اخبار

گوشی Realme GT Neo5 از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کند

به نظر می رسد که Realme سازنده گوشی های هوشمند در حال کار بر روی آخرین پیشنهاد خود، سری Realme GT Neo5 است. اعتقاد بر این است که این سری دو مدل Realme GT Neo5 و Realme GT Neo5T را ارائه دهد. در حال حاضر، شایعاتی در مورد قابلیت شارژ این گوشی‌های هوشمند شنیده‌ایم، زیرا Realme GT Neo5 از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاور مشهور، Digital Chat Station اخیراً در Weibo فاش کرد که این تلفن هوشمند در دو نوع عرضه می‌شود – یکی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی و دیگری با پشتیبانی از شارژ سریع 240 واتی. گمان می رود گوشی ای که شارژ سریع 150 واتی را ارائه می دهد به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دو سلولی ((BLP98  مجهز شود. از سوی دیگر، گوشی ای که شارژ سریع 240 واتی را ارائه می دهد، شایعه شده است که به یک باتری دو سلولی 4600 میلی آمپر ساعتی (BLP987) مجهز شده است. دومی هنوز در انتظار گواهی BIS خود است و هیچ نشانه ای از زمان عرضه گوشی هوشمند در هند وجود ندارد.

گفته می شود Realme GT Neo5 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. گمان می رود که این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Dimensity سری 9 استفاده کند. علاوه بر این، Realme GT Neo5 ممکن است با یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۳۲ مگاپیکسلی عرضه شود.

همانطور که در شایعات در Weibo نشان داده شده است، Realme GT Neo5 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای نوع شارژ سریع 150 واتی دارد. ممکن است یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی برای نوع شارژ سریع 240 واتی داشته باشد. در نهایت، همچنین اعتقاد بر این است که این گوشی هوشمند بر روی پوسته Realme UI 4.0 مبتنی بر Android 13 اجرا خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما:  آیفون 15 پرو و پرومکس احتمالاً با دکمه جامد ساخته شوند

Reference:

www.digit.in

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا