اخبار

مشخصات گوشی Vivo X Fold+ 5G

ویژگی‌هایی که توسط مدیر اجرایی شرکت مورد بررسی قرار گرفته است. در 26 سپتامبر راه‌اندازی می شود.

مشخصات Vivo X Fold+ 5G و تاریخ راه‌اندازی آن مشخص شده است و برخی از ویژگی‌های آن توسط یکی از مدیران شرکت مورد انتقاد قرار گرفته است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC بهره می‌برد که در مقایسه با Vivo X Fold که اوایل امسال عرضه شد، یک دوربین مشترک توسط Zeiss و Vivo و یک باتری 4730 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ سیمی 80 وات. گزارش‌های قبلی همچنین در مورد چیپست پرچمدار کوالکام، دوربین زایس و نمایشگر 120 هرتزی صحبت کرده بودند.

اولین مجموعه اطلاعات از Jia Jingdong، معاون Vivo است که در Weibo پست کرد که هر دو صفحه‌نمایش داخلی و خارجی گوشی هوشمند تاشو Vivo X Fold + 5G با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، سنسورهای اثر انگشت صفحه‌نمایش اولتراسونیک و Qualcomm Snapdragon 8+ SoC1 ارائه خواهند شد. مدیر اجرایی همچنین در مورد لولای آن صحبت کرد و ادعا کرد که این گوشی 300000 بار تست تاشو را پشت سر گذاشته و گواهینامه TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

مدیر اجرایی همچنین گفت که این تلفن دارای یک سیستم تصویربرداری و الگوریتم‌هایی خواهد بود که به طور مشترک توسط Vivo و Zeiss توسعه‌یافته‌اند. عکسی از این گوشی هوشمند که طراحی آن را به تصویر می‌کشد نیز به اشتراک گذاشته شد که گفته می‌شود Vivo X Fold+ 5G می‌تواند در رنگ قرمز عرضه شود.

یکی دیگر از کاربران Weibo ادعا می‌کند که این گوشی دارای یک رنگ آبی نیز خواهد بود و یک اسکرین‌شات به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد Vivo X Fold + 5G برای پیش رزرو از 21 سپتامبر در دسترس خواهد بود و در 26 سپتامبر راه‌اندازی می‌شود.

پیشنهاد ما به شما:  شاهکار جدید اپل؟ انتقال خط تولید آی‌پد از چین به هند

مجموعه دوم اطلاعات توسط طراح، Ben Geskin به اشتراک گذاشته شده است که جزئیات بیشتری در مورد مشخصات Vivo X Fold + 5G ارائه می‌دهد. جدا از تراشه اسنپدراگون 8+ Gen 1، لولای قوی‌تر، دوربین توسعه‌یافته زایس و گزینه رنگ قرمز را دارد. Geskin می‌گوید که نمایشگر گوشی دارای 19 گواهی DisplayMate A+ است. گفته می‌شود که دوربین‌ها از پوشش Zeiss T* استفاده می‌کنند تا کارایی نور را بهینه کنند. گفته می‌شود این هدست دارای باتری 4730 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی است.

این اولین‌بار نیست که مشخصات ظاهری این گوشی فاش می‌شود. برخی از اطلاعات، قبلاً توسط نویسنده اطلاعاتی Mukul Sharma به اشتراک گذاشته شده بود. وی ادعا کرد که Vivo X Fold+ 5G دارای یک نوار لغزنده هشدار، یک بریدگی سوراخ‌دار در مرکز صفحه‌نمایش داخلی و دیگری در صفحه‌نمایش بیرونی خواهد بود.

Reference:

gadgets360.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا