اخبار

توانایی ویرایش پیام در آپدیت جدید واتساپ

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ درحال‌توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند. گزارش شده است که ردپایی از این ویژگی در آخرین نسخه بتا Whatsapp برای اندروید مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که گیرندگان یک پیام ویرایش شده نیز باید پس از انتشار این ویژگی، کلاینت خود را برای خواندن آن به آخرین نسخه به‌روز کنند. گفته می‌شود پلتفرم متعلق به متا چندین ماه است که روی این ویژگی کار می‌کند. گزینه ویرایش پیام قبلاً در یکی دیگر از نسخه‌های بتای اندروید واتس‌اپ در ماه می مشاهده شده بود.

طبق گزارش ویژگی واتس‌اپ WABetaInfo، پلتفرم متعلق به متا در حال کار بر روی گزینه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی ارسال شده را ویرایش کنند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا محدودیت زمانی خاصی برای ویرایش پیامک‌های ارسالی وجود خواهد داشت یا خیر. انتشار عمومی مورد انتظار این ویژگی نیز در حال حاضر ناشناخته است.

این گزارش همچنین شامل یک اسکرین‌شات است که نشان می‌دهد کاربران باید برای خواندن پیام‌های متنی ویرایش‌شده دریافت یا ارسال شده از طریق یک دستگاه مرتبط، کلاینت‌های واتس‌اپ خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند.

ویرایش پیام در آپدیت جدید واتساپ

همین ویژگی در نسخه بتای قبلی واتس‌اپ برای اندروید مشاهده شد. این نشان می‌دهد که برای ویرایش یک پیام متنی ارسال شده، کاربران باید متن را به مدت طولانی فشار دهند و یک گزینه ویرایش جدید را در منوی پاپ‌آپ انتخاب کنند که در حال حاضر شامل گزینه‌های Info و Copy است.

به نظر می‌رسد واتس‌اپ چندین ویژگی جدید را برای کاربران اندرویدی خود در دست اجرا دارد. گزارش اخیر دیگری حاکی از آن است که در حال کار بر روی اجازه دادن به کاربران اندروید برای ارسال‌کردن و واردکردن آفلاین چت خود از Google Drive است. این نسخه پشتیبان شامل تاریخچه کامل چت، فایل‌های رسانه‌ای و سایر اسناد است. گفته می‌شود که این ویژگی برای کاربران بتا در نسخه اندروید این برنامه نزدیک به انتشار است.

پیشنهاد ما به شما:  شیائومی یک مدل جدید Hello Kitty از civi2 را در چین منتشر کرد

Reference:

gadgets360.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا