بازی ها

بهترین بازی‌های دو نفره

بازی‌‌‌های دو نفره

بازی‌های دو نفره

صنعت بازی روز به روز در حال گسترش است و استودیوهای بازی‌سازی در حال رقابت با همدیگر هستند. بازی‌های ویدیوی در سراسر جهان به یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه بزرگسالان، نوجوانان و کودکان تبدیل شده است.

جالب است بدانید که صنعت بازی‌های ویدیویی یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها در بازار جهانی است که سالانه میلیون‌ها دلار برای شرکت‌های سازنده کسب درآمد می‌کنند. در این میان سبک جدیدی از بازی‌ها ویدیوی که محبوبیت زیادی را بدست آودند، بازی‌های دو نفره هستند.

بازی‌های دو نفره به شکل‌های مختلفی عرضه شده‌اند که می‌توانید با خانواده و دوستان انجام دهید و ساعت‌ها سرگرم شوید. در حال حاضر پلتفرهای مختلفی برای اجرای بازی‌های ویدیویی وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی، گوشی‌های موبایل هستند.

اگر ساعت‌ها به دنبال دانلود بهترین بازی‌های دو نفره هستید و نمی‌دانید چه بازی را انتخاب کنید، در ادامه این مطلب با فرنا همراه باشید،‌ چرا که قصد داریم بهترین بازی‌های دو نفره گوشی،‌ بهتری بازی‌های دو نفره کامپیوتر، PS2، PS4 و PS5 را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی‌‌های دو نفره کامپیوتر

بازی Call of Duty: Warzone

کال اف دیوتیسری بازی‌های کال‌آودیوتی همیشه یکی از بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتر به شمار می‌روند که در چند سال اخیر با افزایش محبوبیت بازی‌های دو نفره آنلاین، اکتیویژن (استودیو سازنده کال‌آودیوتی) تصمیم گرفت نسخه آنلاین این سری از بازی‌های دو نفره را برای پلتفرم‌های مختلف عرضه کند.

بازی کال‌آودیوتی وارزون یکی از بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین محسوب می‌شود که برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و PS5 عرضه شد. بازیکنان در این بازی به صورت گروه‌های چند نفره وارد یک نقشه می‌شوند و از بین ۱۲۰ نفری که در بازی‌ هستند، گروهی که در آخر باقی بماند، برنده بازی می‌شود.

بازی Grand Theft Auto Online

Grand Theft Auto Onlineبه جرات می‌توان گفت سری بازی‌های جی تی ای، یکی از بهترین بازی‌های دو نفره و چند نفره در تاریخ محسوب می‌شوند. این سری از بازی‌ها در سبک جهان باز هستند و از زمان عرضه اولین نسخه تا اکنون،‌ توانستند محبوبیت زیادی بدست آورند.

بازی Grand Theft Auto Online از جمله بازی‌های دو نفره کامپیوتر است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود. در این بازی، بازیکن‌ها می‌توانند در سه نقش بازی کنند و به دنبال اهداف خود بروند،‌ البته در این مسیر اتفاقات و کارهای مختلفی می‌توانند انجام دهند که بسیار هیجان‌انگیز هستند.

بازی Grand Theft Auto Online، ابتدا برای کنسول‌ها عرضه شد و پس از مدتی با افزایش محبوبیت آن، شرکت راک استار تصمیم گرفت این بازی‌ را برای کامپیوتر و سایر پلتفرم‌ها عرضه کند. این بازی علاوه بر کامپیوتر، جزو بهترین بازی‌های دو نفره PS4 و بهترین بازی‌های دو نفره PS5 هم است.

بازی A Way Out

بازی A way outاگر به بازی‌ها بقا و فرار علاقمند هستید،‌ بازی A Way Out یکی از بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتر است که می‌توانید به همراه دوستانتان ساعت‌ها سرگرم شوید. داستان بازی از این قرار است که دو نفر در یک زندان هستند و شما وظیفه دارید با انجام ماموریت‌ها مختلف آن‌ها را از زندان فراری دهید.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین و شگفت انگیزترین بازی های مخفی گوگل در سال 2022

این بازی جزو بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین است که هنگام اجرای بازی، صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود و با کمک دوست خود باید مراحل را بگذاریند تا معماهای پیش‌ رو را حل کنید.

بهترین بازی‌های دو نفره PS4

بازی Minecrft

بهترین بازی پی ای Minecraftبازی ماینکرافت یکی از بهترین بازی‌های دو نفره تاریخ محسوب می‌شود که در طول چند سال توانسته موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. این بازی در سبک جهان باز عرضه شده است که بازیکنان باید برای بقا به ساخت و ساز بپردازند.

بازی ماینکرافت را می‌توان جزو بهترین بازی‌های دو نفره PS4 قرار دارد که در جمع‌های خانوادگی و دوستانتان برای ساعت‌های شما را سرگرم می‌کند.

بازی FIFA 23

بازی فیفا 23از زمان عرضه اولین کنسول‌های خانگی، بازی‌های فوتبالی مورد توجه بسیاری از گیمرها بودند و تا الان در لیست بهترین بازی‌‌های دو نفره قرار دارند. سری بازی‌های فیفا به دلیل رقابتی بودن از هیجان بسیاری بالایی برخوردارد هستند و برای برنده شدن مقابل حریف‌های خود، نیاز دارید که تکنیک‌های مختلفی را به کار ببرید.

این بازی جزو بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین و بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین PS4 است که علاوه بر PS4 برای کامپیوتر و PS5 هم در دسترس قرار دارد.

بازی Fortnite

بازی پی اس فورتنایتمحبوبیت بازی‌های بتل رویال از سال ۲۰۱۷ شروع شد و این سبک، به یکی از محبوب‌ترین سبک بازی‌های دو نفره تبدیل شد. بازی فورتنایت جزو موفق‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است که در آن به صورت گروهی وارد یک نقشه می‌شوید و در آخر تیمی که زنده بماند برنده بازی است.

فورتنایت علاوه بر اینکه جزو بهترین بازی‌های دو نفره PS4 است، پس از عرضه برای کامپیوتر توانست در لیست بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتر هم قرار بگیرد که روزانه میلیون‌‌ها نفر به صورت آنلاین بازی می‌کنند.

بهترین بازی‌های دو نفره PS5

بازی Destiny 2

بهترن بازی پی اس 5- destiny2در ادامه بهترین بازی های دو نفره PS5 به یکی از بازی‌های محبوب یعنی Destiny 2 می‌رسیم که در سبک خود طرفدارهای زیادی دارد. این بازی ادامه نسخه قبلی خود است که وارد جهانی دیگر با سیاه‌ چاله‌ها و مراحل مختلف می‌شوید که به صورت دو نفره می‌توان این مراحل‌ها را گذراند.در طول مسیر بازی ماموریت‌های روزانه و هفتگی در پیش روی شما قرار می‌گیرند که با تکمیل کردن آن‌ها، جوایز مختلفی را بدست خواهید آورد.

بازی Dirt 5

بهترین باری پی اس 5 درتی 5بازی Dirt 5 از سری بازی‌های مسابقه‌ای ماشینی است که به شکل‌های مختلف می‌توانید به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید. در این بازی امکان استفاده از ماشین‌‌های مختلف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها باید چالش‌های سختی را بگذرانید.

بازی Diablo3

بهترین بازی پی اس 5 دیابلو3امسال سومین نسخه از بازی Diablo برای کنسول PS5 عرضه شد که شاهد تغییرات گرافیکی فوق‌العاده‌ای در آن بودیم. گیمپلی بازی نسبت به سری قبل پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و شاهد یک اکشن RPG ایزومتریک هستیم که در طول مراحل با عبور از جهنم شما را به وجد می‌آورد.بدون شک سری بازی‌های Diablo یکی از بهترین بازی‌های دو نفره PS5 هستند که برای ساعت می‌توانید بازی کنید و از جزئیات خارق‌العاده محیط بازی، لذت ببرید.

بهترین بازی‌های دو نفره PS2

بازی WWE SmackDown vs Raw 2007

بهترین بازی کشتی کج پی اس 5 کشتی کج یکی از ورزش‌های محبوب در سراسر دنیا است که پس از چند سال آغاز این ورزش، استویدیوهای سازنده بازی تصمیم گرفتند که بازی این ورزش هیجانی را عرضه کنند.

بازی WWE SmackDown vs Raw 2007 پس از عرضه موفقیت‌های زیادی را بدست آورد و در لیست بهترین بازی‌های دو نفره PS2 و بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین قرار گرفت که از گرافیک خوبی بهره می‌برد.

در این بازی کاراکترهای مختلف و سبک بازی‌های متفاوتی وجود دارد که متناسب با سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. بازی گیمپلی بسیار خوبی دارد و اگر به بازی‌های اکشن علاقمند هستید،‌ این بازی پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد ما به شما:  بازی فکری رایگان برای موبایل اندروید و آیفون

بازی Tekken Tag Tournament

بازی تیکنسال ۲۰۰۰ با عرضه بازی تیکن، انقلابی در بازی‌های اکشن رخ داد و شاهد سبک جدیدی از بازی‌های دو نفره بودیم که به دلیل رقابتی بودن، هیجان چند برابری نسبت به سایر بازی‌ها داشت.

در این بازی به بیش از ۲۰ کاراکتر دسترسی دارید که در زمین‌های مختلف می‌توانید با یکدیگر مبارزه کنید. اگر می‌خواهید ساعت‌ها با دوستان خود بازی کنید و لذت ببرید، بازی تیکن که یکی از بهترین بازی‌های دو نفره PS2 است که پیشنهاد می‌‌کنیم برای یک بار آن را امتحان کنید.

بازی GTA: SanAndreass

بازی جی تی ای پی اس 5به اعتقاد خیلی از گیمرها، بازی GTA SanAndreass جزو بهترین بازی‌های تاریخ است که هر کدام از ما ها برای یک بار هم این بازی را تجربه کرده‌ایم. شهرهای داخل بازی، گیمپلی، ماشین‌های قدیمی و شخصیت‌های خاطره‌انگیز جزو تاریخچه این بازی هستند که هر گیمری را به سمت خود جذب می‌کند.

در بخشی از این بازی امکان دو نفره بازی کردن وجود دارد که با یکی از دوست‌های خود می‌توانید بازی کنید. بازی به صورت آفلاین است و با تجربه آن مطمئن خواهید شد که GTA SanAndreass، یکی از بهترین بازی‌های دو نفره PS2 است.

بهترین بازی‌‌های دو نفره اندرویدی

بازی Call of Duty: Mobile

بهترین بازی اندرویدی کال اف دیوتیدر سال ۲۰۱۸ اکتیویژن با عرضه بازی Call of Duty Mobile انقلاب جدیدی در بازی‌های بتل رویال موبایل را آغاز کرد. این بازی شوتر مانند سایر بازی‌های بتل رویال، ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه حضور خواهند داشت و در گروه‌های چهار یا دو نفره به مبارزه می‌پردازند.

بازی از گرافیک بسیار بالایی بهره می‌برد و گیمپلی آن در حد بازی‌های کامپیوتر و کنسول است. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون نفر کاربر فعال دارد و جزو بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین است.

بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایلبازی پابجی موبایل دقیقا یک سال قبل از کالاف دیوتی موبایل عرضه شد. این بازی در سبک بتل رویال است و برای گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

بازی از گرافیک و مکانیک بسیار خوبی بهره می‌برد و در سبک‌ها و نقشه‌های مختلف می‌توانید با دوستان خود بازی کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ ماهیت بازی‌های بتل رویال، زنده ماندن است. پابجی موبایل مانند سایر بازی‌های بتل رویال، ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه حضور دارند و برنده تیمی است که در آخر زنده بماند.

اگر به بازی‌های شوتر و بتل رویال علاقمند هستید، بازی پابجی موبایل بدون شک یکی از بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین است که به همراه دوستان خود به صورت دو نفری یا چند نفری می‌توانید بازی کنید.

بازی Clash Royale

بازی کلش رویالبه سراغ یکی از موفق‌ترین بازی‌‌های استودیو سوپرسل در سبک بازی‌های دو نفره کارتی می‌رویم. سوپرسل در ادامه ماجراجویی کلش آف کلنز، بازی کلش رویال را عرضه کرد که در همان ابتدای عرضه مور توجه بسیاری از کاربرها قرار گرفت.

در این بازی شما با استفاده از کارت‌هایی که دارید باید با دشمن خود مبارزه کنید و کارت‌ها را براساس استراتژی درست استفاده کنید تا بتوانید بر حریف خود مغلوب شوید. بازی به صورت آنلاین است و یکی از بهترین بازی‌های دو نفره گوشی محسوب می‌شود.

بهترین بازی‌های دو نفره در چت

بازی ترجیح می‌دی که؟

بازی ترجیح میدی که؟بازی ترجیح می‌دی یا Would You Rather یکی از بازی‌های دو نفره خانگی است که در جمع‌های دوستانه و خانوداگی می‌توانید انجام دهید. اکنون که ارتباط‌ها مجازی شده است، می‌توانید این بازی را در چت با دوستان خود تجربه کنید.

در این بازی طرفین باید دو تا سناریو مختلف را در کنار هم قرار دهند و دیگری باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند. بازی برنده‌ای ندارد و با سوالاتی که از همدیگر می‌پرسید، ساعت‌ها می‌توانید سرگرم شوید و درباره آن‌ها بحث کنید.

پیشنهاد ما به شما:  گرافیکی ترین بازیهای اندروید سال ۲۰۲۳

بازی Marry, Kiss and Kill

بازی ببوس ازدواج کن بکشیکی از بازی‌های چالشی و هیجان‌انگیز که می‌توانید با دوستان خود انجام دهید، بازی Marry, Kiss and Kill است که جزو بهترین بازی‌های دو نفره در چت محسوب می‌شود. قواعد بازی بسیار ساده است، در این بازی یک نفر سه تا شخصیت را معرفی می‌کند و طرف مقابل باید با یکی ازدواج کند، دیگری را ببوسد و نفر سوم را بکشد.

بازی دو حقیقت یک دروغ

بازی دو دروغ و یک حقیقت این بازی علاوه بر اینکه جزو بهترین بازی‌های دو نفره در چت محسوب می‌شود، برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بسیار سرگرم کننده است.

در این بازی یک نفر باید سه تا جمله در مورد خودش به بقیه بگوید که از میان این سه جمله دوتا حقیقت دارد و یکی از آن‌ها دروغ است. سایر افراد فقط یکبار فرصت دارند که حقایق را از دروغ تشخیص دهند و نباید هیچگونه راهنمایی و کمکی به آن‌ها برسد.

بهترین بازی‌های دو نفره با پاسور

بازی هفت خبیث

بازی هفت خبیثبرای افرادی که به ورق و پاسور علاقمند هستند، مطمئنا انتخاب بازی هفت خبیث که یکی از بهترین بازی‌های دو نفره با پاسور است، که انجام آن لذت می‌برند. در این بازی هر بازیکن هفت تا کارت دریافت می‌کند و کارت‌های باقی مانده در وسط قرار می گیرند. بازیکنان باید در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بازی را شروع کنند و کارت‌ها را براساس خال یا شماره مشابه با کارت روی زمین بیندازند.

بازی بلوف

بازی بلوف در این بازی، بازیکن‌ها پس از دریافت کارت باید کارت‌های مشابه خود را با پشت کارت روی زمین بیندازد تا زمانی که کارت‌های مشابه تمام شوند. سپس نوبت دیگری می‌شود و اگر زمانی حس کردید که طرف مقابل‌ کارت غیر مشابه را روی زمین قرار داده است می‌توانید اعلام کنید.

در صورتی که حدس شما درست باشد، طرف مقابل باید تمام کارت‌های روی زمین را به عنوان جریمه بردارد. از طرفی اگر حرف شما غلط باشد، باید تمام کارت‌ها را بردارید. در این بازی برنده کسی است که زودتر دستش خالی شود.

بازی بلک جک

بازی بلک جکدر این بازی مقایسه بین کارت پخش کن و بازیکن است که در ابتدا کارت پخش کن دو تا کارت به بازیکن می‌دهد. بازیکن می‌تواند کارت‌های بیشتری بخواهد تا زمانی که تعداد آن‌ها به ۲۱ یا کمتر برسد. اگر مجموع کارت‌های کارت پخش کن کمتر از کارت‌های بازیکن شود، بازنده بازی است.

بازی‌های مخفی گوگل

بازی PAC-MAN

بازی پک من شکی نیست که بسیار از کاربرها با بازی پک من خاطراتی در کودکی دارند. این بازی جزو اولین بازی‌های ویدیویی است که به خاطر جذابیت و هیجان گیمپلی، طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرد.

برای اجرای این بازی کافی است، در کادر سرچ گوگل،‌ عبارت pacman را سرچ کنید. پس از آن در بخش نتایج بازی برایتان باز می‌شود و می‌توانید بدون نصب، بازی کنید.

بازی T-Rex

بازی تی رکس احتمالا با وضعیت اینترنت الان، هنگام جست‌وجو در گوگل با اخطار no network connectivity برخورد کرده‌اید. در این مواقع تصویر زیر را مشاهده می‌کنید که یک دایناسور است و باید آن را در این مسیر بی انتها هدایت کنید تا از موانع عبور کند. T-Rex جزو بازی‌های مخفی گوگل است که بد نیست آن را تجربه کنید.

بازی Solitaire

بازی سولیتیراین بازی قبلا در ویندوز 7 پیدا می‌شد که یکی از بازی های محبوب به شمار می‌رود. بازی در عین سادگی از جذابیتی خاصی بهره می‌برد که می‌تواند برای مدتی شما را به چالش بکشد.

بازی Solitaire جزو بازی‌های مخفی گوگل است که برای اجرای آن، نیازی به نصب نیست. برای اجرای این بازی کافی است در گوگل عبارت Solitaire را جست‌وجو کنید تا پنجره آن برایتان باز شود.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا