فناوری و تکنولوژیموبایل

معرفی کامل بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ را بشناسید

گوشی های سری A، میان رده های سامسونگ هستند که با وجود داشتن مشخصات بسیار خوب مثل قابلیت اتصال به اینترنت 5G، صفحه نمایش‌های با کیفیت و دارای نرخ نوآوری ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌های قدرتمند، دوربین‌های عالی و باتری‌های خوب با قابلیت شارژ سریع، قیمت چندان بالایی ندارند و از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ بپردازیم. با مجله فروشگاه آنلاین فرنا همراه باشید.

بررسی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ به چهار رده اصلی گوشی‌های اقتصادی سری M، گوشی‌های میان رده سری A، گوشی‌های پرچمدار سری S و گوشی‌های تاشونده سری Z تشکیل می‌شوند. گوشی‌های سری A سامسونگ از بهترین میان رده‌های دنیا هستند که بعضی از مشخصات آن‌ها، به ویژه صفحه نمایش‌های با کیفیت، شباهتی به گوشی‌های میان رده ندارند و بیشتر شبیه به گوشی‌های پرچمدار هستند.

قیمت بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در زمان نوشته شدن این مقاله در آذر ماه ۱۴۰۱، چیزی بین ۵ تا ۱۲ میلیون تومان است. در صورتی که به دنبال یک گوشی مناسب برای برآورده کردن نیازهای امروزی خود هستید که مثل یک جعبه‌ابزار کامل شما را همراهی کند ولی نمی‌خواهید پول خیلی زیادی برای خرید آن خرج کنید، خرید گوشی‌های سری A سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در زیر با معرفی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ ۲۰۲۲ در خدمت شما هستیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G

گوشی a73

گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G نسل بعدی گوشی A72 است که برخلاف آن گوشی، می‌تواند به اینترنت نسل پنجم وصل شود. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ سری A از همه نظر، شامل دوربین، پردازنده، باتری، گیمینگ و صفحه نمایش است.
گوشی A73 5G بدنه‌ای بسیار نازک و به ضخامت تنها ۷.۶ میلی‌متر دارد و با وزن ۱۸۱ گرم، گوشی بسیار سبکی محسوب می‌شود. البته این گوشی دارای درجه مقاومت محیطی IP67 است و خیلی هم نازک نارنجی محسوب نمی‌شود.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی A73 5G از نوع AMOLED است و تصاویری با کیفیت +Full HD نمایش می‌دهد. نرخ نوآوری ۱۲۰ هرتز که این روزها در اکثر گوشی‌های میان رده و حتی اقتصادی سامسونگ هم دیده می‌شود، کار کردن با این صفحه نمایش را بسیار روان و لذت بخش کرده و به ویژه، آن را برای گیمینگ مناسب ساخته است.

پیشنهاد ما به شما:  آیا سری گلکسی اس 24 سامسونگ دوربین سلفی خود را ارتقا نمیدهد؟

این گوشی با داشتن پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 778G که با ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود، بدون شک بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای گیمینگ است و با وجود ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، نیازی نیست که نیازی نیست که نگران کمبود حافظه برای نگهداری عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیت ضبط شده توسط آن باشید.

دوربین اصلی Galaxy A73 5G مجهز به سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f./1.8 است و عکس‌های بسیار با کیفیتی در تمامی شرایط نوری می‌گیرد. در کنار این دوربین، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی برای عکاسی لنداسکیپ، یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی از اجسام خیلی نزدیک و یک حسگر عمقی ۵ مگاپیکسلی برای خلق زیبا‌ترین پرتره‌ها دیده می‌شود.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز عکس‌ها و پرتره‌های شگفت‌انگیزی می‌گیرد و A73 5G را برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مناسب ساخته است.
همه این دوربین‌های عالی در کنار همدیگر، A73 5G را با اختلاف به یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ از نظر دوربین تبدیل کرده‌اند.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی میان رده سری A سامسونگ می‌توان به باتری ۵ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد که البته باید شارژر آن را به صورت جداگانه بخرید.

گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 وارد بازار شده و سامسونگ ضمانت داده‌ است که سیستم عامل این گوشی را حداقل تا ۴ سال بعد، بروزرسانی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

گوشی a53

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ، A53 5G نام دارد که می‌توان آن را نسل بعدی گوشی A52 5G دانست. متأسفانه سامسونگ در این گوشی، برخلاف A52 5G از پردازنده اسنپدراگون استفاده نکرده و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به کار رفته در آن با وجود ۶ گیگابایت رم، سرعت بالایی ندارد و نمی‌توان آن را جزء بهترین گوشی های میان رده سامسونگ از نظر پردازنده محسوب کرد.

این گوشی طراحی ساده ولی جذابی دارد و در چندین رنگ مشکی، سفید، هلویی و آبی وارد بازار شده است اما همانند همه میان رده‌های سامسونگ، بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد که با درجه مقاومت محیطی IP67 از این نظر شبیه به A73 5G است.

گوشی A53 5G مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با نرخ نوآوری ۱۲۰ هرتز است که تصاویری به کیفیت +Full HD را نمایش می‌دهد. این گوشی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت رم دارد و اگر نیاز به حافظه بیشتری باشید، می‌توانید آن را با استفاده از SD کارت تا یک ترابایت نیز افزایش دهید.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری کدام است؟

این گوشی میان رده معمولی سامسونگ یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد که عکس‌ها و ویدئوهای بسیار خوبی می‌گیرد و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز بد نیستند. همچنین، حسگر عمقی ۵ مگاپیکسلی به ایجاد پرتره‌هایی با بوکه‌ای تمیز در پس‌زمینه کمک می‌کند. شاید بهترین ویژگی گوشی A53 5G با در نظر گرفتن قیمت پایین آن، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشد که عکس‌ها و ویدئوهای بسیار با کیفیتی ثبت می‌کند و برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی عالی است.

این گوشی از نظر باتری و سرعت شارژ تفاوتی با A73 5G ندارد و مجهز به باتری ۵ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی است اما با توجه به پردازنده ضعیف‌تر، مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌دارد. سامسونگ برای این گوشی هم شارژر درون جعبه قرار نداده و خود شما باید شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید.

گوشی A53 5G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 وارد بازار شده و سامسونگ تضمین داده که حداقل تا چهار سال آپدیت‌هایی برای سیستم عامل این گوشی منتشر کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G

گوشی a33

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G با مجهز بودن به یک باتری ۵ هزار میلی آمپری یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ از نظر باتری محسوب می‌شود. این گوشی نقاط قوت مشخصی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دوربین‌های خوب و تنوع در حالات عکاسی، صفحه نمایش خوب و با کیفیت، طراحی جذاب و قیمت خیلی خوب اشاره کرد.

این گوشی دارای درجه مقاومت محیطی IP67 است و بنابراین، در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت دارد. همچنین، محافظ گوریلا گلس ۵ از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی A33 5G از نوع AMOLED که دارای کیفیت +FHD و نرخ نوآوری حداکثری ۹۰ هرتز است، محافظت می‌کند.

این گوشی میان رده یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، همراه با دوربین‌های اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی دارد و با مجهز بودن به فناوری پایدارسازی تصویر، عکس‌های بسیار خوبی شکار می‌کند. البته دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خیلی تعریفی ندارد اما با توجه به قیمت پایین A33 5G نمی‌توان خیلی به آن خرده گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ کار می‌کند و بنابراین، نمی‌توانیم آن را جزء بهترین گوشی های میان رده سامسونگ برای گیمینگ بدانیم.

این گوشی مجهز به یک باتری ۵ هزار میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ واتی است و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که قابل افزایش تا ۱ ترابایت است. گوشی A33 5G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 وارده بازار شده است.

پیشنهاد ما به شما:  اندروید 14 برای گوشی‌های پیکسل و گلکسی پیامک از طریق ماهواره خواهد داشت

گوشی سامسونگ گلکسی  A23 5G

گوشی a23 5g

یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ از لحاظ تراشه گوشی A23 5G است که با وجود قیمت پایین‌تر در مقایسه با گوشی A53 5G دارای پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰، یکی از گوشی های میان رده سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون محسوب می‌شود.

این گوشی همانند دو گوشی دیگری که در بالا به شما معرفی کردیم، باتری ۵ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی دارد. این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمقی است و در نتیجه، برای عکاسی لنداسکیپ یا عکاسی ماکرو توصیه نمی‌شود ولی می‌تواند عکس‌های پرتره خوبی در شرایط نوری مناسب بگیرد. همچنین، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی A23 5G نیز خیلی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ساخته نشده است.

این گوشی میان رده و ارزان قیمت سامسونگ صفحه نمایشی ۶.۶ اینچی با کیفیت +Full HD و نرخ نوآوری ۱۲۰ هرتز دارد که از نوع LCD است و بنابراین، کار کردن با آن زیر نور خورشید به سادگی کار کردن با صفحه نمایش گوشی‌های معرفی شده در بالا نیست.

از دیگر مشخصات گوشی A23 5G می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، وجود جک ۳.۵ میلی متری، سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 اشاره کرد. همچنین، این گوشی نیز همانند دیگر گوشی‌های سری A سامسونگ معرفی شده به بازار در سال ۲۰۲۲، بدون شارژر به فروش می‌رسد.

برای مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ کلیک کنید.

سوالات متداول

۱- بهترین گوشی میان رده سامسونگ کدام است؟

بهترین گوشی میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲، گوشی A73 5G است.

۲- بهترین گوشی میان رده سامسونگ با قیمت زیر ۱۰ میلیون کدام است؟

بهترین گوشی میان رده سامسونگ با قیمت زیر ۱۰ میلیون در آذرماه ۱۴۰۱، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G است.

۳- بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای عکاسی کدام گوشی است؟

گوشی A73 5G با مجهز بودن به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای عکاسی محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

سری A سامسونگ از گوشی‌های میان رده سامسونگ تشکیل می‌شود که در این مقاله، بهترین‌های آن‌ها را در سال ۲۰۲۲ به شما معرفی کردیم. همانطور که دیدید، گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G با مجهز بودن به پردازنده اسنپدراگون، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش دارای نرخ نوآوری ۱۲۰ هرتزی و کلی مشخصات عالی، بهترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. شما می‌توانید بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را فروشگاه فرنا تهیه کنید که یکی از معتبرترین مراکز آنلاین فروش گوشی موبایل است.

منابع:

۱- techadvisor.com

۲- techradar.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا