامسونگ از نظر عکاسی و فیلم‌برداری برتری خفیفی نسبت به گوشی ساخت شرکت شیائومی نشان می‌دهد.

پیشنهاد ما به شما:  اپل در سال 2024 به نمایشگرهای microLED سفارشی روی می آورد

با اینکه هیچکدام از این دو گوشی نمی‌توانند عکس‌های بسیار خوبی در نور ضعیف بگیرند، اما در محدوده قیمتی خودشان، عملکرد خیلی خوبی دارند و به ویژه در نور روز، عکس‌های خیلی خوبی خلق می‌کنند و عملکرد سامسونگ گلکسی A54 کمی بهتر از شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو به نظر می‌رسد.
هر دو گوشی می‌توانند ویدئوی 4K ضبط کنند اما هیچکدام از آن‌ها دارای قابلیت پایدارسازی ویدئوی 4K نیستند و اگر می‌خواهید از قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر بهره‌مند شوید، باید با کیفیت p۱۰۸۰ در سرعت حداکثر ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید.

شاید مهم‌ترین تفاوت سیستم دوربین این دو گوشی، کیفیت بسیار بالاتر عکس‌های سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A54 در مقایسه با گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو باشد. گذشته از این، دوربین سلفی A54 می‌تواند ویدئوی 4K ضبط کند اما دوربین سلفی ردمی نوت ۱۲ پرو قادر به ضبط ویدئوی 4K نیست.

سوالات پر تکرار

۱- قیمت ردمی نوت ۱۲ پرو بیشتر است یا قیمت سامسونگ گلکسی A54؟

گوشی سامسونگ گلکسی A54 در زمان نوشته شدن این مقاله در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۲ با حداقل قیمت ۱۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد اما حداقل قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو حدود ۱۵ میلیون تومان است.

۲- دوربین گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو بهتر است یا دوربین سامسونگ گلکسی A54؟

دوربین‌های پشتی دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو گلکسی A54 تفاوت زیادی با همدیگر ندارند اما دوربین سلفی گوشی A54 بسیار بهتر از دوربین سلفی گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو است.

۳- شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو بخریم یا سامسونگ گلکسی A54؟

اگر به دنبال میان-رده‌ای عالی هستید که دست کمی از گوشی‌های پرچمدار نداشته باشد و همه کارها را به خوبی انجام دهد، مقاومت محیطی بالایی داشته باشد و عکس‌ها و فیلم‌های خوبی بگیرید، خرید گوشی گلکسی A54 را به شما پیشنهاد مي‌کنیم اما اگر به دنبال میان-رده‌ای با قیمت مناسب هستید که بتواند با گوشی A54 رقابت کند، دوربین‌های خوبی داشته باشد، با سرعت بالایی شارژ شود و طراحی زیبا و جذابی داشته باشد، خرید ردمی نوت ۱۲ پرو انتخاب مناسبی است.

جمع‌بندی

در این مقاله دو گوشی میان-رده محبوب گلکسی A54 سامسونگ و شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو را با همدیگر مقایسه کردیم. همانطور که گفته شد، با اینکه ردمی نوت ۱۲ پرو ظاهری کمی جذاب‌تر و ظریف‌تر دارد اما A54 از نظر مقاومت محیطی و استحکام در مقابل ضربه، بهتر است. البته ردمی نوت ۱۲ پرو جک ۳.۵ میلی متری و فرستنده IR دارد اما گلکسی A54 فاقد این امکانات است. این دو گوشی از نظر نمایشگر تفاوت زیادی با همدیگر نشان نمی‌دهند و هر دو مجهز به نمایشگرهایی با کیفیت Full HD و نرخ نوسازی حداکثری ۱۲۰ هرتز هستند. هم A54 و هم ردمی نوت ۱۲ پرو مجهز به استریو اسپیکرهایی با صدای بلند و با کیفیت هستند اما عملکرد اسپیکر A54 در فرکانس‌های پایین کمی بهتر است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو گوشی به تراشه مربوط می‌شود. در حالی که شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ با ساخت ۶ نانومتری کار می‌کند، گلکسی A54 سامسونگ مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که عملکردی بسیار بهتر دارد و حتی مجهز به پردازنده گرافیکی بهتری است که آن را نه تنها برای اجرای کارهای روزمره، بلکه برای گیمینگ نیز مناسب‌تر ساخته است. البته نباید فراموش کنیم که ردمی نوت ۱۲ پرو، نسخه دارای رم ۱۲ گیگابایتی نیز دارد اما حداکثر رم گلکسی A54، رم ۸ گیگابایتی است. تراشه بهینه‌تر گوشی سامسونگ A54 باعث شده است تا این گوشی مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد اما سرعت شارژ ردمی نوت ۱۲ پرو خیلی بیشتر است.

در بخش آخر مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با ردمی نوت ۱۲ پرو سیستم‌های دوربین این دو گوشی را با همدیگر مقایسه کردیم و همانطور که گفته شد، دوربین‌های پشتی دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو گلکسی A54 تفاوت زیادی با همدیگر ندارند اما دوربین سلفی گوشی A54 بسیار بهتر از دوربین سلفی گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو است.

منبع:
gsmarena.com

3.4/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا