فناوری و تکنولوژیگجت ها

بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان کدام است؟

با سه هندزفری خوب تا ۵۰۰ تومان آشنا شوید

با توجه به کاهش لحظه‌ای کاهش پول ملی در این روزها و شرایط نامناسب اقتصادی، قطعا هندزفری چیزی نیست که بخش بیشتر جامعه ایران بتواند پول زیادی برای آن خرج کند. با این حال، داشتن یک هندزفری خوب برای گوش دادن به موزیک، مکالمه و ویس‌های مهمی که در محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران یعنی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دریافت می‌کنیم، برای همه ما ضروری است. خوشبختانه، حتی در قیمت زیر ۵۰۰ تومن نیز می‌توانید هندزفری‌هایی بخرید که کار شما را راه می‌اندازند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومن را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان

هندزفری لنوو LP5

باور کنید یا نه، حتی با قیمت بالای ۴۰۰ هزار ریال هر دلار آمریکا در بازار ارز آزاد ایران، هنوز هم می‌توان هندزفری‌های بی‌سیم اقتصادی مثل بعضی از مدل‌های برند لنوو را با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان خرید. هندزفری بی سیمی که ما در اینجا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ایرباد بلوتوثی لنوو LP۵ است.

این جفت ایرباد هم با دستگاه‌های اندرویدی و هم با دستگاه‌های iOS سازگاری دارد و نسبت به نسل قبلی خودش یعنی LP۵۰، بهبود‌های قابل توجهی داشته است. این ایرباد با فناوری ارتباطی بلوتوث ۵.۱ به دستگاه‌های دیگر وصل می‌شود، دارای میکروفون برای مکالمه است و طراحی نسبتا خوبی دارد.

پیشنهاد ما به شما:  رجیستری گوشی دست دوم خارجی

یکی از ویژگی‌های جالب توجه بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان لنوو، داشتن درایورهای ۱۳ میلی‌متری با دیافراگم دولایه است. این ایرباد همراه با کیس شارژر مجهز به کابل USB-C به فروش می‌رسد و دارای قابلیت شارژ سریع است. همچنین، باتری ایرباد بلوتوثی لنوو LP۵ با یک بار شارژ کردن چیزی حدود یک ساعت و نیم شارژ نگه می‌دارد که با توجه به قیمت پایین آن، قابل درک است.

طراحی و ساخت ایرباد بلوتوثی لنوو LP۵

این هندزفری بی سیم دارای کیسی کوچک و کامپکت است که به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به راحتی حمل کنید. این کیس دارای پورت USB-C برای شارژ سریع ایربادها است. این ایربادها به خوبی درون کیس جای می‌گیرند زیرا کیس دارای سیستمی مغناطیسی است. هر ایرباد دارای یک لامپ LED است که وضعیت شارژ و اتصال آن را نشان می‌دهد. البته شما می‌توانید در تنظیمات بلوتوث گوشی یا تبلت خود نیز این موارد را ببینید.

کنترل‌های بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومن لنوو

هر کدام از ایربادهای هندزفری بلوتوثی لنوو LP۵ دارای صفحه لمسی یا همان تاچ پد برای دریافت فرمان‌های شما است. شما می‌توانید با استفاده از این صفحه لمسی کارهایی مثل رفتن به ترک بعدی، برگشتن به ترک قبلی، توقف پخش، پلی کردن موزیک، کم و زیاد کردن صدا، پاسخگویی به تماس‌ها یا روشن کردن دستگاه صوتی گوشی خود را انجام دهید. در زیر می‌توانید فرمان‌های لمسی بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان موجود در بازار ایران را ببینید:

• تماس: یک بار ضربه زدن برای پاسخ دادن/دو بار ضربه زدن برای رد کردن/نگه داشتن برای قطع تماس
• صدا: دو ضربه چپ برای کاهش صدا/دو ضربه راست برای افزایش صدا
• پخش/توقف: یک بار ضربه زدن
• ترک قبلی/بعدی: سه ضربه به چپ/سه ضربه به راست
• دستیار صوتی: نگه داشتن به مدت ۲ ثانیه
• ریست کردن: پنج باز ضربه زدن و قرار دادن در کیس

پیشنهاد ما به شما:  معرفی کامل بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی لنوو LP۵

بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان

این هندزفری دارای یک درایور ۱۳ میلی‌متری با مقاومت ۳۲ اهم در هر ایرباد همراه با دیافراگم‌های دولایه‌ای است که صدای با کیفیتی را در سرتاسر فرکانس‌های حاضر در محدوده شنوایی ایجاد می‌کنند. البته، صدای حداکثری خیلی بالا نیست و کمی نویز دارد. از آن‌جایی که در این هندزفری بی سیم از فناوری ارتباطی بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌شود، تأخیر در صدا که برای گیمرها خوشایند نیست، تعجبی ندارد. البته با وجود این نقطه ضعف‌ها، هنوز هم ایرباد بلوتوثی لنوو LP۵ را بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان می‌دانیم.

بهترین هندزفری گردنی تا ۵۰۰ تومان

بهترین هندزفری گردنی زیر ۵۰۰ تومان

هندزفری‌های گردنی از محبوب‌ترین انواع هندزفری‌های وایرلسی و بلوتوثی برای ورزش کردن هستند زیرا هر چقدر که تحرک داشته باشد، این هندزفری‌ها از گوش شما به این سادگی‌ها جدا نمی‌شوند. بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومن از نوع گردنی که در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم، هندزفری وایرلسی ورزشی Hoco ES۲۹ Graceful است.

این هندزفری با قابلیت ارتباطی وایرلسی V۵.۰ به گوشی شما متصل می‌شود و دارای باتری ۱۸۰ میلی آمپری است که شارژ شدن آن، یک ساعت و نیم طول می‌کشد و می‌تواند تا ۱۶ ساعت به صورت مداوم موزیک پخش کند.

بهترین هندزفری بی سیم زیر ۳۰۰ تومان

هندزفری لنوو QT82

هندزفری بلوتوثی لنوو QT۸۲ شاید بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان نباشد اما بعید است که در قیمت‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان هندزفری بی سیم بهتری در مقایسه با آن پیدا کنید.

این هندزفری با سیستم ارتباطی بلوتوث ۵.۰ کار می‌کند و جالب است بدانید که دارای درجه مقاومت IPX5 در مقابل آب است و بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از آن برای ورزش کردن یا یا در هوای بارانی استفاده کنید. این هندزفری ظرف مدت ۶ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و می‌تواند ۶ الی ۸ ساعت به طور پیوسته، موزیک پخش کند. هندزفری بلوتوثی که هم از گوشی‌های اندرویدی و هم از گوشی‌های iOS پشتیبانی می‌کند، امکانات کاملی شامل میکروفون برای تماس‌های تلفنی و صفحه لمسی برای دریافت فرمان‌های شما دارد و بنابراین، می‌توان آن را بهترین هندزفری تا ۳۰۰ تومان دانست.

پیشنهاد ما به شما:  Mi Mix Fold 3 جدید شیائومی همه چیزهایی را که Samsung Galaxy Z Fold 5 ندارد یکجا برای شما فراهم می آورد

سوالات پرتکرار

۱- بهترین هدفون بی سیم زیر ۵۰۰ تومان کدام است؟

بهترین هدفون بی سیم تا ۵۰۰ تومان هدفون TSCO TH ۵۱۲۵ stereo headphone است.

۲- بهترین هندزفری بی سیم سال ۲۰۲۲ کدام است؟

بهترین هندزفری بی سیم سال ۲۰۲۲، ایرباد سونی WF-1000M۴ است.

۳- بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ کدام است؟

بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ در سال سال ۲۰۰، گلکسی بادز ۲ پرو نام دارد.

۴- بهترین هندزفری بی سیم شیائومی کدام است؟

بهترین هندزفری بی سیم شیائومی، ایرباد Amazfit PowerBuds است.

جمع‌بندی

با اینکه هندفری‌های ارزان قیمت امکانات پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار نمی‌دهند و کارهای ضروری شما راه راه می‌اندازند. شاید باورش برای شما سخت باشد که هنوز هم بتوان با کمتر از ۵۰۰ هزار تومان، یک هندزفری بی‌سیم خرید. همانطور که گفتیم، هندزفری بلوتوثی با داشتن قابلیت‌های پیشرفته، بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان است که البته باتری آن فقط یک ساعت و نیم شارژ نگه می‌دارد که این نقطه ضعف را می‌توان مجهز بودن آن به فناوری‌های حذف نویز نسبت داد.

منبع:
androidpctv.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا