اخبار

فیس بوک ابزارهای جدیدی را برای محافظت از نوجوانان و حریم خصوصی آنها معرفی می کند

متا به دلیل عدم محافظت از نوجوانان در پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام خود همواره مورد انتقاد قانون‌گذاران و دولت‌ها قرار گرفته است و اکنون شرکت متعلق به مارک زاکربرگ به‌روزرسانی‌هایی را برای رفع این مشکل معرفی کرده است.

این شرکت اکنون فیلترهای بیشتری را به ویژگی People You May Know اضافه می کند، مشاهده لیست دوستان را محدود می کند و ابزارهای جدیدی را برای انتشار ناخواسته تصاویر صمیمی ارائه می دهد.

هنگامی که نوجوانان شروع به ارسال پیام به بزرگسالان می کنند، پیامی از آنها می پرسد که آیا آن شخص را در زندگی واقعی می شناسند یا خیر. سپس یک اطلاعیه ایمنی ظاهر می شود که گزینه هایی را فهرست می کند که می توان برای جلوگیری از تماس بیشتر با این شخص انجام داد.

نوجوانان جدیدی که در فیس بوک ثبت نام می کنند، هر چند این روزها تعداد کمی از آنها در فیسبوک ثبت نام میکنند، در برخی از تنظیمات حریم خصوصی از پیش انتخاب شده سخت ترین گزینه ها را خواهند داشت، مانند افرادی که می توانند لیست دوستان خود، افراد و صفحاتی را که دنبال می کنند، پست هایی که نشان گذاری شده اند، و چه کسانی مجاز به دیدن آنها باشند. در مورد پست ها هم، تنظیمات مشابه ایی مانند اینستاگرام در حال اجراست.

متا گفته است که قراره با مرکز ملی کودکان گمشده NCMEC همکاری کند تا پلتفرمی را برای نوجوانان بسازد تا دیگر نگران پخش شدن عکس های خصوصی خود بدون رضایت آنها نباشند.

البته ممکن است اجرایی شدن این پلتفرم کمی زمانبر باشد.

پیشنهاد ما به شما:  اندروید 14 برای گوشی‌های پیکسل و گلکسی پیامک از طریق ماهواره خواهد داشت

Reference:

www.gsmarena.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا