اخبارفناوری و تکنولوژیموبایل

آیفون 16 پرو مکس دوربین پریسکوپ “سوپر تله فوتو” خواهد داشت

خانواده آیفون 15 هنوز عرضه نشده است، اما ما در حال حاضر در مورد جانشینان آن صحبت می کنیم. به طور خاص، آیفون 16 پرو مکس که انتظار میرود در  سپتامبر 2024 عرضه شود. طبق گفته‌های افشاگر پرکار (و معمولاً قابل اعتماد) Digital Chat Station در خارج از چین، این دستگاه دارای ویژگی نسبتاً منحصربه‌فردی خواهد بود.

به گفته این افشاگر، آیفون 16 پرو مکس به دوربین زوم پریسکوپ «سوپر تله فوتو» مجهز خواهد شد. این نام ظاهراً به دوربین‌هایی با فاصله کانونی بیش از 300 میلی‌متر اشاره دارد که با توجه به اینکه آیفون 14 پرو مکس کنونی باید به زوم 77 میلی‌متری خود که مسلماً غیر پریسکوپی است، بسنده کند، این یک شاهکار مهندسی به  حساب میاید.

آیفون 16 پرو مکس

شایعه شده است که در سپتامبر امسال، آیفون 15 پرو مکس اولین پریسکوپ روی آیفون را معرفی خواهد کرد، و سال آینده آیفون 16 پرو نیز یک پریسکوپ خواهد داشت – نه فقط یک “سوپر تله فوتو”. بنابراین احتمالاً آیفون 16 پرو دارای پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس خواهد بود، با این حال  آیفون 16 پرو مکس حتی سیستم پیشرفته تری نیز خواهد داشت.

دوربین‌های Super Telephoto اغلب در عکاسی ورزشی و حیات وحش استفاده می‌شوند و استفاده از آن‌ها برای پرتره نیز جالب است، مشروط بر اینکه عکاس بتواند به اندازه کافی از سوژه فاصله داشته باشد.

علاوه بر این، همان منبع ادعا می کند که دوربین اصلی آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس دارای 12 درصد سنسور بزرگتری خواهد بود. انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس نیز به سخت‌افزار نسل قبلی خود بسنده کند.

امتیاز شما به این مقاله
پیشنهاد ما به شما:  داغ شدن گوشی اندروید + 9 روش جلوگیری از داغ شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا