اخبار

نئورالینک در آزمایش‌های حیوانی خود تا کنون 1500 حیوان را کشته است

طبق گزارش ها، شرکت نئورالینک متعلق به ایلان ماسک تحت بررسی تحقیقات فدرال در مورد تعداد زیادی از مرگ و میر حیوانات در طول آزمایشات و تحقیقات بالینی قرار گرفته است. ما به آنچه منجر به این شد خواهیم پرداخت.

NEURALINK: آن‌ها چه می‌کنند و چرا از حیوانات در آزمایش‌ها استفاده می‌شود؟ Neuralink در توسعه یک رابط مغز و ماشین دخالت دارد که از نظر تئوری به شما امکان می‌دهد کامپیوتر را با مغز انسان خود کنترل کنید. خوب، این فقط در مورد برنامه های عالی و جالب نیست، بلکه اهدافی برای کمک به راه رفتن افراد فلج و افراد نابینا برای دیدن جهان اطراف خود وجود دارد. حتی برنامه هایی برای کمک به افراد مبتلا به آلزایمر و زوال عقل برای درک بهتر دنیای خود وجود دارد. اکنون، برای اینکه همه این موارد کار کنند، تراشه ای در داخل جمجمه شما کاشته می شود که از طریق سیگنال های عصبی با دستگاه ارتباط برقرار می کند. و از آنجایی که این کار از نظر فنی دشوار و خطرناک است، Neuralink در حال حاضر آزمایشاتی را روی حیوانات انجام می دهد و به عنوان بخشی از این آزمایشات، از سال 2018 که Neuralink تحقیقات خود را آغاز کرد، حدود 1500 حیوان شامل میمون، گوسفند و خوک کشته شده اند.

حیوانات معمولاً در تحقیقات بالینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا می‌توانند کشنده باشند یا منجر به برخی اثرات نامطلوب بر سلامتی شوند که بیشتر مردم نمی‌خواهند برای انسان به خطر بیفتند. بنابراین، هر ساله بیش از 110 میلیون حیوان از انواع مختلف در آزمایشگاه‌های ایالات متحده برای آزمایش‌ها و آزمایش‌های مختلف کشته می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما:  تولید سری آیفون 14 پرو به طور قابل توجهی کاهش یافت

در سال 2021، ماسک گفت: «اولین محصول @Neuralink به افراد فلج این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر از افرادی که از انگشت شست استفاده می‌کنند، از گوشی هوشمند با ذهن خود استفاده کنند»، اما در طول سال‌ها، این شرکت بارها و بارها نتوانسته است ضرب‌الاجل‌ها را رعایت کند. در رویداد اخیر Neuralink 2022، او اعلام کرد که آزمایشات انسانی می تواند تا 6 ماه دیگر آغاز شود. بنابراین، فشار روی او، کارمندانش است و نیازی به گفتن حیوانات نیست. حیوانات ممکن است در آزمایش مبارزه کنند، تسلیم بیماری شوند، در این فرآیند یا تصادفی بمیرند، یا کشته شوند. خوب، جایگزین های اخلاقی دیگری مانند توانبخشی وجود دارد اما همیشه در نظر گرفته نمی شود. در دفاع از ماسک، او همیشه بهترین زندگی ممکن را برای حیوانات آزمایشگاهی قبل از مرگ آنها تعیین کرده است. در هر صورت، وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در حال حاضر مراقبت از حیوانات را در Neuralink تنظیم می کند و اداره غذا و دارو (FDA) تأیید دستگاه های پزشکی و آزمایشات را انجام می دهد. این شرکت توسط USDA تحت قانون رفاه حیوانات ایالات متحده مورد بررسی قرار می گیرد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا