فناوری و تکنولوژیگجت ها

معرفی ۳ مدل از بهترین هندزفری سامسونگ

بهترین هندزفری سامسونگ در ۲۰۲۲ کدام است؟

این روزها، همه ما به یک هندزفری خوب برای گوش دادن به موزیک و فاصله گرفتن از هیاهوی زندگی روزمره یا برای گوش دادن به ویس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم، نیاز داریم. هندزفری‌های بی سیم و با سیم از برندهای مختلف و در بازه قیمتی بسیار گسترده‌ای در بازار موجود هستند و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار است. بنابراین، در مقاله پیش رو می‌خواهیم بهترین هندزفری سامسونگ در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم. با مجله فرنا همراه باشید.

معرفی بهترین مدل های هندزفری سامسونگ

برند سامسونگ هم هندزفری‌های سیمی و هم هندزفری‌های بلوتوثی را در مدل‌های بسیار متنوع روانه بازار می‌کند. همچنین، هندزفری‌های سیمی سامسونگ را می‌توان به انواع جک ۳.۵ میلی‌متری یا USB تقسیم‌بندی کرد.

در انتخاب بهترین هندزفری سامسونگ برای خود باید پیش از هر چیزی، به دستگاهی که مي‌خواهید هندزفری را به آن متصل کنید، توجه داشته باشید. اکثر گوشی‌های میان-رده و پرچمدار امروزی، فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هستند و فقط از هندزفری‌های بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، هندزفری‌های دارای پورت USB فقط به کامپیوترها یا دیگر دستگا‌ه‌های دارای پورت USB وصل می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را به گوشی‌ها متصل کرد.
در کل می‌توان گفت که قیمت هندزفری‌های بلوتوثی از هندزفری‌های سیمی بیشتر و کار کردن با آن‌ها راحت‌تر است اما بعضی از کاربران، به دلایل دیگری به غیر از قیمت، مثل عدم نیاز به شارژ کردن، هندزفری‌های سیمی را به انواع بلوتوثی ترجیح می‌دهند.

بهترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ

۱- Galaxy Buds ۲

بهترین هندزفری سامسونگ

ایرباد Samsung Galaxy Buds ۲ بهترین هندزفری سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است. به لطف مجهز بودن به قابلیت Active Noise Cancellation یا ANC می‌توانید به راحتی از این هندزفری برای کاربردهای روزمره استفاده کنید. این قابلیت، می‌تواند نویز محیطی، مثل سر و صدای خودروها در خیابان‌های شلوغ را تا حد زیادی کاهش دهد. صدای نسبتا طبیعی Samsung Galaxy Buds ۲ آن را برای گوش دادن به اکثر محتواهای صوتی، مثل موزیک یا ویس‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی مناسب ساخته است و اپلیکیشن همراه این هندزفری که روی گوشی یا تبلت شما نصب می‌شود، دارای چندین equalizer پیش فرض است که امکان سفارشی‌سازی صدا براساس ترجیح شخصی را فراهم می‌آورد. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به حالت گیمینگ اشاره کرد که تأخیر صدا را به حداقل می‌رساند و برتری زیادی به گیمر در هنگام بازی کردن می‌دهد.

پیشنهاد ما به شما:  Mi Mix Fold 3 جدید شیائومی همه چیزهایی را که Samsung Galaxy Z Fold 5 ندارد یکجا برای شما فراهم می آورد

بهترین هندزفری بلوتوث سامسونگ نسبت به هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus، ۱۵ درصد کوچک‌تر و ۲۰ درصد سبک‌تر است و بنابراین، می‌توان آن را مدت بیشتری بدون اذیت شدن در گوش نگه داشت. البته، اندازه کوچک احتمال خارج شدن آن از گوش و حتی گم شدن آن را بیشتر می‌کند.
بادهای این هندزفری به صورت مغناطیسی به پین‌های شارژر متصل می‌شوند اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام گذاشتن و برداشتن، بسیار احتیاط کنید که از دستتان نیافتند زیرا به دلیل اندازه کوچک، احتمال گم شدن آن‌ها بسیار بالا است.

هندزفری ‌ Samsung Galaxy Buds ۲ به غیر از تاچ‌پد فیزیکی برای کنترل، دارای امکان کنترل با گوشی است. شما با یک بار فشار دادن دکمه روی این هندزفری می‌توانید پخش صدا را متوقف یا یا پلی کنید، با دو بار فشار دادن دکمه، فایل صوتی بعدی پخش می‌شود و با سه بار فشار دادن دکمه می‌توانید به فایل صوتی قبلی بازگردید. همچنین، امکان کم و زیاد کردن گوشی کردن صدا با دو بار ضربه زدن به لبه ایرباد وجود دارد. در صورتی که تاچ پد را لمس کرده و انگشت خود را روی آن نگه دارید، قابلیت خنثی‌سازی نویز فعال می‌شود. البته باید اشاره کنیم که بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ همیار صوتی یا همان ویس اسیستنت (Voice Assistant) ندارد.

خرید ‌ Samsung Galaxy Buds ۲ را به کاربرانی که نیازمند یک هندزفری با دوام و با قیمت مناسب هستند، توصیه می‌کنیم. این هندزفری کیفیت صدای شگفت‌انگیزی دارید و به سرعت شارژ می‌شود.

در زیر می‌توان مشخصات این هندزفری را ببینید:

پیشنهاد ما به شما:  بهترین اپل واچ‌ها کدامند؟ کدام ساعت‌های هوشمند اپل را نخریم؟

عمر: باتری ۷.۵ ساعت
رنگ‌های موجود در بازار: سفید، خاکستری، بنفش و زیتونی
وزن: ۵۰ گرم
قابلیت اتصال بلوتوث: ۵.۲
مدل: SM-R177
نوع: درون-گوشی
نویز کنسلیشن: دارد
نوع شارژ: شارژ سریع با USB-C
Mic: دارد
وایرلس: دارد
مقاومت در مقابل آب: IPX2
کنترل لمسی: دارد

مزیت‌ها:

• قابلیت نویز کنسلیشن (ANC) خوب
• شارژ وایرلسی
• طراحی بسیار کامپکت و جمع و جور
• راحت بودن در گوش
• داشتن کنترل لمسی

معایب:

• پشتیبانی نکردن از سیستم عامل iOS
• نداشتن دستیار صوتی

۲- Galaxy Buds Pro

هندزفری Galaxy-Buds-Pro

ایرباد درون-گوشی گلکسی بادز برو از بهترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ است که با مجهز بودن به قابلیت Active Noise Cancellation کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و به لطف امتیاز IPX7 نیازی نیست که نگران استفاده از آن در روزهای بارانی باشید. شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن، بیش از چهار ساعت از این هندزفری استفاده کنید. می‌توان گفت که Galaxy Buds Pro اگر بهترین هندزفری سامسونگ در سال ۲۰۲۲ نباشد، قطعا در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

این هندزفری از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار و از جنس پلاستیک ضخیم و مات با ظاهری براق است و شباهت زیادی به ایربادهای سیلیکونی دارد. جنس Galaxy Buds Pro به قدری محکم است که با چند بار زمین خوردن تصادفی به راحتی آسیب نمی‌بیند. عمر متوسط باتری یکی از دلایلی است که نمی‌توان این ایرباد را بهترین مدل هندزفری بی سیم سامسونگ دانست.

مشخصات Galaxy Buds Pro به شرح زیر است:

عمر باتری: بیش از چهار ساعت
رنگ‌های موجود در بازار: سفید، مشکی، نقره‌ای و بنفش
وزن: ۱۳ گرم
قابلیت اتصال بی سیم: بلوتوث ۵.۰
نوع: درون-گوشی
قابلیت نویز کنسلیشن: دارد
نوع شارژ: شارژ سریع با USB-C
Mic: دارد
وایرلس: دارد
مقاومت در مقابل آب: IPX7
کنترل لمسی: دارد

مزایا:

• کنترل‌های لمسی عالی
• صدای عالی
• مقاومت بالا در مقابل آب
• نویز کنسلیشن عالی

پیشنهاد ما به شما:  بهترین و شگفت انگیزترین بازی های مخفی گوگل در سال 2022

معایب:

• پشتیبانی نکردن از گوگل اسیستنت یا سیری

بهترین هندزفری سامسونگ با سیم

بهترین هندزفری‌ سامسونگ

حالا که بهترین هندزفری بلوتوث برای گوشی سامسونگ را به شما معرفی کردیم، بد نیست که معرفی مختصری بر بهترین هندزفری سامسونگ سیمی نیز داشته باشیم.

اگر هندزفری سیمی نوع USB نیاز دارید، بهترین گزینه‌ای که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، مارک AKG است که می‌توان آن را بهترین مارک هندزفری سامسونگ سیمی دانست. دقت داشته باشید که هندزفری‌های مارک AKG سامسونگ به گوشی‌های قدیمی‌تر دارای جک ۳.۵ میلی‌متری متصل نمی‌شوند و فقط می‌توان آن ها را به گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های دارای دارای پورت USB متصل کرد. تاخیر صدای این هندزفری‌ها برای کامپیوتر بسیار کم است و می‌توان گفت که برای گوشی بدون تأخیر کار می‌کنند.

سوالات پرتکرار

۱- بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ در سال ۲۰۲۲ کدام است؟

بهترین هندزفری برای گوشی سامسونگ با در نظر گرفتن همه انواع هندزفری‌های سیمی و بی‌سیم، مدل Samsung Galaxy Buds ۲ است.

۲- قیمت بهترین هندزفری بلوتوث سامسونگ چقدر است؟

قیمت هندزفری Samsung Galaxy Buds ۲ که می‌توان آن را بهترین هندزفری سامسونگ در سال ۲۰۲۲ دانست، در زمان نوشته شدن این مقاله در اوایل دی ماه ۱۴۰۱ چیزی بین سه تا چهار میلیون تومان است.

۳- هندزفری بلوتوثی بهتر است یا هندزفری سیمی؟

انتخاب هندزفری بلوتوثی یا سیمی با کاربرد شما بستگی دارد. هندزفری‌های بلوتوثی قیمت بالاتری دارند و باید شارژ شوند اما استفاده از آن‌ها راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر است. با این حال، هندزفری‌های سیمی ارزان‌تر هستند و تأخیر صدای کمتری دارند اما ممکن است سیم آ‌ن‌ها کمی دست و پا گیر باشد.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم، سامسونگ انواع هندزفری‌های بلوتوثی و سیمی را می‌سازد که ما در این مقاله، بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کردیم. Samsung Galaxy Buds ۲ بهترین هندزفری سامسونگ و مارک AKG بهترین مارک هندزفری سیمی برای گوشی سامسونگ است. Galaxy Buds Pro نیز اگرچه بهترین هندزفری بی سیم نیست اما قطعا یکی از بهترین هندزفری‌های ساخت سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است.

منابع:
۱- skullbass.com
۲- androidcentral.com

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا