اخبار

تولید سری آیفون 14 پرو به طور قابل توجهی کاهش یافت

تولید سری آیفون 14 پرو به طور قابل توجهی آسیب دید، فاکسکان نیروی کار خود را در هند چهار برابر کرد

بر اساس برآوردهای اخیر، 80 درصد از تمام آیفون‌ها در کارخانه فاکسکان در ژنگژو، چین ساخته می‌شوند. و اکنون این کارخانه به دلیل سیاست “صفر کووید” چین در حال تعطیل شدن است.

این بیشتر بر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس تأثیر خواهد گذاشت – در اقدامی بی سابقه، اپل رسما هشدار داد که رسیدن به اهداف تولید در چند ماه آینده دشوار خواهد بود زیرا کارخانه با ظرفیت کاهش یافته کار می کند. معمولاً اینها حقایقی است که کوپرتینوها برای خود نگه می دارند.

به گفته منابعی از دولت محلی که با رویترز صحبت کردند، شریک اپل، فاکسکان، قصد دارد نیروی کار را در کارخانه های خود در هند چهار برابر کند. این تعداد کارگران را از 17000 نفر فعلی به 70000 نفر افزایش می دهد.

این منابع به رویترز گفتند:

دو مقام دولتی با اطلاع از این موضوع گفتند که فاکسکان، تامین کننده اپل، قصد دارد نیروی کار کارخانه آیفون خود در هند را در مدت دو سال چهار برابر کند و به تعدیل تولید اشاره کرد زیرا با اختلالاتی در چین مواجه است.

تحلیلگران JP Morgan گزارش دادند که تا سال 2025، 25 درصد از تولید آیفون می تواند به هند منتقل شود. کوپرتینو در حال حاضر گوشی های آیفون 14 را در هند تولید می کند و تنها چند هفته پس از شروع تولید در چین شروع می شود. برنامه سال آینده (ظهور) این است که تولید آیفون 15 همزمان با آن در چین آغاز شود.سری آیفون 14 پرو

پیشنهاد ما به شما:  سیستم عامل جدید هندی با نام BharOS در راه است

در نمودار بالا می بینید که تولید بین سه شرکت تقسیم شده است. با این حال، مدل‌های Pro فقط توسط فاکس‌کان ساخته می‌شوند و این امر به طور انحصاری در ژنگژو اتفاق می‌افتد (با حدود 200000 کارگر در ساخت آیفون، این مکان لقب «آیفون سیتی» را به خود اختصاص داده است).

Reference:

www.gsmarena.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا