بررسی و مقایسهموبایل

۴ گوشی برتر شیائومی تا ۱۱ میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

برند شیائومی همواره گوشي‌های اقتصادی و میان-رده خوبی وارد بازار کرده است که به ويژه برای کاربران ایرانی که بسیاری از آن‌ها توان خرید گوشي‌های گران‌قیمت‌ را ندارند، مناسب هستند. در حال حاضر، گوشی‌های شیائومی با قیمت زیر ۱۵ میلیون، محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار موبایل ایران محسوب می‌شوند که خودش گویای خیلی چیزها است! در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون را به شما معرفی کنیم. با مجله فناوری فرنا همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون کدام است؟

در زیر، چهار گوشی برتر شیائومی تا ۱۱ میلیون تومان در آبان ۱۴۰۲ را به شما مخاطبان گرامی مجله تکنولوژی فرنا معرفی می‌کنیم.

۱- شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G بدون شک بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون تومان در آبان ۱۴۰۲ است. این گوشی که درست یک سال قبل و در اکتبر ۲۰۲۲ وارد بازار شد، دارای طول ۱۶۳ میلی متر، ضخامت ۸ میلی متر و وزن ۱۸۷ گرم است، بدنه‌ای با طراحی ساندویچ شیشه دارد و با امتیاز مقاومت محیطی IP 53 در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون

شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G مجهز به نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با امکان نمایش یک میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از +HDR10، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و روشنایی حداکثری ۹۰۰ نیت است که ۸۶.۷ درصد از سطح جلویی را می‌پوشاند و با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۲ و MIUI 13 از جعبه خارج می‌شود و تا چند سال آپدیت‌های اصلی و پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کند. ردمی نوت ۱۲ پرو فایو جی مجهز به تراشه میان-رده مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ با ساعت ۶ نانومتری است که پردازنده مرکزی (CPU) هشت هسته‌‌ای، شامل دو هسته Cortex-A78 با نرخ ساعت ۲.۶ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با نرخ ساعت ۲.۰ گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی (GPU) آن از نوع Mali-668 MC4 است.

این تراشه، توان پردازشی رضایت‌بخشی را برای ردمی نوت ۱۲ پرو 5G فراهم می‌آورد اما قطعا آن را در بین سریع‌ترین گوشی‌های میان-رده ۲۰۲۲ قرار نمی‌دهد. این گوشی در اکثر تست‌های بنچ‌مارک جایی بین دو گوشی سامسونگ گلکسی A54 و سامسونگ گلکسی A53 5G قرار دارد. تست‌های اندازه‌گیری توان پردازشی نیز نتایج بسیار خوبی را نشان می‌دهد و این گوشی هرگز داغ نمی‌کند.

شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G در نسخه‌های زیر در بازار موبایل موجود است:

برجستگی دوربین پشتی به شکل مستطیلی عمودی در گوشه بالای سمت چپ و منزلگاه سه دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین ماکرو است.

دوربین اصلی سنسوری 1/1.56 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری و رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل دارد که در پشت لنزی با فاصله کنونی ۲۴ میلی متر، گشودگی دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار تشخیص فاز و پایدارسازی اپتیکی تصویر تعبیه شده است.

این دوربین عکس‌هایی ۱۲.۵ مگاپیکسلی ذخیره می‌کند که در نور روز، کیفیتی عالی دارند. این عکس‌ها سرشار از جزئیات هستند، کنتراست بالایی دارند، هیچ نویزی ندارند، از محدوده داینامیک خوبی برخوردار هستند و با اینکه در سطح عکس‌های گوشی‌های پرچمدار نیستند اما در بین میان-رده‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند.

با اینکه ردمی نوت ۱۲ پرو 5G دوربین تله‌فوتو ندارد اما زوم دیجیتالی آن بد نیست و عکس‌هایی که با زوم دو برابری گرفته می‌شوند، بسیار با کیفیت و فراتر از انتظار هستند. همچنین، امکان عکاسی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

با اینکه این گوشی حسگر عمقی ندارد اما دوربین اصلی آن پرتره‌های معرکه‌ای خلق می‌کند که جداسازی سوژه از پس‌زمین در آن‌ها حرف ندارد، بوکه خیلی خوبی دارند، سوژه را به خوبی نورپردازی می‌کنند، از دقت رنگ بالایی برخوردار هستند و محدوده داینامیک عالی دارند.

این گوشی همانند بسیاری دیگر از گوشی‌های میان-رده شیائومی دارای قابلیت حالت شب خودکار است که در صورت تشخیص کم بودن نور محیطی، به صورت خودکار فعال می‌شود. البته، حالت شب اختصاصی نیز موجود است.

عکس‌هایی که با دوربین اصلی در نور ضعیف گرفته می‌شوند، واقعا معرکه هستند و حتی می‌توان آن‌ها را به عکس‌های شب بعضی از گوشي‌های پرچمدار مقایسه کرد.

پیشنهاد ما به شما:  ویژن پرو چیست؟ آینده را پیش روی خود ببینید!

دوربین اولتراواید مجهز به سنسوری 1/4 اینچی با پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری و رزولوشن ۸ مگاپیکسل است که در پشت لنزی با گشودگی دیافرگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه قرار دارد که در گوشي‌های ارزان‌قیمت‌تر شیائومی نیز دیده می‌شود. با اینکه این دوربین عکس‌های خیلی خوبی در نور روز می‌گیرید اما در نور ضعیف اصلا عملکرد قابل قبولی ندارد.

سیستم دوربین پشتی با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود. از قابلیت‌های دوربین پشتی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G می‌توان به فلش LED از نوع dual-tune، عکاسی پانوراما و HDR اشاره کرد. این سیستم می‌تواند با کیفیت حداکثر 4K و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و با توجه به داشتن قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر، ویدئوهای بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار ضبط می‌کند.

در جلوی گوشی دوربینی با سنسور 1/3.06 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری قرار گرفته است که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.5 دارد. مشابه این دوربین در بسیاری دیگر از گوشی‌های میان-رده و اقتصادی شیائومی که در مقاله «بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون» آن‌ها را معرفی کردیم، به کار رفته است. این دوربین سلفی عکس‌هایی متناسب با محدوده قیمتی میان-رده می‌گیرد اما در خلق پرتره‌ها کمی مشکل دارد.

سیستم دوربین جلو شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G قابلیت HDR دارد و می‌تواند با حداکثر کیفیت 1080p@30/60fps فیلمبرداری کند.

از دیگر مشخصات بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون می‌توان به یک جفت استریو اسپیکر، فرستنده IR، حسگر اثر انگشت جانبی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۷ واتی (۱۰۰ درصد در ۴۶ دقیقه) اشاره کرد.

امکان خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی نیمه‌شب، سفید قطبی و ارغوانی سحابی وجود دارد.

۲- شیائومی پوکو F4 5G

شیائومی Poco F4 5G در ژوئن ۲۰۲۲ وارد بازار شد. این گوشی دارای ۱۶۳.۲ میلی متر طول، ۷.۷ میلی متر ضخامت و ۱۹۵ گرم وزن است و طراحی ساندویچ شیشه دارد که با امتیاز مقاومت محیطی IP 53 در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

پوکو اف ۴ فایو جی مجهز به نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با امکان نمایش یک میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از +HDR10، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و روشنایی حداکثری ۱۲۰۰ نیت است که ۸۶.۷ درصد از سطح جلویی را می‌پوشاند و با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. مشابه این نمایشگر در ردمی نوت ۱۲ پرو 5G که بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون است نیز مشاهده می‌شود.

گوشی poco 4f 5g

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14.2 مخصوص پوکو از جعبه خارج می‌شود و مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 8770 5G با ساخت ۷ نانومتری است که CPU هشت هسته‌ای، شامل یک هسته Kryo 585 با نرخ ساعت ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با نرخ ساعت ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با نرخ ساعت ۱.۸ گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Adreno 650 است.

این تراشه، Poco F4 5G را نسبت به بسیاری از گوشی‌های کلاس میان-رده وارد بازار شده در سال ۲۰۲۲ و ماقبل، توانمندتر می‌سازد، به طوری که تست‌های بنچ مارک نشان‌دهنده برتری پردازشی قابل توجه در مقایسه با گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی A52s 5G، سامسونگ گلکسی A53 5G، شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G و پوکو X3 پرو هستند. از نظر پایداری نیز باید بگوییم که سیستم خنک‌کننده تراشه، عملکرد خیلی خوبی دارد و سبب پایداری پردازشی عالی می‌شود. البته، Poco F4 5G تحت فشار شدید، داغ می‌شود و دمای آن به ۸۶ درجه سلسیوس هم می‌رسد ولی این موضوع به دلیل عملکرد عالی انتشار گرما است.

در کل می‌توان گفت که پوکو اف ۴ فایو جی با تراشه پرچمدار خود، بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون برای گیمینگ محسوب می‌شود که می‌توانید آن را در نسخه‌های زیر بخرید:

این گوشی شکاف کارت حافظه خارجی ندارد.

پوکو F4 5G با تمرکز بر گیمینگ ساخته شده است و مطابق انتظار، سیستم دوربین چندان پیشرفته به نظر نمی‌رسد اما عملکرد بدی ندارد. در پشت گوشی سه دوربین اصلی، اولتراواید و ماکرو قرار گرفته‌اند.

دوربین اصلی مجهز به لنز 1/2.0 اینچی با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری و رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی است که در جلوی آن لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز و پایدارسازی اپتیکی تصویر قرار گرفته است.

این دوربین به صورت پیشفرض عکس‌ها را با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی ذخیره می‌کند. عکس‌هایی که در نور روز گرفته می‌شوند، عالی هستند. این عکس‌ها جزئیات زیادی دارند، نویز آن‌ها خیلی ملایم کاهش پیدا کرده است، محدوده داینامیک و کنتراست خوبی دارند و از دقت رنگ بالایی برخوردار هستند. این گوشی، زوم اپتیکی ندارد و فاقد زوم دیجیتالی بدون افت کیفیت است. دوربین اصلی می‌تواند عکس‌ها را با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی نیز ذخیره کند.

پیشنهاد ما به شما:  پوستر رسمی سامسونگ گلکسی S24 اولترا، گوشی موبایل با هوش مصنوعی

با اینکه Poco F4 5G حسگر عمقی ندارد اما دوربین اصلی می‌تواند پرتره‌های خیلی خوبی بگیرد که جداسازی سوژه از پس‌زمینه در آن‌ها به خوبی انجام می‌شود و بوکه زیبایی هم دارند.

این دوربین دارای حالت شب خودکار است که در اکثر گوشی‌های میان-رده امروزی دیده می‌شود و در حالت پیشفرض، روشن است. این حالت، هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین اولتراواید کار می‌کند. عکس‌هایی که با دوربین اصلی در نور ضعیف و حالت شب خودکار گرفته می‌شوند، به نسبت انتظاری که از پوکو اف ۴ فایو جی می‌رود، خوب هستند. این عکس‌ها نورپردازی خوبی دارند و از محدوده داینامیک گسترده، کنتراست کافی و اشباع رنگ مناسبی برخوردارند و نویز پایینی دارند. میزان جزئیات در این عکس‌ها نیز قابل قبول است. اگر از حالت شب دستی استفاده کنید، می‌توانید عکس‌های روشن‌تر و بهتری بگیرید اما اگر اصلا از حالت شب استفاده نکنید، کیفیت عکس‌ها به طور قبل توجهی افت می‌کند.

دوربین اولتراواید مجهز به حسگری 1/4 اینچی با پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری و رزولوشن ۸ مگاپیکسل است که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۱۹ درجه در جلوی آن قرار دارد. مشابه این دوربین اولتراواید در بسیاری از گوشی‌های شیائومی میان-رده و حتی اقتصادی دیده می‌شود اما کیفیت عکس‌های اولتراواید Poco F4 5G در نور روز معرکه است و می‌توان این دوربین را از بهترین دوربین‌های اولتراواید در کلاس میان-رده دانست. در مقابل، عکس‌هایی که با این دوربین در نور ضعیف و در شب می‌گیرید، کیفیت بسیار پایینی دارند، سرشار از نویز هستند و میزان جزئیات آن‌ها کافی نیست.

یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت، سومین دوربینی است که در پشت گوشی قرار دارد. سیستم دوربین پشتی دارای قابلیت‌های فلش LED، عکاسی پانوراما و HDR است و می‌تواند با کیفیت حداکثر 4K@60fps فیلمبرداری کند. به دلیل برخورداری گوشی از پایدارسازی اپتیکی تصویر، ویدئوها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی با سنسور 1/3.06 اینچی دارای پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری و رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد که مجهز به لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.5 است. این دوربین می‌تواند در نور مناسب، عکس‌های خیلی خوبی بگیرد. این دوربین از حالت پرتره نیز پشتیبانی می‌کند که البته جداسازی سوژه از پس‌زمینه را خیلی خوب انجام نمی‌دهد اما بوکه زیبایی می‌سازد. این دوربین می‌تواند با حداکثر کیفیت 1080p@30fps فیلمبرداری کند.

از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی شیائومی می‌توان به یک جفت استریو اسپیکر، فرستنده IR، حسگر اثر انگشت جانبی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سیمی ۶۷ وات (۱۰۰ درصد در ۳۸ دقیقه) اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های نقره‌‌ای مهتابی، مشکی نیمه‌شب و سبز سحابی در بازار موبایل موجود است.

۳- شیائومی ردمی نوت 11 E Pro 5G

شیائومی Redmi Note 11 E Pro 5G در چهارم مارس ۲۰۲۲ وارد بازار گوشی شد و دارای بدنه‌ای با طراحی ساندویچ شیشه، طول ۱۶۴.۲ میلی متر، ضخامت ۸.۱ میلی متر و وزن ۲۰۲ گرم است که امتیاز مقاومت محیطی برای آن مشخص نشده است.

این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که ۸۶ درصد از سطح جلویی را می‌پوشاند ولی جنس شیشه جلویی آن مشخص نیست.

شیائومی Redmi Note 11 E Pro 5G

شیائومی ردمی نوت 11 E Pro 5G با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 از جعبه خارج می‌شود و با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ باساخت ۶ نانومتری و پشتیبانی از فناوری 5G کار می‌کند. این تراشه، دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، شامل دو هسته Kryo 660 Gold با نرخ ساعت ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 660 Silver با نرخ ساعت ۱.۷ گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی Adreno 619 دارد.

امکان خرید گوشی شیائومی Redmi Note 11 E Pro 5G در نسخه‌های زیر وجود دارد:

این گوشی شکاف کارت حافظه میکرو SD کارت دارد که با شکاف سیم کارت مشترک است و اگر بخواهید از هر دو سیم کارت خود استفاده کنید، فضایی برای SD کارت باقی نمی‌ماند.

ردمی نوت ۱۱ E Pro 5G دارای سیستم دوربین پشتی نسبتا خوبی است که دوربین اصلی آن با سنسور 1/1.52 اینچی با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری و رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی کار می‌کند و در جلوی این سنسور، لنزی با فاصله کانونی ۲۶ میلی متر، گشودگی دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فاز قرار دارد. این دوربین می‌تواند در روز و شب، عکس‌های خیلی خوبی بگیرد.

دوربین اولتراواید دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنزی با زاویه دید ۱۱۸ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 است که در نور روز عکس‌های خوبی می‌گیرد اما در شب، تعریف چندانی ندارند. مشابه این دوربین در بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون، یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو 5G نیز دیده می‌شود. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 در کنار دو دوربین اصلی و اولتراواید دیده می‌شود.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین گوشی‌های شیائومی برای گیمینگ در سال ۲۰۲۳

سیستم دوربین پشتی شیائومی Redmi Note 11 E Pro 5G دارای فلش LED و قابلیت‌های پانوراما و HDR است و می‌تواند با کیفیت حداکثر 1080p@30fps فیلمبرداری کند.

دوربین سلفی دارای سنسوری 1/3.06 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری و رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی است که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.5 دارد و می‌تواند در نور روز، عکس‌های قابل قبولی بگیرد. حداکثر کیفیت فیلمبرداری این دوربین به 1080p@30fps می‌رسد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک جفت استریو اسپیکر، جک ۳.۵ میلی متری، فرستنده IR و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با سرعت شارژ ۶۷ وات (۱۰۰ درصد در ۴۲ دقیقه) اشاره کرد. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، سفید قطبی و آبی آتلانتیک از فروشگاه اینترنتی فرنا بخرید.

۴- شیائومی پوکو M4 5G

شیائومی Poco M4 5G در هفتم اکتبر ۲۰۲۲ وارد بازار شد و یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی موجود در بازار موبایل ایران است. این گوشی دارای ۱۶۴ میلی متر طول، ۸.۹ میلی متر ضخامت و ۲۰۰ گرم وزن است و بدنه‌ای از جنس شیشه در جلو و پلاستیک در پشت دارد. این گوشی دارای امتیاز مقاومت محیطی IP 52 است و در مقابل گرد و غبار و پاشش آب تا حدی مقاومت دارد. در این محدوده قیمتی، حداقل امتیاز مقاومت محیطی IP 53 انتظار می‌رود.

این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۵۸ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت در حالت HBM است، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل (تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر اینچ) دارد، ۸۳.۶ درصد از سطح جلویی گوشی را می‌پوشاند و با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

شیائومی Poco M4 5G

شیائومی پوکو ام ۴ فایو جی با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ با ساخت ۷ نانومتری کار می‌کند که CPU هشت هسته‌ای، شامل دو هسته Cortex-A76 با نرخ ساعت ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با نرخ ساعت ۲.۰ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 از جعبه خارج می‌شود.

این گوشی از نظر توان پردازشی آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، ضعیف نیست و می‌تواند گوشي‌هایی مثل سامسونگ گلکسی A32 5G، شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس، و سامسونگ گلکسی A23 را پشت سر بگذارد.

امکان خرید گوشی شیائومی Poco M4 5G در نسخه‌های زیر وجود دارد:

این گوشی دارای جایگاه اختصاصی کارت حافظه خارجی است و در صورتی که حافظه داخلی جوابگوی نیاز شما نیست، می‌توانید یک میکرو SD کارت به گوشی اضافه کنید و همزمان امکان استفاده از هر دو سیم کارت برای شما وجود دارد.

همانطور که از یک گوشی اقتصادی با قیمت حدود ۵ میلیون تومان در آبان ۱۴۰۲ انتظار می‌رود، سیستم دوربین آنچنان تعریفی ندارد و شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربینم سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو است. هر دو دوربین می‌توانند با حداکثر کیفیت 1080p@30fps فیلمبرداری کنند و دارای قابلیت HDR هستند. گذشته از این، دوربین جلو می‌تواند عکاسی پانوراما نیز انجام دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری، فرستنده IR، حسگر اثر انگشت جانبی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد بخرید.

سوالات پرتکرار

۱- بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی شیائومی تا قیمت ۱۰ میلیون تومان در آبان ۱۴۰۲، شیائومی می ۱۱ لایت 5G است که برای آشنایی با آن می‌توانید به مقاله «بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون» مراجعه کنید.

۲- بهترین گوشی شیائومی تا ۱۲ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۲ میلیون، ردمی نوت ۱۲ پرو 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت است.

۳- بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون، Nothing Phone 1 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت است.

۴- بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون سامسونگ در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون سامسونگ، گوشی گلکسی A54 5G است.

۵- بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون، گوشی Xiaomi 12 Lite 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت است.

۶- بهترین گوشی شیائومی تا ۱۳ میلیون در آبان ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۳ میلیون، ردمی Note 12 Pro Speed 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت است.

جمع‌بندی

در این مقاله، بهترین گوشی شیائومی تا ۱۱ میلیون را به شما معرفی کردیم. همانطور که گفته شد، در زمان نوشته شدن این مقاله در آبان ۱۴۰۲، بهترین گوشی شیائومی که می‌توانید با قیمت زیر ۱۱ میلیون تومان بخرید، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۵ جی است. همچنین، گوشی‌های Poco F4 5G و Redmi Note 11 E Pro 5G نیز گوشی‌های خوب شیائومی هستند که با زیر ۱۱ میلیون در بازار موبایل ایران به فروش می‌رسند.

منبع:
gsmarena.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا