اخبارفناوری و تکنولوژیموبایل

رنگ‌های جذاب سامسونگ گلکسی S24 اولترا پیش از رونمایی

علاقه‌مندان سامسونگ با هیجان و شوق زیاد در انتظار عرضه‌ی رنگ‌های جذاب سامسونگ گلکسی S24 اولترا می‌باشند، که قرار است کمتر از دو هفته دیگر روانه‌ بازار شوند. هرچند تصاویر رسمی از طرح اولیه این دستگاه، طراحی زیبا و مدرن این گوشی موبایل را نشان داده است. ما در مجله تکنولوژی فرنا می خواهیم نگاهی انحصاری به رنگ های منحصر به فرد سامسونگ گلکسی S24 اولترا، که قرار است تنها در فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس باشد، بپردازیم.

گلکسی S24 اولترا با سه رنگ انحصاری عرضه خواهد شد و هر یک با سایه‌های روشن که پالت رنگ‌ها شامل یک آبی آرامش بخش، یک سبز نشاط‌انگیز و یک نارنجی پرجنب و جوش است. هر رنگ شخصیت متمایز خود را به شکل بارزی به نمایش می‌گذارد.

با بررسی دقیق‌تر، مشخص می‌شود که واریانت‌های آبی و سبز از قاب‌های میانی مشکی خوش قیافه‌ای بهره می‌برند که زیبایی آن را دوچندان می کند. از طرف دیگر، نسخه‌ی نارنجی با قاب میانی نقره‌ای جلوه ی متفاوتی را به خود گرفته که کمپانی سامسونگ با این حرکت سعی دارد انواع سلیقه ها را پوشش دهد.

این رنگ‌های انحصاری سامسونگ گلکسی S24 اولترا نه تنها نشان دهنده‌ی تعهد سامسونگ به عرضه‌ی گزینه‌های متنوع به سبک‌های مد روز به کاربران است، بلکه توجه برند را به جزئیات در ساخت دستگاهی که هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی شاخص است، برجسته می‌کند.

رنگ‌های جذاب سامسونگ گلکسی S24 اولترا

پیش خرید سری سامسونگ گلکسی S24

سامسونگ به صورت رسمی تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024 خود را اعلام کرده است. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت هند (IST) یا ۱۰:۰۰ صبح به وقت (PST) برگزار شود.

پیشنهاد ما به شما:  مشخصات سری 3 گلکسی بوک سامسونگ فاش شد

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند جای خود را در آینده‌ی فناوری تلفن همراه ایمن کنند، زیرا پیش خرید سری گلکسی S24 سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه‌ی ۱۹۹۹ روپیه هند آغاز شده‌اند. به عنوان پاداش اضافی، کاربرانی که دستگاه‌های خود را پیش خرید می‌کنند، کوپنی اضافی به ارزش ۵۰۰۰ روپیه هند دریافت خواهند کرد که در فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل استفاده خواهد بود.

در مرکز این رویداد، یک موضوع اساسی قرار دارد و آن “هوش مصنوعی”. بر اساس اظهارات مقامات سامسونگ، رونمایی از گلکسی اس 24 با هدف به راه‌اندازی دوران Galaxy AI است، که نشان خواهد داد چگونه هوش مصنوعی نقش دستگاه‌های الکترونیکی در زندگی ما را مجددا تعریف خواهد کرد. سری گلکسی S24 قرار است فقط یک تلفن همراه نباشد؛ بلکه سعی دارد عرصه‌های جدیدی از خلاقیت، بهره‌وری و امکانات را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

با آغاز شمارش معکوس برای ۱۷ ژانویه، علاقه‌مندان سامسونگ می‌توانند انتظار دیدار با آینده‌ را داشته باشند، جایی که سری گلکسی S24 به عنوان نماد برخورد فناوری پیشرفته و ویژگی‌های هوشمند، ایستاده است.

منبع: sparrowsnews

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا