اخبار

iOS 16.1 Beta 2 منتشر شد: نشانگر درصد باتری پویا، رفع باگ‌ها، موارد دیگر

iOS 16.1 beta 2 در حال حاضر منتشر شده است و تغییراتی را در کنار برخی ویژگی‌های جدید به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود اپل این به‌روزرسانی را در ماه اکتبر منتشر کند، ماهی که انتظار می‌رود شاهد انتشار iPadOS و macOS Ventura باشیم. در حال حاضر، این آپدیت برای توسعه‌دهندگان منتشر شده‌است و یکی از ویژگی‌های مورد بحث آن، نسخه بازطراحی‌شده نشانگر باتری و یکپارچه‌سازی آن با سیستم‌عامل است. به‌روزرسانی بتا همچنین باگ مجوز چسباندن کلیپ بورد را برطرف می‌کند.

افراد حاضر در 9to5mac ،اطلاعاتی را در مورد چیزهای جدید iOS 16.1 beta 2 به دست آوردند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که آخرین نسخه بتا به ارمغان می‌آورد، نشانگر باتری بازطراحی شده است. در نهایت در تمام مدل‌ های آیفون، مانند iPhone XR، iPhone 11، iPhone 12 mini و iPhone 13 mini در iOS 16.1 beta 1 اضافه خواهد شد. طبق گزارش، نماد باتری با درصد باتری مطابقت نداشت. گفته می‌شود نشانگر جدید پویا است که با توجه به سطح باتری تغییر می‌کند. بنابراین، هنگامی که آیفون خود را به شارژر وصل می‌کنید، یک نشانگر (علامت روشنایی) با درصد باتری را مشاهده خواهید کرد. لازم‌به‌ذکر است که نشانگر درصد پس از معرفی ناچ در آیفون X حذف شد. علاوه بر این، این ویژگی با سیستم یکپارچه شده است. نشانگر شارژ باتری نیز از روی قفل صفحه حذف شد. آخرین به‌روزرسانی آن را برمی‌گرداند. دومین قابلیتی که بیشتر در مورد آن صحبت می‌شود، ارائه اصلاحی برای ویژگی جدید است که اجازه copy و paste کردن بین برنامه‌ها را می‌خواهد. باگ گفته‌شده به طور مداوم از کاربران برای pasteکردن چیزی در یک برنامه اجازه می‌خواست و اکثر کاربران را عصبانی می‌کرد. این به‌عنوان یک ویژگی امنیتی طراحی شده‌ است تا کاربر را آگاه کند که محتوایی که می‌خواهد جایگذاری کند ممکن است اطلاعات حساس را ذخیره کند. با این حال، هر بار که می‌خواهند متنی را از برنامه دیگری paste کنند، این مجوز ظاهر می‌شود. اپل آن را تأیید کرده و با iOS 16 بتا 2، طبق گزارش‌ها، این شرکت این مشکل را برطرف کرده‌است.

پیشنهاد ما به شما:  سری 13 شیائومی و MIUI 14 در 1 دسامبر عرضه می شوند

علاوه‌بر‌این، گزارش 9to5mac همچنین می‌گوید که یک اشکال در ویژگی حرکات سه انگشتی که منوی copy و paste نشان می‌دهد و آن را از تشخیص صحیح آن محدود می‌کند نیز در آخرین نسخه بتا رفع شده‌است. نسخه بعدی iOS 16 دارای ویژگی‌های دیگری مانند شارژ انرژی پاک، برنامه کیف پول قابل حذف و Live Activities API خواهد بود.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا