اخبار

نگاهی به ایفون 15 پلاس با جزیره داینامیک و پورت تایپ سی

هفته گذشته، رندرهای مبتنی بر CAD از Apple iPhone 15 Pro منتشر شد که حاشیه‌های نازک‌تر، طراحی منحنی‌تر و درگاه USB-C را نشان می‌داد. و چند روز پیش آیفون 15 معمولی را با Dynamic Island دیدیم. اکنون ما به رندرهای CAD مدل پلاس نگاه می کنیم که دارای Dynamic Island نیز می باشد. این بدان معناست که کل سری آیفون‌های امسال از Dynamic Island استفاده می‌کنند، که سال گذشته از آنجایی که آیفون 14 و آیفون 14 پلاس بریدگی خود را حفظ کردند، چنین نبود.

مانند مدل های معمولی و پرو، ایفون 15 پلاس اپل دارای طراحی بدنه جدید با لبه های کمی گرد و یک پورت USB-C است که جایگزین پورت لایتنینگ برای شارژ و انتقال داده می شود.

همچنین آیفون 15 پلاس حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل قبلی خود دارد، اما برآمدگی دوربین در پشت ضخیم‌تر است. این منبع می گوید آیفون 15 پلاس 160.87 میلی متر ارتفاع، 77.76 میلی متر عرض و 7.81 میلی متر ضخامت دارد. آیفون 14 پلاس سال گذشته 160.84 میلی متر ارتفاع، 78.07 میلی متر عرض و 7.79 میلی متر ضخامت داشت.

در اطراف قاب پشتی، آیفون 15 پلاس دارای دو دوربین (واید و فوق عریض) است و در سمت راست آن دکمه پاور، با سوئیچ قطع صدا و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارد.

هیچ منبعی مشخصاتی از آیفون 15 پلاس را فاش نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد خط تولید آیفون 15 بشنویم زیرا هنوز بیش از شش ماه تا رونمایی رسمی آن فاصله داریم.

پیشنهاد ما به شما:  معرفی نسل دهم آیپد اپل A14

 برای خرید گوشی های آیفون و دیگر گوشی های موبایل، میتوانید به سایت فرنا مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا